RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Large_90 - 19.10.03 - klo: 16.37
-
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä autosta. Aion vaihtaa moottorin force 15 koneeseen ja minulla ei ole aikomuksia alkaa kilpailemaan kyseisellä autolla, mutta eihän sitä koskaan tiedä että tuleeko sitäkin kokeiltua, mutta auto olisi pääasiasa parkkipaikkarälläilyyn.
-
Keppiveto näyttää hyvältä parkkisajelua ajatellen, auton valmistaminen on kuitenkin jo lopetettu joka on pienoinen miinus. Viripilliä ei näytä olevan vakiona.
-
Tuohon pitäisi kyllä käydä msx-3: n osat. Viripilli ja kone on jo hommattu. :mrgreen:
-
Itse autoa myyvänä en sen kummemmin kehu mutta jos Tomssoni löytää tämän kirjoituksen voinee hän kertoa oman mielipiteensä autosta. Ja varaosia saa edelleen nimim. kokemusta on :oops:
Ja kulkee vakiokoneellakin tarpeeksi, välitykset loppuu kesken. vaatii 2-speedin tai isompaa kytkin kelloa.
joksa
-
Ajattelin laittaa uuden moottorin, viripillin ja vaihteet niin eiköhän ala kulkea. :wink:
-
Joo, mulla oli toi auto ja oli kyllä oikein positiivinen laite. Siis hintaan nähden, siihenhän kaikki pitää suhteuttaa.
Mutta kumminkin. Ajelin sillä ehkäpä joku 4-6l, joten kovin vankalla kokemuksella en puhu. Erittäin kestävä laite se kuitenkin on, monasti tuli luisteltua ties minne ojaan tai epähuomiossa hypättyä mikroautoradan kohtuu ISOISTA kanttareista. Koskaan ei mitään hajonnut.
Vauhti oli.. sanoisinko riittävä. Vakikoneella itse sillä pärräsin ja kyllä se hienoa jaskarinkiä teki 8) Vaihteen kun siihen hommaa niin varmasti liikahtaa myös suoralla.
Kardaaninsa ja kohtuu tilavan rakenteensa puolesta mitä parhain parkkislaite. Ei ekaan hiekanjyvään antaudu.
Kisapeliksikin kelpaa varmasti kunhan hommaa kisakoneen ja vaihteen.
Vaihdoin auton tuossa kesällä pois ja vähän tämän jälkeen uusi omistaja ilmoitti, että auto on lähtenyt käpälästä kiteen irrottua ja paukuttanut moneen otteeseen parkkipaikan rotvallin reunaan. Hajonnut kuulemma jopa puskurista pieni pala...
-
Osaisiko muuten kukaan sanoa onko force 15 sopiva kisakoneeksi. Tuon moottoin tiedot löytää ofnan sivuilta (www.ofna.com) aika helposti. Ei ole mitää hajua kisakoneista niin voisiko joku ystävällisesti vähän valistaa minua? No tässä kumminkin ne tiedot siitä koneesta
CLAIMED HP 0.69
RPM 38,000
CARB TYPE ROTARY
CRANK Threaded
CONSTRUCTION ABC
ENGINE SIZE .15
TYPE SIDE EXHAUST PULL START
-
Osaisiko muuten kukaan sanoa onko force 15 sopiva kisakoneeksi. Tuon moottoin tiedot löytää ofnan sivuilta (www.ofna.com) aika helposti. Ei ole mitää hajua kisakoneista niin voisiko joku ystävällisesti vähän valistaa minua? No tässä kumminkin ne tiedot siitä koneesta
CLAIMED HP 0.69
RPM 38,000
CARB TYPE ROTARY
CRANK Threaded
CONSTRUCTION ABC
ENGINE SIZE .15
TYPE SIDE EXHAUST PULL START
Eikös TP-10 luokassa ole .15 koneet sallittu ainoastaan 2WD-autoissa.
-
Forcen moottorit eivät ole mitään kisakoneita. Eivät ole mitään erityisen tehokkaita kisakoneiksi. Kisakäytössä, myös kestävyyden ja luotettavuuden suhteen on ongelmia. Pihasuditteluun ne sopivat hintansapuolesta.
Lisäksi .15 Force on kaksi ja puolikuutioinen, joten sillä ei saa ajaa polttisturistia (200mm), jossa mottorin maksimikoko on .12 eli 2,11ccm
-
Kannattaisiko ostaa uusi msx-3 ilman ohjainta vai käytetty prime samaan hintaan ohjaimen kanssa? Msx-3: ssa olisi viripilli vakiona ja primessä hitec lynx ohjain. :|
-
Jos hyvän ja uskoisin että luotettavan pakkispelin haluat osta prime.
-
mun mielestä kannattaisi ottaa msx3
-
Juu onhan tietenki tuo msx-3 uudempija enemmän viritelty muutta silti...