Täälläpäin oleva huoltoliike ottaa korjauksen hinta-arvion tekemisestä muistaakseni 30€. Tuo kännyköiden korjaus on kyllä niin huijausta. Pitäisi olla sellainen palvelu, jossa kännykkä menee postissa kiinaan ja tulee ehjänä takaisin. Olisi varmasti halvempi.
Onko se huijausta laskuttaa tehdystä työstä Ja Kiinahan on siitä hieno maa että kukaan ei halua palkkaa eikä mikään maksa mitään ja sinne on ilmanen lähettää postipaketteja Menikö kettuiluksi? NOT!
No, ehkä itse kirjoitin aika provosoivasti.
Mutta kun ottaa huomioon mitä se huolto maksaa ja kuinka usein sieltä tulee puhelin rikkinäisenä takaisin, niin ei se kyllä ole kauhean hyvä palvelu, verrattuna uusien puhelimien koko ajan laskeviin hintoihin. Lähinnä kannattaa huollattaa, jos takuuseen menee.
Huijausta siinä on minusta se, että kun oli puhelimesta kannessa oleva kakkosnäyttö rikki, niin minusta olisi kyllä reilua kertoa ilmaiseksi, mitä sen näytön vaihtaminen maksaa. Ei siinä tarvittu mitään tutkimista tai muuta ja varmasti heillä oli jossain järjestelmässä tuolle hinta valmiina. No, se hinta oli sitten yli satasen puhelimeen, jonka hinta uutena oli ollut 170€, joten eipä ostettu. Mutta silti meiltä kynittiin juuri tuo 30€.
Nykyään on jo autokorjaamot ja polkupyöräkorjaamotkin saatu totutettua siihen, että tuotteella pitää olla jokin hinta. Miksi sama ei pätisi kännykkäkorjaamoon?