Välttämättä ei tarvitse mitään hankkia, nostat maavaran vaan suuremmaksi.
Ajettavuus vaan ei ole ihan yhtä hyvä, kuin pitkillä tukivarsilla, vaikka niilläkin raideväli kasvaa vain 10mm.
Näissä autoissa se on suhteutettuna paljon!
Rallipaketissa tulee:
(Hinta muistaakseni juuri tuo 50€)
- pitkät ylä- ja alatukivarret,
- pidemmät iskarin männänvarret, pidemmät vetoakselit (muoviset, mutta hyvin nekin näytti kestäneen, yhtään ei meillä katkennut)
- ja rallirenkaat!
Kisoissa kun käydään, niin hankittiin alumiinivetarit varmuuden vuoksi, maahantuojalta.
Piha-ajossa jos kivi menee sinne ohjaukseen, niin ei paljon haittaa, ottaa vaan pois.
Kisoissa tilanne olisi toinen!
Meillä ei vielä kertaakaan ole tarvinnut sieltä kiviä kaivella.
Eipä ole hiekalla ajettukaan, paitsi silloin kun radalla on likaa....
Pinionin ja isonrattaan väliin niitä tuppaa menemään, jos radalla on likaa.
Terävällä piikillä ne pois saa.....
Isorattaan kohdalla pohjassa olevan reiänhän voi tukkia teipillä, kuitenkin niin, että teippi ei pääse rattaiden väliin!
Mutta ne laakerit ovat ne, jotka siellä hiekalla ovat kovilla!
Eli huoltaa pitää vieläkin enemmän, kuin touring-ajossa......!
En tiedä, onko maahantuoja saanut sitä sisäkoria TC 3:een, se suojaisi myös kostealla.....tai kävisikö jonkun toisen auton sisäkori siihen ( ? )