4pv ja noin 50-60 akkua treeniä takana T2:lla.
Auto on vakaampi kuin edeltäjänsä, mutta kääntyvyyttä on reilusti enemmän , mutta ei peräpidon kustannuksella. Suosittelen aloittamaan vakiosetupilla.
FK05:een verrattuna ajoin noin 0,2s nopeampaa, eli keskiläppi oli hieman parempi kuin entinen paras.
Auto on myöskin todella helppo ylläpitää, aivan kuten Pexi jo mainitsikin.
Tässä jotain setuppia:
Etupää:
30w, 3 reikää, iskarit alhaalta ulkona, ylhäältä keskellä, vakiojousi. Vaaleansinisellä saa hieman rauhallisemmaksi JOS tuntuu liian kääntyvältä.
Camber linkki sisällä ja alhaalla, ei prikkoja hubissa.
ulosjousto 6 tukivarteen.
1,5 camber
4d caster
Takapää:
30w, 3 reikää, vakiojousi, iskarit alhaalla ulkona ja ylhäällä 3 tai 4 reikä, mitä ulmpana sitä nopeampi reaktioissa.
keltasella tai vihreellä jousella lisää pitoa, jos rata on liukas.
Camber linkki sisällä ja alhaalla, 1mm prikka hubissa
1mm tukivarsien takana
ulosjousto 4-5, enempi jos on pitoa, vähempi jos liukasta
1.5 camber
3 asteen auraus
Flexaus: tolpat pois
Kori:Stratus3
Tuossa jotain millä aloittaa.
Lisää testiä ensi lauantaina.
Vesa