Keskimoottori on muiden kokemusten perusteella ollut parempi sisäkäytössä kun on hyvä pito matolla.
Siinä rtr versiossa nyt on muitakin pullonkauloja kuin tuo nopari, vastasin vain siihen liittyen kun kysyit.
Vakioservo ei hyvin pitkään kestä (tiedän vain yhdestä tr02 käyttäjästä jolla se kesti yhden ajokerran) ja tuo 12t kv3200 moottori on hieman liian tehoton.
Onhan siinä paljon eroa siihen x2 muutenkin, x2 iskunvaimentimet ovat oikeasti hyvät ja kyllähän ne laakerit on hyvä olla ihan kuulilla, muoviosat ovat eri materiaalia mad ratissa myöskin.
Kannattaa laittaa sähköpostia noille kaupoille ja kysyä hyvää yhdistelmää sinun kukkarollesi sopivaan hintaan. rtr autoja ei yleensä ole tehty ihan oikeaan ratakäyttöön vaan lähinnä harrastuksen aloittamiseen, sinullahan ei ilmeisesti siitä ole kyse.
Kitit on aina kasattavia ellei ole a-rtr(rolling chassis). Kasaamisessa ei kauaa mene eikä ole vaikeaa, tulee samalla tutustuttua siihen miten se huoltoa varten kuuluu purkaa ja uusiksi kasata.