Kirjoittaja Aihe: Kyoshon baja beetle...  (Luettu 5164 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Kyoshon baja beetle...
« Vastaus #30 : 08.07.03 - klo: 20.50 »
Vakiona Pääruuvi oli täysin auki ja kone "hukkui" liialliseen kakkuun parin käynnistyksen jälkeen kaikki kakku oli mennyt koneesta läpi  . Joten sitä on hyvä ruuvata edes 2 kiekkaa pienemmälle ja silloinkin se on liian rikkaalla

Eli sisään ajohan tapahtuu näin:
(ainakin GS-12koneella 0.5hv)

2tankillista tyhjäkäynnillä PYÖRÄT VAPAINA! (meiltä palo kytkin)
ensin neula kiinni, siitä lähtee aukaisemaan 3kierrosta auki päin.
Näin käyttää 2tankillista tyhjäkäynnillä ( silleen et pysyy käynnissä)

Sitten neulaa auki (kiinni asennosta laskien) 2.5kierrosta ja ajetaan 5tankillista,

sen jälkeen otetaan tehot pihamaalle, ja auki asennosta kierretään neulaa 2kierrosta aukipäin.

ja näin,
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Kyoshon baja beetle...
« Vastaus #31 : 08.07.03 - klo: 20.52 »
Nyt pääruuvi on noin 1.5 kiekkaa auki .[/quote]

2 on suositus
Kyosho Inferno MP9e