Kirjoittaja Aihe: Kotkan rc-harrastajat  (Luettu 2072 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jukeli

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://users.kymp.net/juhannetti/
Kotkan rc-harrastajat
« : 17.11.05 - klo: 23.32 »
Missä käytte ajelemassa? Itse käyn joskus kauppojen parkkiksilla, mutta enpä ole muita nähnyt.
Kyosho alpha 3 & tami TNX

Poissa Rahtimies

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
Kotkan rc-harrastajat
« Vastaus #1 : 18.11.05 - klo: 00.42 »
Tekisi mieli kysyä että mitkä harrastajat :D No,eipä sentään...itsekin lukeudun kyseisen kaupungin harrastajiin,mutta en sentään kauppojen pihoilla ajele. Olen kyllä joskus muutaman lenkin pyöräyttänyt paremman paikan puutteessa kaupankin pihalla.

Krossareillehan ollaan (edelleen) puuhaamassa rataa moottoriurheilukeskuksen yhteyteen,vain tekijä ja rahaa puuttuu.Hommat varmaan selkenevät kun saadaan rahoitusasioihin selvyyttä.

Et tarkemmin maininnut millaisella autolla itse ajelet.

Itseltäni löytyy kuitenkin sekä sähkö,että polttisautoja.Sekä rata ja krossiautoja.
Brat, Avante, Hornet, Grasshopper, Falcon, 808, SCRT10, M-03, Hyper 7 & 8, DEX410R, TT-01, T2

Poissa JuhaH

  • Veteraani
    • Profiili
Kotkan rc-harrastajat
« Vastaus #2 : 18.11.05 - klo: 16.29 »
En ole minäkään kunnollista ajopaikkaa paikkakunnalta löytänyt ja siksi myös polttiksen osto antaa odottaa itseään. Yleensä jos on työajoja sellaisille  paikkakunnille, josta rata löytyy, niin hyödynnän tilaisuuden jos olosuhteet sallivat eivätkä "isot pojat" ole radalla. Muuten tulee ajeltua lähinnä Pyhtään puolessa mökkitontille rakennetuilla rataviritelmillä. Autoina ovat Twin Force Monsteri ja Zaboon "joka pojan krossari" sekä talvisaikaan EP Blizzard rinnetamppari (kaikki sähkövehkeitä). Monsterilla voisi tietysti mennä jonnekin hiekkakuopalle sudittelemaan, mutta ainakin ne, joita olen katsastanut ovat olleet täynnä poltettuja autonraatoja, luodinreikiä täynnä olevia pakastimia ja seulaksi ammuttuja jääkaappeja ym. pientä.

Asiasta toiseen; joko olette käyneet Karhulan torin laidalla Laatulaitteessa? Siellä on myynnissä ruotsalaisen Minicars tukkurin valikoima sisältäen mm. Traxxas-autoja.

Poissa jukeli

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://users.kymp.net/juhannetti/
Kotkan rc-harrastajat
« Vastaus #3 : 19.11.05 - klo: 00.55 »
Nonnii, itellä on vaa purerten alpha gp 3:nen johon juuri laittelin toisen vaihteen ja laakerit. Eipä se kyllä mikään soramonttuvekotin ole joten kaupan parkkikset on mun mielestä ihan jees. No äskettäin harrastuksen aloittaneena aattelin vaan kysellä.  8)
Kyosho alpha 3 & tami TNX

Poissa Rahkshi

  • Tulokas
    • Profiili
    • http://users.kymp.net/cable1337
Kotkan rc-harrastajat
« Vastaus #4 : 19.11.05 - klo: 20.20 »
Eipä kotkassa ole muuta kuin markettien pihat jos asfaltilla haluaa ajella.

Soramonttujahan kyllä löytyy esim. Huutjärveltä tai Tampsan montulta: Siellä ei ole ollut poltettuja auton raatoja :?: .

Itte ajelen Inferno GT:llä ja Savage 25 on matkalla oulusta kotkaan.
Savage 25 & Inferno GT