Kirjoittaja Aihe: Crossarin mystiset temput!  (Luettu 1756 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stombba

  • Tulokas
    • Profiili
Crossarin mystiset temput!
« : 23.08.09 - klo: 21.01 »
No niin, nyt on maattu tasan viikko sängy pohjalla kovassa kuumeessa ja tänään kun kuume hellitti niin pitihän sitä tuossa piharadalla käydä päästelemässä höyryjä =).

Auto on Hyper 8 ja sen moottori ongelmista olenkin jo avautunut muutamaan otteeseen... avaudutaan taas.

1. Mistä härveli ottaa häiriötä kun alan laskemaan koppaa paikoilleen niin kierrokset alkavat nousta ?
2. Ajoin ensin pihatiellä varmaan puolituntia ilman koppaa ja auto rokkasi moitteetta, tyhjäkäynti, kulku ja lämmöt.
3. Kiikutin kikottimen radalle ja ajoin muutaman kierroksen, auto toimi hyvin.
4. Koppa paikoilleen, auto alas pukilta ja liipasin pohjaan... vou vou vou vou ja yläkierrokset pois
5. Koppa pois, auto käyntiin ja toimiii =)
6. Auto pukille "käynnissä", koppa paikoilleen ja auto toimi muutaman kierroksen hyvin kunnes kurveista ulostultaessa vääntö nihkeää
7. Toiset kaksi kierrosta lisää kunnes auto sammu kurviin
8. Juosten pelipaikoille ja kuumemittari taskusta, voi voi sentään 161 astetta pamahti tauluun
9. Kiersin hivenen yläpäätä auki ja kikatin tulille, toimi ja lämmöt pysyy 120 asteen tietämissä "ILMAN KOPPAA"

Siis onko tämä laji ainaista säätämistä, pääseekö näillä ollenkaan ajamaan edes tankillista ilman ettei ole joku päin hemmettiä?

Lisätään tähän vielä yksi huomioitu asia tälle päivälle:

Kun käynnistän auton "lämpimänä" niin tyhjäkäynti on tiessään kunnes laulatan sitä hetken pukilla niin alkaa taas sekin löytymään.

Onko normaalia että bensaletkussa kulkee kuplia? Jos ei niin mistäs lähden etsimään sille selitystä?




Oman radan SM-mestari 2009   Hobao Hyper 8, Cen Racing Matrix Pro ja sikana varaosia.

Poissa kase

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Crossarin mystiset temput!
« Vastaus #1 : 23.08.09 - klo: 21.33 »
tossa lopussa se vastaus ongelmiin tulikin.eli ei saa ilmakuplia olla polttoaineletkussa.turha yrittää saada säätöihin kun se välillä saa ylimäärästä ilmaa,ei käy tasaisesti,sammuilee,lämmöt seilaa jne jne.otappa tankki letkuineen irti ja pistä tyhjänä veden alle,tuki toinen letku ja puhalla toiseen.selviää mahdolliset reijät ja korkin tiiviys.muista vaan putsata tankki ja letkut huolella ettei suuhun joudu polttoainetta.tarkista myös itse polttoaineletkut ettei sitä pienenpientä reikää sieltä löydy.ja tuo radion häiriö on normaalia jos ei ole mikään huippu vastari,itselläkin halpa futaban vastari niin hehkun kun tökkää paikoilleen niin renkaat vispaa ja kaasu liikkuu :laugh: ei mitenkään vaarallista.
« Viimeksi muokattu: 23.08.09 - klo: 22.19 kirjoittanut kase »

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Crossarin mystiset temput!
« Vastaus #2 : 24.08.09 - klo: 08.12 »
Siinä on vastaus :lol:

http://rc10.fi/index.php?topic=36963.150

Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Stombba

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Crossarin mystiset temput!
« Vastaus #3 : 24.08.09 - klo: 12.18 »
Jerzi

Missä on vastaus ?
Oman radan SM-mestari 2009   Hobao Hyper 8, Cen Racing Matrix Pro ja sikana varaosia.

Poissa moukari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • Racers Group Finland
Vs: Crossarin mystiset temput!
« Vastaus #4 : 24.08.09 - klo: 12.27 »
Alaneulaa auki ja reilusti sekä ylhäältä myös kuullostas olevan rajusti piikillä tarkista ettei letku ole lutussa tai kori paina niitä tai suodatinrunkoa.
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: Crossarin mystiset temput!
« Vastaus #5 : 24.08.09 - klo: 12.42 »
Tulis mieleen just että letku menossa poikki , ja korin paikalleen laittaminen raottaa alkavaa reikää.

Tai sitte tosiaan jää johonki puristuksiin.
XRAY 808 2009 Spec |