Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - oldfart

Sivuja: 1 2 [3] 4
61
Kilpailukutsut / Aikataulu asiaa
« : 15.06.19 - klo: 11.27 »
Moi
Onko mitään mahdollisuutta miettiä että ratakasia ajettaisiin kolmessa alkuerässä? se jatkaa päivän mittaa hieman, mutta tuolla osallistuja / mekaanikko määrällä homma menee tosi vaikeaksi. Nopeuserot on melkoisia ja erässä yksi ajavilla on aika paljon haasteita. Jos ajettaisiin 4 auton erissä niin kaikilla olisi mahdollisuus kunnolliseen alkuerätulokseen. Minä ja Sami ollaan samassa erässä, ei mekatsua. ei tule mitään.


62
TamUa / PRCA kilpailujen järjestäjät.
Lauantaina voin vetää kisan, Hessu Valtonen laskee kierroksia, Petri hoitaa buffaa. Sit vapaaehtoinen katsastaja on Panu V. Pari tuomaria olis vaikka Late ja Miko. Ei tarvi koko päivää olla paikalla.
Sunnuntaille joku joka laskee kierroksia neljä tuntia.
Ja Santeri mikin varteen jos vaan pääsee molemmille päiville. Viimeksi meni todella hienosti.

T arska

63
Team Oldfart ilmoittautuu
Pekka Koivula
Lari Jäppinen
Aarre Sillanpää

Ja jollain sattuu päähän ja haluaa mukaan niin mahtuu.

Meillä on vielä akut hakusessa mutta jos joltain löytyy pötköakkuja niin vuokrataan, jos ei niin sit ostetaan.

64
Tulokset / Vs: LOPPUTULOKSET 12Tour II Tampere 26.1.2019
« : 28.01.19 - klo: 09.59 »
TamUA kyselee lopputuloksia. Tuollahan ei taida löytyä kuin finaalien tulokset, ei lopputuloksia.

65
Pöytiä ja tuoleja on jonkun verran ja etusijalla pitkämatkalaiset ja varsinkin julkisilla kulkevat ahkerat kisaajat.

66
En tiedä tuosta ponderista, mutta meillä on laina pondereita kyllä joten siitä ei ajaminen kiinni jää

67
GT2000 luokka. Sovittiin että voi ajaa sekä gt2000 luokan että TSS luokan autolla. Ajetaan nämä samassa sarjassa. Eli kaikki sunnuntaille mukaan.

68
Kaikkiin luokkiin ilmoittautuminen myrcm.ch palvelun kautta.
Ei muuta kuin kaikki joukolla ilmoittautumaan ja kisaamaan Tampereelle pitkästä aikaa.

Tuossa oli kyselyä GT-2000 luokasta. Mun puolesta sunnuntaina on ihan sama millä autoilla ajatte.
Katsotaan montako ilmoittautunutta tulee tss luokkaan.


69
KILPAILUKUTSU
12Tour 2018-2019 II 26-27.1.2019 Tampere

TamUa kutsuu kaikkia RO-rata-autoilijoita Tampereen 12 Tour II-osakilpailuun 26.1.2019 sekä kansalliseen kilpailuun 27.1.2019

LUOKAT
Lauantai 26.1.2019
C-12 (SM), GT-12
Sunnuntai 27.1.2019
TSS-10. TSM-10 ja TSP-10


KILPAILUN JOHTO
Kilpailun johtaja       Heikki Helin    TamUA
Tuomariston pj.      Arto Lehto    Rauma
Katsastuspäällikkö       Pekka Koivula    TamUA
Kilpailutuomaristo      Lari Jäppinen   PRCA
Kierroslaskenta         Heikki Valtonen    PRCA
Ratamestari          Miko Teponoja   TamUA

ILMOITTAUTUMINEN
Kiti ja myöhemmin ilmoitettava sähköposti ilmoittautuminen kansallisiin luokkiin.
KITI aukeaa myöhemmin! Ilmoittautumiset pe 11.1.2019 klo 22.00 mennessä. Huomatkaa uusi ilmoittautumisen päättymisajankohta (FTT-ohje 2019 v.1.5.). 

Ilmoittautuessasi tarvitset seuraavat tiedot: nimi, seura, lisenssinumero, luokka, kilpailijanumero, ikä, vähintään neljä 27- tai 40 MHz –radiotaajuutta (tai 2,4 GHz), henkilökohtaisen transponderisi numero sekä yhteystiedot (puhelin tai sähköposti). Alle 18-vuotiaat ilmoittautuvat myös kilpailun aikaisen huoltajan nimen ja lisenssinumeron.

TIEDUSTELUT:
Sami Munck 16 jälkeen / mieluiten YV nimimerkille McQ


KILPAILUMAKSU
SM-luokat: 
C-12                                   40 €
Kansalliset
GT-12, TSS-10, TSP-10 ja TSP-10   30 €

Kilpailumaksu maksetaan kilpailupaikalla. Varaa tasaraha.
Jälki-ilmoittautumismaksu 40 €

LISENSSI
Voimassa oleva AKK:n lisenssi 2019 C-12 SM-luokassa
Muut luokat lisenssivapaita


 
SÄÄNNÖT
Autourheilun sääntökirja 2018 sekä 12 Tour 2018-2019-ohjeisto: http://rc10.fi/index.php?topic=104868.0
•   TSP-10 luokassa FTT Tour 2018-2019 ohjeisto, ja renkaat sen mukaiset mutta kilpailijat ostavat ne itse jälleenmyyjiltä.
•   GT-12 -luokkaan Hobbywing Xerun JUSTOCK 3650SD G2 13.5t yksityyppimoottoriksi (sama kuin TSP-10 -luokassa)
•   Maksimijänniteraja sama kuin EFRA:ssa eli 4.20V, eli käytännössä 4.209V


VASTUU
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.

KILPAILUPAIKKA
Sarankulman RC keskus, Nuutisarankatu 35, 33900 Tampere

RATA
Neulehuopamattoa, n. 24m x 12 m.

AIKATAULU
Perjantai: Ei vapaata harjoittelua
Kilpailupäivinä ohjattu harjoitus + ilmoittautuminen klo 8.00–10:00. Kilpailupäivien aikataulu on riippuvainen kilpailijamäärästä.
Erälistat sekä harjoitus ja kilpailuaikataulut löytyvät rc10.fi foorumilta viimeistään torstai-iltana 24.1.2019.

KAHVIO
Tiedot mahdollisesta kahviotoiminnasta ja ruokailuista ilmoitetaan myöhemmin.

PALKINNOT
12-tour ohjeistuksen mukaisesti

MUUTA
Kilpailupaikalla on sähköä varikkotoimintaa varten. Ota pöytä ja tuoli mukaan. Varaa mukaan myös oma jatkojohto sekä oma varikkovalaisin.
Rata-alueella ja varikkoalueella on lämmintä.
Kilpailunjärjestäjällä on rajallinen määrä AMB vuokrattavia pondereita, joiden vuokra on 5 euroa / kpl. Ajanottojärjestelmä on AMB RC4, joka ei tue MRT / tms. kloonipondereita.


TERVETULOA KILPAILEMAAN TAMPEREELLE

Mahdolliset virheet korjataan ja julkaistaan foorumilla hyvissä ajoin ennen kisoja.
Kansallisten luokkien kilpailut järjestetään mikäli ilmoittautuneita on vähintään viisi (5).

70
Tampereella avattu lokakuun alussa 24/7 auki oleva ajopaikka.

Osoite Nuutisarankatu 35.

Käytettävissä sekä crossirata että mattorata.

Kk maksu 100 € ja kertamaksu 20€. Perheenjäsenille ja opiskelijoille erikoishinnoittelu tapauksen mukaan.

Paikasta lisätietoa TamUAn ja PRCAn kavereilta.

Kaikki harrastajat myös ilman seuranjäsenyyttä tervetulleita tutustumaan paikkaan ja lajeihin.

Lisätietoa myös allekirjoittaneelta. Toivottavasti löydetään mukaan uusia ja vanhoja kuljettajia.
Iltaisin lajiin on mahdollisuus tutustua ja varmimmin paikalla on joku ainakin torstai iltaisin joka on kerhoilta.



71
Luinpas noita ohjeita kun kaivelin kalustoa kesäteloilta. Onkohan järkeä tuossa yksi tyyppi moottorissa? Siinä taas väki vähenee kun viime kaudeksi hankitut koneet on käyttökelvottomia.

Yhtä lailla kun kävi yks tyyppi renkaiden kanssa. Tää on vaan mun mielipide.

72
No kuusankoskella on ahdasta ja sinnekään ei kaikki kuskit tulleet koska kalustoa menee rikki . Ei kannata ihmetellä jos kuskeja ei kovin montaa tule.

73
AKK sääntökirja 3.6.8 radan minimileveys >4 m.

74
Raision rata ei täytä polttomoottori autojen ratavaatimuksia. Edes tp 10 autolla ei mahdu. Kasi kuskit eivät varmaankaan halua rikkoa autoja eikä vaarantaa katsojia.

75
Sori. oli näemmä jo harvennettu. lounas pois??

76
Nyt kun osallistujamäärä näyttää noinkin hurjalta ja säätiedote ainakin tässä vaiheessa viikkoa lupaa vesisadetta, voitaisiinko harkita aikataulua niin että esim alkuerien väli olis edes 6 min ja sitten vaikka vain 3 kierrosta. samoin lounastauko pois niin ehtitään ajamaan jotain ennen sateita??

77
Molempia luokkia olis tarkoitus ajaa. Eli capricorn, novarossi jne. Ja jos muijalle sopii niin kaikki kotimaan kisat.
Harkinnassa on jos ajais myös espanjassa jotain.

78
Arska ajaa molempia luokkia neljä kisaa... Jos hallitus antaa viikonloppu lomia..

79
Voishan tuota harkita. Pitänee pojat taivutella . Voihan sitä yhden auton loppuun ajaa..

80
Josko se tiimi höpötys kävi liian kalliiksi?

81
Mä yritän sanoa että jos m8 kisa on lauantai niin tp10 sunnuntai tai päin vastoin?
Viikonloput on ihan ok ja totta on se että kun päivät on ajoissa tiedossa, kukin valitsee itselleen sopivat päivät harrastaa tai sitten ei harrasta.

82
Sori kun kysyin.

83
Polttiskisat ja moottorisupportti.
Onko järkeä että puolet kisoista on samoina viikonloppuina? Sitä vaan että Futuren moottoriosaaminen ja neuvonta ei samaanaikaan ole kahdessa paikassa. Mitäs jos rataluokat ajetaan sunnuntaisin ja polttiskrossi lauantaisin?
Tämä mahdollistaisi niiden mukanaolon vähäväkisiin luokkiin joissa muutenkin on pulaa osanottajista?

84
Arska
Molemmat luokat ainakin kolme kisaa. Neljäs osuu hankalaan viikonloppuun.

85
Kannatetaan ehdottomasti Teemun ehdotusta. Tulee vähän väljempi päivä. Päivien mielekkyydestä kun on käyty keskustelua ensi kesää ajatellenkin.

86
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« : 07.08.14 - klo: 19.55 »
Sakolla hyviä pointteja. Tuo b-finaali ja siitä nousu olisi järkevää. Ei me maamiinat sitten turhaan pyörittäisi nopeimpien tiellä ja pahimmassa tapauksessa pilata jonkun huippukuskien päivää kolaroinnilla.
Kastissa voitaisiin ajaa 45 min finaali, ei se renkaiden vaihto oo niin iso homma. Ja tosiaankin kun osallistuja määrä on tuo 11-12 kuskia kaikki mahtuu finaaliin aivan kuten Vantaalla viimeksi tehtiin. Tilaa on aivan tarpeeksi radalla ja laskenta selviää tuosta kyllä.
Voitaisiin myös pitää tuo osallistuja lista siinä mallista että ne jotka aikoo ajaa on listoilla ja sitten tommoset höpöilyt tiimikuskien ajattamisesta laitetaan jonnekin muulle foorumille, vaikka vitsien alle.
Tänä vuonna on näkynyt yhdessä kisassa yks auto väljällä koneella, seuraavaan ei ehditty herätä. Ei viitsitä pilata
mahdollisten uusien osallistujien intoa katteettomilla lupauksilla.
Tuohon kisapäivän pituuteen sen verran vielä että jos luetaa isojen autokisojen sääntökirjaa, niin missään luokassa kilpailupäivän kesto ei saa ylittää kahdeksaa tuntia. Kisapäivän mitta tuskin on kenellekään se pahin ongelma mutta kun luokissa on pulaa kuskeista ja varsinkin tällä hetkellä mekkareista niin hieman lyhyemmälläkin päivällä voitaisiin tulla toimeen.

87
Arska mukana molemmissa luokissa jos ei talvella motivaatio katoa. Capricorn ja Novarossi  molemmissa luokissa. Kaikki suomen kisat.

88
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« : 30.07.14 - klo: 12.09 »
Mitäs jos aamulla  olis 2x 15 min treeni, sitten 3 kpl eräkierrokisia joiden välissä 20  min tyhjää. Eli kun tp10 viimenen erä lähtee esim 11.30 niin seuraava kierros alkaa 12.00. Siinä välissä ehtii järjestäjäkin syödä ja  käydä  muilla asioillakin.
Lounastauolla ei tosiaankaan ole käyttöä.

89
Kilpailijoiden kanava / Vs: TP-10 & Ratakasi Kausi 2015
« : 22.07.14 - klo: 09.03 »
Pysytään nyt yhden päivän kisoissa. Jo nyt kuskeja on huolestuttavan vähän.
Se mitä pitäisi miettiä on aikataulu. Mihin tarvitaan 4 alkueräkierrosta kun  kaikki kuskit on semeissä automaattisesti?
Miten olisi 3 kierrosta ja eräkierrosten välin edes 15 min tauko. Lounastauolla ei oo mitään virkaa.
Tietysti on oma valinta mutta vähän on hoppu päivä kun ajaa molempia luokkia ja sit mekkaa kahta  tp-10 kuskia alkuerät.
Noissa tauoissa olisi sekin hyöty että teemu ja simo jne ehtisivät oman kisaamisen ohessa paremmin auttaamaan muita koneiden kanssa jne.
Toisekseen jos homma menee kahdelle päivälle kuskit ja varsinkin mekkarit loppuu  ihan kesken kun nytkin on pulaa.

90
Älä antti vaan kiellä tankkipyssyä. Sillä on tilapäismekkarin paljon helpompi tankata.

Sivuja: 1 2 [3] 4