täälä on näköjään hiljasta???
Eipä ole ollut ongelmia, niin ei paljon kerrottavaakaan (Siksi hiljaista).
Tulikin siinä käytyä ulvilassa testaamassa autoa, samat säädöt mitkä toimi PRCA:n radalla eivät toimineet lainkaan ulvilan radalla.
Tosin "ossin" kun sääti "piikille" Revostani vaihteistosta petti jotain, vaihto aluksi tajuttoman aikaisin kakkosta ja lopuksi vaihteet "katosivat" kokonaan, no lootalla onkin ajettu (Lukuunottamatta forward only kittiä) liki 8 gallonaa.....
O.S 18TM:kin on "laulanut" kohta 5 gallonaa ja on "elämänsä kunnossa", siis koskaan aiemmin ei voimaa ole moottorista näin paljon saanut irti, puristuksetkin on "kohdallaan" (Vauhtipyörästä pyöräyttämällä "blopsahtaa" yläkuolokohdan yli "jäntevästi").
Harmi vain että PRCA:n kerhiokisa meni "poskelleen" käyrän ja pillin välisen silikoniletkun murtuman takia, moottorin käynti meni "hivenen" poskelleen (Ihmettelinkin miksi yläneulaa piti ruuvata niin reilusti auki, no tankista katosi paineet).
Sitten ihmetystä, kuulinkin "huhua" että Traxxasin TRX 2.5R koneesta olisi otettu yli 50000rpm, no "googlella" etsimään ja haku antoikin paljon "topicceja" joissa kyseisestä asiasta "kohistiin".
Itse "Traxxas" on ilmeiseti dynottanut koneesta myös yli 50000rpm ja uuden Jaton spekseissä "vilahti" tuo yli 50000rpm.
http://www.rc-trucks.org/traxxas-jato.htmMyös Traxxas itse ilmoittaa että kone on "mitoitettu" tuolle 50000rpm kierroksille, mutta "kuulemma" normaali käyntialue on 40000rpm - 45000rpm.
Tosin Traxxasin "löpö" myös sisältää 33% nitroa, ilmankos nuo TRX 2.5 koneet "laulaa korkealta", ihmekös tuo että edes "ossin" 18TM koneellakaan ei pääse "eroon" noista vakiorevoista.