Kirjoittaja Aihe: Apua valinnassa  (Luettu 5760 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #30 : 26.04.04 - klo: 07.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Jonttu"
Lainaus käyttäjältä: "Aleksi"
Lainaus käyttäjältä: "HinJambo"
OT:
Jerzille... Tuntuu, että sä olisit koko ajan v####ilemassa kaikille. Se on kiva, kun sulla tietoa ja kokemusta riittää, mutta ei sun tarvitse koko ajan aloittelioita mollata.


Niimpä, miksi pitää heti mollata aloitteliat, kysyin apua valinnassa, enkä ostotarjouksia teiltä, tai ainakaan että rupeette neuvomaan heti jotain käytettyä.

1.Missä kohti Jerzi on jotakuta mollannut?
2.Jerzi ei ole tarjonnut mitään!
3.Jos kysytään neuvoa auton valitsemisessa,ja jos käytetty on yksi hyvä vaihtoehto,niin miksei sitä saisi ehdottaa?
4.Minun mielestäni Jerzi on kirjoittanut eniten asiaa tässä topicissa........itseasiassa hän taitaa olla lähes ainoa joka on kirjoittanut asiaa tässä topicissa,mutta se asia tämän viestin myötä korjaannu mihinkään.


En ole sanonut että jerzi ois ollu myymässä mulle jotain, vaan että en yleensäkään halua neuvoa että osta käytetty, ostan uuden, jommankumman noista.. Eli älkää tarjotko mitään omia autojanne.
ps: kyllä mä tiedän mitä näihin autoihin tarvitaan lisäksi.

Aleksi

  • Vieras
Re: Jeps
« Vastaus #31 : 26.04.04 - klo: 07.55 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Jos sinulla Aleksi on ylimääräistä rahaa yltiöpäin, kuten auto-ostossuunnitelmistasi voisi päätellä, niin sittenhän voit osta minkä auton tahansa. Muista myös panostaa olennaiseen, eli akkuihin sekä laturiin.. Noh, tottakai servo, säädin ja radiot ovat tärkeitä myös, mutta akut ja laturi ovat iso kertaluonteinen hankinta joissa huonot hankinnat kostautuvat nopeasti ja se tulee yleensä kalliiksi..

Jep, mä oon harkinnut sitä ostoo jo kauemmin.. En mä sitä pakettia heti ostakaan, vaan ostan nyt ensimäiseksi nopeudensäätimen, moottorin ja muut osat, sitten ostan täysviritteisen yokomon "ehkäpä".. harkinnassa vielä.. Mutta jompikumpi auto.
Ja saan alennusta yokomolta, netissä sitä myydään 450e
mutta ! messuhinta on 399e
Ja uskoisin että tästäkin hinnasta voi vielä tinkiä.
Eli tiedän mitä olen ostamassa. ;D

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #32 : 26.04.04 - klo: 08.43 »
Eka kysytään apua valinnassa, sitten aletaankin toitottamaan, että mä ostan tämän! Miksi sitä apua pitää kysyä, jos tietää mitä ostaa?

Osta Aleksi ihan mitä lystäät, kun oot sen kerta jo päättänyt!
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Apua valinnassa
« Vastaus #33 : 26.04.04 - klo: 10.14 »
Onhan tuohon Yokomoon Kutvonen näköjään laittanut alennusta, mutta jos hinta on kriteerisi tässä tapauksessa, niin on hyvä huomioida että Xrayn hinta ilman mitään alennuksia tms on alhaisempi kuin tuo Yokomo alennuksien kanssa. ;)

En tunne Yokomon autopaketteja, mutta tietysti kannattaa nyt sitten tarkistaa että tuohon hintaan kuuluu kaikki tarvittava, eli siis onko siinä ykssuuntanen edessä mukana jne. Tietysti eihän tuo pakollinen ole, riippuu ihan suunnitellusta käyttötarkoituksesta.

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #34 : 26.04.04 - klo: 15.18 »
Lainaus käyttäjältä: "HilariouS"
Eka kysytään apua valinnassa, sitten aletaankin toitottamaan, että mä ostan tämän! Miksi sitä apua pitää kysyä, jos tietää mitä ostaa?

Osta Aleksi ihan mitä lystäät, kun oot sen kerta jo päättänyt!

Huomaa tolta aiemmista kirjoituksistani ("ehkä")

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #35 : 26.04.04 - klo: 15.19 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Onhan tuohon Yokomoon Kutvonen näköjään laittanut alennusta, mutta jos hinta on kriteerisi tässä tapauksessa, niin on hyvä huomioida että Xrayn hinta ilman mitään alennuksia tms on alhaisempi kuin tuo Yokomo alennuksien kanssa. ;)

En tunne Yokomon autopaketteja, mutta tietysti kannattaa nyt sitten tarkistaa että tuohon hintaan kuuluu kaikki tarvittava, eli siis onko siinä ykssuuntanen edessä mukana jne. Tietysti eihän tuo pakollinen ole, riippuu ihan suunnitellusta käyttötarkoituksesta.

No mitäs mieltä te ootte, oisko tää hyvä valinta..
Kai ne molemmat on hyviä, mutta jotenkin oon yokomon puolella kun tiiän siitä enemmän. Mut ehotuksia kumpi oisi parempi ...
Eli kummankin hyviö ja huonoja puolia.. :)

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Apua valinnassa
« Vastaus #36 : 26.04.04 - klo: 16.01 »
Aleksi: Tulokset puhukoot Xrayn paremmuudesta (kohta CAi tulee kehuun Assoa  :mrgreen: )

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Apua valinnassa
« Vastaus #37 : 26.04.04 - klo: 16.04 »
Xray keskustelua: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=3047. Tuolta pitäisi ainakin tuohon autoon liittyen löytyä kaikki oleellinen.

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #38 : 26.04.04 - klo: 21.30 »
Lainaus käyttäjältä: "copter"
Xray keskustelua: http://rc10.fi/viewtopic.php?t=3047. Tuolta pitäisi ainakin tuohon autoon liittyen löytyä kaikki oleellinen.

Kiitos tiedosta, pitääkin zegata. :)

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #39 : 26.04.04 - klo: 21.31 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Aleksi: Tulokset puhukoot Xrayn paremmuudesta (kohta CAi tulee kehuun Assoa  :mrgreen: )

heh, joo mullekkin on kerrottu että huipulle on oikotie, auto nimeltään asso.. :)

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #40 : 26.04.04 - klo: 23.48 »
Näin monet kirjoittavat.
"Osta TAMIYA itse en omista mutta olen kuulluut/ lukennut että on hyvä". Itsepähän määräät mitäs ostat mutta tiedän kokemuksesta että kannattaa aina kysyä jos löytyy jostain hyvän kuntoinen käytetty auto koska sillä säästää selvää rahaa ja se ylimääräinen raha voi laittaa esimerkiksi vaikkapa ruusuihin jotka voidaan lahjoittaa tyttö ystävälle :wink: . Ei minulla ole kokemusta kuin  21vuotta tästä lajista ja kisailut vuodesta -87 ja omistan n.150 kpl rc autoa joten tiedän suunilleen mitä minä kerron teille, enhän minä nyt yritä sinua mollata kuin haluat laitta isot rahat "hienoon" autoon. Senkus ostat sen. Onko tuo hinnan alennus sinun mielestä alennus, tuo vähän jo naurattaa, tuo alennus nimittäin.
Jerzi

PS: Jotkut vain syntyy DOLLARIT JO VALMIIKSI VAIPASSA

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #41 : 27.04.04 - klo: 07.48 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Näin monet kirjoittavat.
"Osta TAMIYA itse en omista mutta olen kuulluut/ lukennut että on hyvä". Itsepähän määräät mitäs ostat mutta tiedän kokemuksesta että kannattaa aina kysyä jos löytyy jostain hyvän kuntoinen käytetty auto koska sillä säästää selvää rahaa ja se ylimääräinen raha voi laittaa esimerkiksi vaikkapa ruusuihin jotka voidaan lahjoittaa tyttö ystävälle :wink: . Ei minulla ole kokemusta kuin  21vuotta tästä lajista ja kisailut vuodesta -87 ja omistan n.150 kpl rc autoa joten tiedän suunilleen mitä minä kerron teille, enhän minä nyt yritä sinua mollata kuin haluat laitta isot rahat "hienoon" autoon. Senkus ostat sen. Onko tuo hinnan alennus sinun mielestä alennus, tuo vähän jo naurattaa, tuo alennus nimittäin.
Jerzi


Ai sulla on 15 eri rc autoa ?
Mulla ei oo ees pikkuatoja niin paljoo..

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #42 : 27.04.04 - klo: 08.16 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Näin monet Ei minulla ole kokemusta kuin  21vuotta tästä lajista ja kisailut vuodesta -87
Jerzi


Tunnen itseni aika aloittelijaksi Jerzin rinnalla koska aloitin harrastuksen vasta vuonna 1985.

Itsekkin kannatan hyväkuntoisen käytetyn ostamista esim. kerhokaverilta, jolloin kyseisen kiesin historian tietää.
Siinä säästää selvää rahaa verrattuna vaikkapa RTR vekottimeen johon pitää parin viikon päästä ostaa uudet akselit ja kuulalaakerit sun muut vermeet että laitteella voi edes ajaa.

En muuten koskaan ole omistanut Kyoshon autoa.
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #43 : 27.04.04 - klo: 08.45 »
Sori aleksi n.150 kpl rc autoja.
Jerzi

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #44 : 27.04.04 - klo: 16.10 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
Sori aleksi n.150 kpl rc autoja.
Jerzi

Paljonkohan sulla on niihinkin mennyt rahaa?
Mulla on tuskin pikkuautoja niin paljoa, mutta siis sinulle rc autoja 150 kappaletta, huh. :)

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
Apua valinnassa
« Vastaus #45 : 27.04.04 - klo: 19.35 »
No onhan niihin jokunen markka mennyt. Sanotaan nyt että on mennyt enemmän rc autoihin kuin ruusuihin.
Jerzi

Aleksi

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #46 : 27.04.04 - klo: 20.30 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
No onhan niihin jokunen markka mennyt. Sanotaan nyt että on mennyt enemmän rc autoihin kuin ruusuihin.
Jerzi

Joo mutta ruusut kuihtuu, mutta autot ei. :)

Serpent

  • Vieras
Apua valinnassa
« Vastaus #47 : 27.04.04 - klo: 20.53 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
No onhan niihin jokunen markka mennyt. Sanotaan nyt että on mennyt enemmän rc autoihin kuin ruusuihin.
Jerzi

Joo mutta ruusut kuihtuu, mutta autot ei. :)

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Apua valinnassa
« Vastaus #48 : 27.04.04 - klo: 20.57 »
Miksi toistit viestin. :?:  :?:

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Apua valinnassa
« Vastaus #49 : 27.04.04 - klo: 20.57 »
Laitetaan abloy ainakin väliaikaisesti että pojat rauhoittuu