181
JQ Products / Vs: JQ Products - THE Car
« : 24.01.11 - klo: 11.51 »
Jep, peesaisin Tuukkaa. Polttiskrossissa en ole edes aloittelija, mutta sähköturisteja, sähkökrosseja, sähkötruggy sekä pari polttis mosteria löytyy. Itselläkin ollut muutaman kerran ongelmana liian tiukka shimmaminen.
En ole kyseistä autoa nähnyt kun netissä.
Kuten edellä oli juttua siitä että osista iso osa olisi Losin. Tätä voi verrata JConseptsin BJ4:seen, jossa osia oli Losilta ja Assolta, omaa tuotantoa ehkä 20%. Tämähän aiheuttaa sen että esim. Losin osien mittatarkuus aiheutta väljyyksiä. Kyllä on selvää ettei Josen yksinkertaisesti kannata tehdä tai teettää jokaista osaa itse.
Toinen seikka yleisesti toleranseista: Se on fakta että tiukat valmistus toleranssit nostavat hintaa, sen voi vaikka katsoa laakerista. Saman kokoinen bulkkilaakeri biltemasta ja siten huippu laakeri SKF:ltä hinta voi olla 10 kertainen. Joten tuotteen hintakin nouse. Kyllä itse antaisin armoa vielä ensimmäsessä valmistussarjassa. Ja jos välykset on Kyoshon kanssa samaa tasoa, niin minusta kelpo suoritus ensikertalaiselle.
En ole kyseistä autoa nähnyt kun netissä.
Kuten edellä oli juttua siitä että osista iso osa olisi Losin. Tätä voi verrata JConseptsin BJ4:seen, jossa osia oli Losilta ja Assolta, omaa tuotantoa ehkä 20%. Tämähän aiheuttaa sen että esim. Losin osien mittatarkuus aiheutta väljyyksiä. Kyllä on selvää ettei Josen yksinkertaisesti kannata tehdä tai teettää jokaista osaa itse.
Toinen seikka yleisesti toleranseista: Se on fakta että tiukat valmistus toleranssit nostavat hintaa, sen voi vaikka katsoa laakerista. Saman kokoinen bulkkilaakeri biltemasta ja siten huippu laakeri SKF:ltä hinta voi olla 10 kertainen. Joten tuotteen hintakin nouse. Kyllä itse antaisin armoa vielä ensimmäsessä valmistussarjassa. Ja jos välykset on Kyoshon kanssa samaa tasoa, niin minusta kelpo suoritus ensikertalaiselle.