Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Savagex4.6

Sivuja: [1]
1
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 18.03.08 - klo: 15.28 »
No nyt mulla modeltecnicsin bigbang bensaa ja niiden nelos tulppa tuntui toimivan kun unelma ei mitään säätö ongelmia kävi kuin enkeli. Ja tuli todettua et servot on vaihdettava ensi tilassa ohjaus servo on tosi onneton vaikkakin itsellä kiinni vielä 6v vastari akku.

2
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 18.03.08 - klo: 10.54 »
Eilen pistin koneen ekaa kertaa käyntiin takapihalla ja kävi ihan jees puoli tankillista. Sitten kova työ saada käymään sammuu vähän ajan jälkeen aina luultavasti liian rikkaalla tai tyhjäkäynti liian alhaalla. Tänään sain taas käyntiin ja käytin tankillisen verran. Jos vaan olis kuivaa vois parkkiksella vähän yrittää ajaa.... kelejä odotellessa. Mitä tulppia kannattaa käyttää pitäis meinaan ostaa varalle?

3
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 11.03.08 - klo: 21.01 »
Laittakaas viestiä jos olette menossa ajamaan autoja sisään niin sais omankin pelin kondikseen. Säät vois alkaa kohta suosimaan ajamista, ollut jo tosi lämmintä päivisin.

4
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 07.03.08 - klo: 20.11 »
kyllä tuollaista keliä mielellään odottelee. Kun vaan pääsis kokeilee autoa pian...Onko servojen yhteishankintaan kiinnostuneita? Onko tietoa että Futaban S9451 olisi poistuva malli kuulin vaan sellaista huhua. Eli pitäiskö suoraan laittaa molemmat S9351?

5
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 06.03.08 - klo: 18.37 »
Tuli vaan mieleen sellainen juttu että onko kaikki uuden auton ostaneet päivittäneet servot autoihinsa vai olisko ideaa ostaa isompi satsi kerralla monelle tarvitsevalle. Luulisi saavan paremmat alennukset?

6
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 06.03.08 - klo: 18.29 »
Saikos Toni N auton asiallisella hinnalla? Kannattaa vertailla hintoja voi tehdä ihmeellisiä löytöjä. :grin:

7
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 03.03.08 - klo: 20.11 »
Harmittaa kun ulkona tulee lunta vaan olis voinu pitää maan sulana niin olis voinu ajaa koneen sisään... Pikkuhiljaa ei auta kun odottaa kädet syyhyää...

8
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 03.03.08 - klo: 16.52 »
Siis Mika Tomi A kun törmättiin HEH ...

9
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno 1:8 GT onroading
« : 03.03.08 - klo: 16.36 »
Nyt on oma peli hankittu Infernon Gt Subaru ja siihen Futaban 2.4GHz radiot. Eikun odotellaan lumien sulamista jotta päästään ajamaan.


10
Polttisautot / Savage x 4.6
« : 03.02.08 - klo: 19.29 »
Tälläinen tuli hankittua ekaksi autoksi nyt suunnilleen 10 tankkia ajettu mitä suosittelette kannattaako vaihtaa servoja voimakkaammaksi? ja minkälainen vastarin akku kannattaa olla? Nyt alkaali paristot. Mites jarrun pito itselläni tosi onneton vai johtuuko servoista/pattereiden tehosta? Ja mitä muuta kannattaa huomioida kyseisessä pelissä? Koneen lämmöistä pitääkö olla kokoajan yli 100 asteen ja onko yläraja 120 astetta? Omistan infrapuna mittarin millä mittasin. Polttoaineena käytän 25% ja OS 8 tulppaa.

11
mittari on juuri kyseinen infrapunamittari

12
Joo kävin juuri ajamassa niin lämmöt olivat nyt säädön jälkeenn n.110-120 korkeimmillaan 134 mutta kun ajoi hiljaa niin jossain 85-90 että pitäisikö ne siis olla melkein tyhjäkäynnilläkin väh.100 astetta

13
Onko kellään tietoa kyseisen koneen lämpötiloista pitääkö lämmöt olla kokoajan yli sadan. Ostin tänään mittarin ja näyttivät 75-85 asteen paikkeilla ja kovalla ajolla 105 astetta että pitäiskö vielä säätää muuten kone toimii moitteitta.

Sivuja: [1]