Meikäläisen sisäänajotaidot aika nolla, neljä konetta vasta ajettu sisään.. tuo oli ensimmäinen polttis allekirjoittaneella yli kymmeneen vuoteen.. :)
Perusasetuksilla kone (katso manuska), ja tyhjäkäynnillä renkaat ilmassa muutama tankki körötellen. Tankkien välissä annetaan jäähtyä, ja siirretään sylinteri ala-asentoon (opin tämän tällä viikolla :) ) Tämä siis jotta sylinteri ei jumittuisi sinne tiukkaan yläosaan sylinteriputken jäähtyessä. Aina välillä varovasti kaasua pumputellen..
Mulla oli kovasti ongelmia tuon sylinterin tiukkuuden kanssa, ja sain motinkin kerran jumittumaan erittäin lujaan yläasentoon.. Kädet aivan *askana vetonarun vetämisestä, seuraavaan autoon tulikin sitten hankittua starttiboksi, kallis mutta todellakin sen arvoinen..
Lämmittämällä väljenee ihan hyvin, kuumailmapistooli nopein tapa, mutta fööni toimii myös loistavasti..
Itse käytin aluksi A3 tulppia, myöhemmin siirryin A5:een. Vakiotulpathan ovat lähes poikkeuksetta mallia kylmiä (korjatakaa toki jos olen väärässä)..
Kössin ruuvit taitavat olla aika hyvin tehtaalla kiinnitetty, mutta pahitteeksi ei varmaan olisi että ne tarkastaa uudelleen ennen ajoa.
Noita motin sisäänajo ja säätö-vinkkejä löytyy jo useammasta threadista, joten voitaneen jatkaa aihetta siellä mikäli tarvetta..