No niin ratahallinto (
) on kokoontunut ja tehnyt seuraavat päätökset:
1.Radan parannus suunnitelma alkaa puomin uusimisella (aloitettu jo suunnittelu asteella)
2.Kun puomi on paikallaan niin tilataan kuorma hiekkaa (päädyttiin hiekkaan kun yhteys kivituhkaan on ei enää saatavilla. Eli taloudellisista tekijöistä johtuen hiekka on siis rok.)
3. Pidetään talkoot joiden tarkoitus on parantaa radan profiilia muutamasta kohtaa.
-hyppyrien kohdalta muutetaan hieman linjaa, samalla korjataan hyppyrit hieman
tai siis korjataan hyppyrit alkuperäiseen kokoonsa
-takasuoran ulkoreunan levennys alkuperäiseen leveyteensä,
-Mahdollisesti siirretään mekkaus paikka siten että 1:1 autoja mahtuisi hieman
enemmän.
-Ajajakorokkeen fiksaus, kaiteet,yksi lava pitää vaihtaa
-silotetaan pahimmat montut pois radasta ja kerätään isot kivet poies jotka ovat nyt
on hyvin pinnalla ja helppo kerätä pois.
4. Ajetaan niin prklsti ja pidetään hauskaa
Eli samalla linjalla mennään kuten ennenkin. Tässä kun maksumiehiä ei ole kun pari kolme niin aikataulusta ei sen enempää ole puhetta. Otetaan tavaraa kun on rahaa. Eli jos on radasta sanomista jollakin niin rahaa otetaan kyl vastaan.
Kommentoikaa ja ottakaa kantaa, parannusehdotukset olisi nyt hyvä hetki tuoda esille