301
Sähköautot / Vs: Team Academy sähkökrossarit
« : 06.04.09 - klo: 00.19 »
Nii onkos näissä nelkuissa nyt sitte minkälaiset rengas kiinnitykset.. Eli onko hexit vai hexi ja pinni ?
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Hieman apuja tarvitsisin. Kun käytetään laturin purku ohjelmaa, niin siinä pitää laittaa purku virta ja sitten voltit, niin laitetaanko siihen voltti kohtaan kennokohtainen (1,2v) vai akun kokonais volttimäärä (6v vastarin akku) ?? Ja millä purku virralla esim nyt tuollainen 6v 1400mAh akku pitää purkaa? Laturi on ultramat 16..
Olisikohan esimerkiksi manuaalista mitään apua tuohon jänniteasiaan? Sivulla 34 näyttää olevan vastaus.
Purkuvirraksi vaikkapa ½-1C niin ei ainakaan akku lämpene turhaan.
Vika 1. mutterissa eri kierre, siksi ei kiertyny tarpeeks.
Vika 2. Kartio ottaa vauhtipyörään vain millin levyseltä alueelta, ei pidä.
Kartio tuli vauhtipyörän mukana.
Pitääkö sitä perkile lähtä ostoksille taas.
Miksei noi kierteet voi olla standardeja? Hä?
Nyt sormet vaan ristiin, ettei mitään menny rikki väännellessä
Ahistaa.
.w
EDIT: pikaisen vilkaisun perusteella ainakin kiertokanki näyttää ehjälle, kone pyörii normaalisti ja muutenkin on ehjän oloinen. Enää jännättää kampiakseli, mutta tuskin oon sitä kierteelle saanut.
Mistäs näihin saa oikeanlaisen mutterin kytkimelle? Tai mitä vauhtipyörää/kytkintä näissä on käytetty?
Kokeile pitääkö sitä ääntä kun on ihan kokonaan irroitettu autosta?
Hokella samaa vikaa gm:n 8 lankaisessa..
Jeps...
Moottori piti heti paketista otettuuna melkosta pärinää.
Ääni oli kuin olisi ratasvälyksessä vikaa.
Ongelma paikallistu moottorin kasassa pitäviin ruuveihin.... tai tarkemmin niiden kireyteen.
Vaikka oli kireellä niin ääni kuului.
Mutta kun veti kyseiset ruuvit asenteella kiinni niin johan loppui pärinä.
Jos ruuvit eivät ole tarpeeksi kireellä niin moottorin sisuskalut pääsevät karvanverran hölskymään.
Kovat magneetit saavat sisuskalut värisemään tai jotain.
Eli kiristäkää moottorin akselin päädyssä näkyvät 3 ruuvia kunnolla kiinni niin ääni loppuu.
Se tuuletin aiheuttaa vain hieman kovemman äänen kuin ilman tuuletinta olevassa moottorissa.
Mutta ero ei ole mitenkään häiritsevän selvä.
Se aivan selkeä pärinä surina mikälie ei johdu tuulettimesta.
Se kyllä on muutettavissa
Eli vaihtuuko se suhde samalla kun liipaisimen asemaa vaihtaa fyysisesti? vai vaatiiko jotain tee se itse kikkailua?
Terveppä terve.
Oisko porukalla mitään tietoa mikä spheren comboa vaivaa?
Kone lrp vector 7.5t ja nopari tuo sphere.
Ongelma ilmenee seuraavasti:
Äsken kävin ajelemassa sisällä salin lattialla tourinkia ja jo parin minuutin ajon jälkeen auto rupes hyytymään, puhti loppu ja lopussa rupes 5sekuntiks pätkäsemään ja sitten taas hieman liikkui. Akut täyteen ladattuja ja toimivia (kaikilla minun akuilla tekee saman)
Ja eilis päivänä pätkäili, kun oli jonkun verran ajanut (5min). Joo lämmöt ei nouse kuin 40:neen (moottori) ja noparikaan juurikaan lämpene. Akut on 7.2v nimhhejä ja esim 4600mah,2200,1600...kaikilla akuilla tekee samat. Noparista Säätöjä kokeiltu ja vaikutusta ei löytynyt.
Ja kaikki akut antaa tarpeeks virtaa, eli kärsii ajaa täyttä, paitsi tänään jo minsan ajon jälkee hyyty. Eilen se pätki vain...
Jos kellään mitään tietoa niin vastailkaas!