Kirjoittaja Aihe: Traxxas Revo  (Luettu 924941 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #270 : 17.07.05 - klo: 15.55 »
tuosta kun lukee, niin näkkee jotta mitkä koneenkoltiaiset saa kiinni ilman modausta/modaamalla:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJMG8&P=ML
-Lithium Love Racing-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #271 : 17.07.05 - klo: 21.55 »
Tänään käytiin heti aamusta pöristelemässä revo sisään, aluksi kyllä epäilytti tuo revon moottori kun vaan .15 mutta yllätykseksi olikin ihan rivakka. Mutta kyllä se isompi moottori jossain vaiheessa täytyy pultata kiinni joko pienella modauksella rex P5 tai sitten valmis paketti sirio. Odotan innolla kun pääsee ihan crossi radalle kokeilemaan. Oli kyllä todella positiivinen kokemus ajaa moneen vuoteen ensimmäisen kerran monsteria. Tässä vielä kuva revosta vähän keula pystyssä. :wink:




Poissa Juuzmo

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #272 : 17.07.05 - klo: 21.57 »
.18 motillakin vois jo mukavasti lähteä?aattelin pistää omaan truckkiin hot bodies .18 koneen  :roll:
RB,the power of champions.

Poissa Pinkki

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #273 : 17.07.05 - klo: 21.57 »
hyvältä näyttää ja hyvin sopii nimensäkin puolesta evo ja revo yhteen  :wink:
Diipa daapa

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #274 : 17.07.05 - klo: 22.06 »
Olin lukevani tässä topicissa aikaisemmin jostain kytkimen kiristämisestä, mitä tällä toimen piteellä haetaan?. Onko muiden revossa muuten sellaista vikaa kaasun linkistössä kun painaa kaasun täysille niin tavallaan se menee vähän liikeradan yli jolloin linkistö vähän "boijaa" kun tuossa ohjaimessakaan ei ole mitään end point säätö mahdollisuutta.

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #275 : 17.07.05 - klo: 22.11 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Tänään käytiin heti aamusta pöristelemässä revo sisään, aluksi kyllä epäilytti tuo revon moottori kun vaan .15 mutta yllätykseksi olikin ihan rivakka. Mutta kyllä se isompi moottori jossain vaiheessa täytyy pultata kiinni joko pienella modauksella rex P5 tai sitten valmis paketti sirio. Odotan innolla kun pääsee ihan crossi radalle kokeilemaan. Oli kyllä todella positiivinen kokemus ajaa moneen vuoteen ensimmäisen kerran monsteria. Tässä vielä kuva revosta vähän keula pystyssä. :wink:


Ossin .18 TZ koneessa olisi noin "heppa" enemmän kuin Revon omassa koneessa, ja taitanee sopia moottoripukkiinkin http://www.osengines.com/engines/osmg2110.html
Dynotesti ko koneesta http://www.osengines.com/reviews/osmz2110-dynotest-rcnitro.pdf
Mottoria myydään "jenkkilässä" 200$ hintaluokkaan........

Lainaus käyttäjältä: ".21"
Olin lukevani tässä topicissa aikaisemmin jostain kytkimen kiristämisestä, mitä tällä toimen piteellä haetaan?. Onko muiden revossa muuten sellaista vikaa kaasun linkistössä kun painaa kaasun täysille niin tavallaan se menee vähän liikeradan yli jolloin linkistö vähän "boijaa" kun tuossa ohjaimessakaan ei ole mitään end point säätö mahdollisuutta.


Sama juttu minullakin, eipä ole häirinnyt sen enempää.
Tosin saathan sen säädettyä siitä kaasun varresta.........
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa wictro

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/perhe/vakivalta/
Traxxas Revo
« Vastaus #276 : 18.07.05 - klo: 02.29 »
kannattaa tarkistaa renkaiden kiinnitysmuttereiden kireys ensimmäisten litrojen kuluessa(ja miksei myöhemminkin). tuppaavat löystymään, lukitettakin voi harkita(kohtuudella annosteltuna, eli tippa vainen) sinne laittaa.

huomasin tänään myös starttimoottorin ylemmän uros-apicon revenneen juurestaan(olen kyllä vahingossa väännellyt sitä). uskollinen wellerin kolvaus-asema  + pätkä tinaa = korjattu liitin.

muuta ei ole hajonnut, lukuun ottamatta edestä ylätukivartta(se ylempi krominen tanko, mikälie?), minkä sain taivutettua kansallispuumme huomaavaisella avustuksella. mätin muistaakseni lukkopihdeillä sen suoraksi(tuli siitä! :) )

ei olla säästelty, ei olla itketty ;D

edit: lisää makkaraa, onhan kesä! :)
-Lithium Love Racing-

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #277 : 18.07.05 - klo: 12.35 »
Ajattelin ihan piruuttani laittaa revoon taka siiven, tässä olisi hyvä mutta luulen että otan tuommoisen hobao siiven ja kannattimet.

http://shop.the-border.nl/product_image.php?imageid=1693

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #278 : 18.07.05 - klo: 13.03 »
Mugenin siipi ja teline sopii paremmin tuohon Revon perään.

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #279 : 18.07.05 - klo: 22.01 »
Tänään olikin vuorossa kunnon räppäystä revolla armoa ei annettu. Aikamoinen hiekka kasa mistä testailin hyppyjä ja päivän ainut jonka sain menemään "rikki" oli kun noin parista metristä revo tipahti pystysuoraan perä edellä maahan jolloin iskarin pää irtosi kiinnikkeestä ei muuta kun iskari pois ja ihme kyllä kierteitä ei ollut korkannut vaikka aika hurjan näköisesti jysähtikin. Aiemmin päivällä vaihdoin iskareihin uudet öljyt oli kyllä tehdas asennuksen iskarit todella kauheata katseltavaa ilmaa oli enemmän kuin ilma pallossa. :mrgreen: Laitoin eteen asson 25 ja taakse 40 ainut minkä eron huomasin oli että hieman herkempi oli keula. Mutta muuten olo oli kuin karkki kaupassa, todella hauskaa oikein kunnolla räimiä.

Soitin työ kaverille että saako tulla laittamaan pihan rullalle ja sopivasti oli vielä hiekka kasa levittämättä vielä. :D

 



Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #280 : 19.07.05 - klo: 08.00 »
bigger is better :mrgreen:  :wink:  :oops:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #281 : 19.07.05 - klo: 13.41 »
Jep nä "action" kuvat on aina hienoimpia!  :D
Esim. kuka jaksaa katsoa kuvia noku savagesta olohuoneen lattialla noku korilla jonka on jokainen nähnyt 1000 miljoon kertaa, mutta esim kuva siitä kun se keulii ja hyppii jne. on asia erikseen!  :wink:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #282 : 21.07.05 - klo: 14.54 »
Pistän nyt "olohuoneen lattiakuvan", mutta oletan että tätä koria ei ole nähty 1000milj kertaa :)

Proline Crowd Pleazer 2.0, sain edullisesti ilman maskeja ja tarrasarjaa.
Viikko meni ennenkuin jaksoin teipata ja sumuttaa maalit päälle... no, on se ainakin erilainen kuin vakio sateenkaarikori  :roll:
Jotku eri renkaat se kyllä vaatis ton korin kanssa.

http://members.surfeu.fi/tombad/pleazer1.jpg

http://members.surfeu.fi/tombad/pleazer2.jpg

edit: otin img-tagit pois, ettei venytä palstaa jos on pieni reso.
allekiroitus

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #283 : 21.07.05 - klo: 15.09 »
Totta helveti..ä niitä kuvia napsitaan ennenkuin kori on ihan ruvella, mietin itsekin tuota koria mutta päädyin kumminkin prolinen JEEP C8J koriin. Sekä siihen 40 sarjalaiset perinteiset monsteri renkaat, nämä tosin tulee vasta muutaman viikon päästä kunhan suomen rc liikkeetkin ovat ansaitut lomansa pitäneet. Uutta moottoriakin olen katsonut joka tulee toden näköisesti olemaan RB:en paketti, tuo REX P5 kyllä olisi tuossa hyllyllä mutta siihen tarvitsisi uuden pillin/käyrän sekä pukin jotka tulevat RB:ssä mukana. Tuli muuten purettua revo aika atomeiksi kun vaihdoin diffeihin uudet mönjät (10k) sekä Long Travel iskari varret ja uudet jouset öljyineen (35) samalla korotin maavaran ihan tappiin. Seuraavaksi on vuorossa sitten se siipi johon ole keksinyt yhden uuden kiinnitys vaihtoehdon nimittäin evolvan kori tolppia sattuu olemaan jonkin verran joita pystyisi ruuvaamaan koriin kiinni mutta epäilen että jos ei millään vahvista niin saattaisi olla aika elastinen. No näillä eväillä pitäisi viikon loppuna käydä lavangossa kokeilemassa rata ominaisuuksia (saatta olla aika hauska ajaa)  :wink:

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #284 : 22.07.05 - klo: 13.40 »
Nyt on ensimmäinen proto tehty siivestä, homma onnistui ilman mitään suurempia modifiointeja ainoastaan kori tolppaan piti kaksi 3mm reikää porata. Muutenkin siipi on mielestäni todella tukevasti kiinni, ainiin siipi ja kannatin on mallia X-Ray jonka lisäksi pitäisi tulla vielä hobao. En usko että tästä nyt varsinaisesti mitään hyötyä ole mutta olihan se pakko saada kun muillakin on. 8)  8)






Ps: renkaat on väärinpäin

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #285 : 23.07.05 - klo: 20.43 »
Jeps tulipa käytyä sitten ensimmäistä kertaa kokeilemassa tuota revoa lavangon crossi radallakin. Meno ei nyt kyllä ollut mitenkään vakuuttavaa, :mrgreen:  lähinnä löysää makkaraa muistutti. Tuo siipi osoittautui ainakin toimivaksi nokka oli kohti taivasta suoralla. Eli ainakin downforcea riitti, no hauska se ainakin oli ajaa. :wink:

Mika R

  • Vieras
Traxxas Revo
« Vastaus #286 : 23.07.05 - klo: 20.46 »
Ihan pirtsakastihan se kulki :D
(En silti vaihtais krossariani tuohon)

Poissa .21

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #287 : 23.07.05 - klo: 21.10 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Ihan pirtsakastihan se kulki :D
(En silti vaihtais krossariani tuohon)


Mika tästä moottorista puhuin radalla, todella mielenkiintoinen paketti.
Pystyy käyttämään jopa alkuperäistä startti systeemiä.  
http://shop.the-border.nl/product.php?productid=22116&cat=250&page=1

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #288 : 23.07.05 - klo: 21.33 »
Lainaus käyttäjältä: ".21"
Jeps tulipa käytyä sitten ensimmäistä kertaa kokeilemassa tuota revoa lavangon crossi radallakin. Meno ei nyt kyllä ollut mitenkään vakuuttavaa, :mrgreen:  lähinnä löysää makkaraa muistutti. Tuo siipi osoittautui ainakin toimivaksi nokka oli kohti taivasta suoralla. Eli ainakin downforcea riitti, no hauska se ainakin oli ajaa. :wink:


Ei varmaan vakioalustalla, mutta ostat "tan" (Traxxasin värikoodi jousille, maksavat noin 5€) jouset taakse ja laitat takaa alkuperäiset vihreät eteen niin auton ja jousituksen käytös muuttuu paljon paremmaksi.
Iskunvaimennuksen saat "tiukemmaksi" kun laitat takaiskarit eteen ja etuiskarehin vaihdat mukana tulleet kolmos männät (Siis edessä on valiona "ykkösmännät ja takana kakkosmännät, auton mukana tulee kolmosmännät. Kolmosmännissä on pienimmät reijät).
Hintakaan ei ole varmaan esteenä kun tuo tulee maksamaan vain "viitosen" + postikulut.
PS. Sulla on muutoin nuo "pushrodit" ainakin takana myös löysimmässä asennossa kuvasta päätellen........
Myös tämä kannattaa lukea. http://www.traxxas.com/support/pub/revo_performance_setup_guide.htm
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Flawa

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mteamtech.com/forum
Traxxas Revo
« Vastaus #289 : 25.07.05 - klo: 10.58 »
En nyt lähtenyt lukemaan kaikkia edellisiä viestejä läpi, joten anteeksi jos joku on jo laittanut tämän linkin.

Eli RCUniverse on testannut Revon O.S.:n .18 pannulla, tässä juttu kokonaisuudessaan:
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=549

Vissiin kuljettaa Revoa jo aika mukavasti, vaikka onkin vain .03 suurempi kuin orkkis...  :)

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #290 : 26.07.05 - klo: 00.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Flawa"
En nyt lähtenyt lukemaan kaikkia edellisiä viestejä läpi, joten anteeksi jos joku on jo laittanut tämän linkin.

Eli RCUniverse on testannut Revon O.S.:n .18 pannulla, tässä juttu kokonaisuudessaan:
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=549

Vissiin kuljettaa Revoa jo aika mukavasti, vaikka onkin vain .03 suurempi kuin orkkis...  :)


No joo, jankan kanssa noilla koneilla on jo ajeltu pitkään ja ei niissä nyt mitenkään tuntuvasti ainakaan enemmän tehoa ole kuin TRX 2.5R koneessa, tosin paremman alaväännön kyllä huomaa.
Traxxasin TRX 2.5R on todella "kiukkuinen" kone kokoisekseen, parempaa saman kokoluokan "RTR" konetta saa hakea.
Laitanpa pari kuvaa ilman sähköjä juuri myymästäni Revosta, LST topicin seuranneet tietävät kellekkä auto on "menossa".  :wink:
Tämä auto olikin liki ajamaton ja "toimi" varaosa autona, nyt Revon osia onkin saanut "mukavasti" ja "ylimääräinen" Revo jäi tarpeettomaksi.


PS. Laskinpa juuri että "viritysosiin" tuohonkin myytyyn on uponnut noin 160€ arvosta.  :?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #291 : 26.07.05 - klo: 01.34 »
Mitäs virityksiä oli??? :shock:
Tietää varautua kun meen haastamaan
"uutta omistajaa" :mrgreen:
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #292 : 26.07.05 - klo: 01.54 »
No mä en löydä muutakuin titaaniset (tai olkoo vaikka valurautaa) jousituksen linkit ja tiger driven.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #293 : 26.07.05 - klo: 02.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"
No mä en löydä muutakuin titaaniset (tai olkoo vaikka valurautaa) jousituksen linkit ja tiger driven.

Jaahas eli vaan vahvistettu ja startti muutettu eikä "viritetty".
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa Hermanni

  • Veteraani
    • Profiili
    • Kotisivuni
Traxxas Revo
« Vastaus #294 : 26.07.05 - klo: 08.42 »
Suojatut teräsvetarit, alu pushrodit, Rocker arm 3 (Progresiivisimmat kulmalinkit), Forward only kitti alumiiniakselilla (Pienemmät massat), painonsäästämiseksi TigerDrive ja aluhexit (Eivät tietenään näy).
Muutamaan "viritysnippeliin" uppoaa kummasti rahaa, kalleimmat tuossa on vetarit (Yli 60€).
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #295 : 26.07.05 - klo: 16.51 »
Kaunis on, tuohon kun laitan ruman ankanpoikasen korin niin siitä tulee aikas ROK. Voisi http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=nosramrs18&searchlink=yes&search=NOSRAM&page=2 koittaa myös miten Nosramin .18 moottori sopii revoon. Mutta jotenkin tuo O.S moottori kiinnostaa enemmän. Onko kokemusta jo kuskeilla eri diffi öljyistä ja diffien täyttö asteista ajo-ominaisuuksiin?
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #296 : 26.07.05 - klo: 18.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Rph"
Kaunis on, tuohon kun laitan ruman ankanpoikasen korin niin siitä tulee aikas ROK. Voisi http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=nosramrs18&searchlink=yes&search=NOSRAM&page=2 koittaa myös miten Nosramin .18 moottori sopii revoon. Mutta jotenkin tuo O.S moottori kiinnostaa enemmän. Onko kokemusta jo kuskeilla eri diffi öljyistä ja diffien täyttö asteista ajo-ominaisuuksiin?

TRX2.5R oli penkitetty muistaakseni 1.3HP, että osta suoraan vaan Ossin18TM tai TZ

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #297 : 26.07.05 - klo: 18.31 »
En tiedä oikein uskoa tuohon TRX2.5R:n 1,3 heppaan ,koska tuo O.S18TM on melkoisesti tehokkaampi vaikka specsien mukaan tehoeroa ei olisi kuin tuo 0,3Hp eli jompikumpi moottorin valmistaja puhuu palturia  :?

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #298 : 26.07.05 - klo: 18.51 »
Lainaus käyttäjältä: "Jankka"
En tiedä oikein uskoa tuohon TRX2.5R:n 1,3 heppaan ,koska tuo O.S18TM on melkoisesti tehokkaampi vaikka specsien mukaan tehoeroa ei olisi kuin tuo 0,3Hp eli jompikumpi moottorin valmistaja puhuu palturia  :?

18TM on penkitetty Xtreme RC:n penkissä 1.9hp ja TZ muistaakseni reilu 2.2. Samassa penkissä TRX2.5R antoi tuon 1.3hp.

Poissa Jankka

  • Veteraani
    • Profiili
Traxxas Revo
« Vastaus #299 : 26.07.05 - klo: 20.14 »
No, toi 0,6Hp:n ero jo selittääkin jo paljon.