Kiitoksia kaikille osallistuneille, seuran tekijämiehille ja eteenkin naisille ja kilpailijoille sekä toimitsijoille!
Radan pito tai lähinnä sen puute oli mysteeri, joka johtunee monesta asiasta, pääsyinä salin ilmastointi ja lattiamateriaali, jotka eroavat treenipaikan olosuhteista. Treeneissä pitoa on oikeasti parhaimmillaan hyvin lähelle "kovaa" pitoa suomen mittapuulla. Renkaiden kulutus treeneissä on 0.4-0.5mm 8minuutissa C-12 autolla, nyt lauantaina kului vain 0.1mm erässä. Myös lauantai oli siis täyttä surffaamista normiolosuhteisiin verrattuna.
Lisäksi koulun lattia päällystettiin uudella materiaalilla viime kesänä, joten vuosi sitten kun pito oli sentään ok, materiaalina oli eri kuin nyt. Nyt lattiassa on kumimatto.
Treeneissä Kiimingissä ekan ja vaikkapa neljännen akun ero kierrosajoissa on lähes sekunti, jonka jälkeen pito tasaantuu. Nyt ekalla treenirundilla ajettiin vain pari kymppää hitaampaa kuin päivän nopeimmat.
Nämä kisat oli viimeiset näillä matoilla, ensi syksyksi hankimme uudet - tai ostan vaikka omalla rahalla uudet, mutta näillä ei enää ajeta vapun jälkeen metriäkään kisa- tai treenitarkoituksissa rata-autoilla.