Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - maza77

Sivuja: [1]
1
Ihmetyttää tosiaan nuo 11 kohtaa. Ohjeet mitä olen löytänyt, ovat kaikki joko 10 tai 12?
Kai ne sitten täytyy selvittää kokeilemalla.

2
No joo, nyt löyty ohjeet jotka käyvät yksiin 60A säätimen kanssa.

35A-SL-v1.1 säätimien kanssa kortti näyttää ITEM kohtia 11 (toisin kuin aiemmin kirjoitin)?  Ei oikeen tunnu löytyvän ohjeita niille.

3
Maza: Oletko kokeillut tietokoneen kautta?

En ole, eikä mitään hajua miten tapahtuu...

4
Termos!

Mulla on kaksi Ezrun 35A noparia ja yksi 60A.
Noparien ohjeiden mukaan ITEM kohtia pitäisi olla 12, mutta kortti näyttää vaan 10?

Onko minulla väärät kortit vai ohjeet?

ei noissa malleissa pääse ylipäätään säätämään pyörimis suuntaa tai kennomäärää. joten kaikki on niinkuin kuuluukin.

Okei, eli ohjeet ilmeisesti väärät? Pitänee hommata oikeat ohjeet.

edit: taisi löytyä jo...

5
Termos!

Mulla on kaksi Ezrun 35A noparia ja yksi 60A.
Noparien ohjeiden mukaan ITEM kohtia pitäisi olla 12, mutta kortti näyttää vaan 10?

Onko minulla väärät kortit vai ohjeet?

6
Radiolaitteet / Vs: Kyosho KT-201 Syncro 2,4Ghz
« : 27.02.12 - klo: 10.26 »
Ostin kyseisen kapulan ebaysta saksasta hintaan 56,80€. Maanantaina tilasin, torstaina kotiovella :) Helppo käyttää ja muutenkin käteensopiva muutaman käyttökerran kokemuksella. Käyttöohjeita ei tullut mukana.


Hei mites toi lataus portti juttu toimii kun en ole vielä keksinyt?

Ladattavat patterit sisään ja sitten tarviit sopivalla pistokkeella olevan laturin.

7
Termos!

Laitteisto:
Speedstar Brushless Speedo 8.5 on nopari ja Platinium Brushless Motor 9.5T Kyöstin Ultima SC:ssä. Vakio lähetin ja vastari.

Onkelma:
Moottori pyörii etiä päin oikeen ja jarrut toimii, mutta pakkia en saa toimimaan?

Ilmeisesti Setupissa pakki pois päältä.. En vaan pääse/osaa ohjeista huolimatta mennä asetuksia muuttelemaan.

Osaisiko joku neuvoa rautalankatasolla että kuinka se tapahtuu?



1. Switch on the transmitter.   
2. Connect the controller to the battery and turn it on.                        (Possible beep-tones: Do, Re, Mi. Fa, So, La, Ti, Do)
3. The motor will beep according to the throttle position:
    Do, Re ~~ Do, Re, Mi        when the throttle is set to neutral
    Do, Re ~~            when the throttle is NOT set to neutral
4. Hold down the setup-button for more than a second and the green led will start to blink for two seconds. Next, the red led will start to flash. Release the setup-button and the
motor beeps accordingly (Mi, Re, Do, Re, Mi)
The red led will now start flashing in short intervals to indicate the current parameter according to the number of flashes (see below)
- To leave the parameter-setup mode, press the setup-button.
To scroll through the available sets of parameters, put the throttle trigger from neutral to full-throttle and back to neutral. The led flashes accordingly:
1x Motor type            7x Starting power            13x ABS brake
2x Battery type            8x Reverse mode            14x Drag brake
3x Cut-off voltage            9x Reverse delay            15x Minimum brake force
4x Power curve             10x Throttle stick dead band        16x Maximum brake force
5x Motor timing            11x Rotating direction            17x Return to factory settings
6x Acceleration            12x Speed-mixing brake
The currently active parameter can be accessed when the throttle trigger remains at full throttle for more than 4 seconds. The red and green led start flashing to indicate that the
parameter can now be changed. To do so, move the trigger to neutral and then again the full throttle.
- Move the throttle trigger to ½ throttle to stay in the program-setup mode.
- To leave the current parameter-setting menu, leave to throttle trigger at the neutral position for more than 4 seconds. The motor then beeps and the controller returns to the
parameter-setup menu where you can select another parameter or leave the parameter-setup by pressing the setup-button.
Below, you’ll find a table with the possible parameter settings and the according number of led-flashes in brackets. The factory default setting is listed alongside.
                                            factory default
1. Motor type   sensorless (1)   sensored (2)   brushed (3) sensored
2. Battery type        Li-Po (1)            Li-Fe (2)            NiMH (3)        NiMH
3. cut-off*    auto (1)    3,0V (2)     9,0V (14)   auto
4. Power curve        soft (1)            linear (2)            hard (3)        linear
5. timing**    0° (1) - 25° (6)    0° (1) - 10° (6)     25° sensorless 10° sensored
6. Acceleration        lowest (1)             highest (5)                    highest
7. starting power   lowest (1)     highest (5)      lowest
8. Reverse-mode        off (1)            on (2)                    off
9. reverse delay   0,2s (1) - 0,5s (2)   0,8s (3) - 1,3s (4)   1,8s (5) - 2,5s (6) 2,5s
10. Dead band        narrow (1)            normal (2)            wide (3)        normal
11. rotation direction normal (1)    reverse (2)      normal
12. Speedmix-brake        0% (1) to 100% (11)                            0%
13. ABs brake   off (1)    weak (2) - strong (6)     off
14. Drag brake        0% (1) à 100% (11)                            0%
15. Minimum brake   0% (1) à 100% (11)        30%
16. maximum brake        0% (1) à 100% (11)                            100%
17. Return to factory settings***
* The automatic cut-off engages under two conditions, whichever is encountered first:
Li-Po:     voltage below 5,5V or below 66% of the voltage when the controller was switched on
Li-Fe:     voltage below 5,0V or below 67% of the voltage when the controller was switched on
NiMH:    voltage below 5,0V or below 50% of the voltage when the controller was switched on
** Timing for sensorless motors: 1. column, timing for sensored motors: 2. column.
*** Resetting the controller to its default values still keeps the throttle positions from the basic-setup.
When you are done with the parameter setup, simply turn the controller off and on.
The parameter setup can only be done before the motor is engaged

8
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 05.01.12 - klo: 15.22 »
Kiitos!

9
Kyosho / Vs: Ultima SC (Short Course) 2WD
« : 05.01.12 - klo: 13.58 »
Miten ultima sc:n vakio noparissa laitetaan lipo cut offi päälle, vai onko automaattinen?

10
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 04.10.11 - klo: 10.42 »
Sopiiko MI st:n tukivarret MI buggyyn? Tarkoitus olisi saada Buggy leveämmäksi ja korkeemmaksi.

Jos jollain rullaava tai muuten halpa ST joutilaana niin kannattaa tarjota..

 

Sivuja: [1]