Hunter-modifikaatio saa taas uusia piirteitä.
Nyt on aika tiukka setuppi, modasin noita eturipustuksia rankalla kädellä, hunterin maavara on nyt etupäässä ~1cm, ja takana 1,5 - 2 cm. Jos joku sana tuota autoa kuvaa niin "hiekkaformula" osuu enemmän kuin oikeaan, leveät, matalaprofiiliset nappularenkaat edessä ja takana, ja etupäässä ripustukset ja renkaan keskikohta on formulatyylisesti runkolinjan yläpuolella. Ohjaustangot ja pallonivelet ovat ripustuksien alapuolella, ja iskunvaimentimet n. 45 asteen kulmassa (pistin toiset, ihan lyhyet iskunvaimentimet.
Takapää on laskettu mahd. alas myös, harmi vaan että hunterin surkeat takaripustukset ovat esteenä, akseli kun on kiinteästi alaripustuksessa ja yläpuolta ei ole kuten normaalisti. Eli vaakasuoraa linjaa ylemmäs ei noita voi nostaa tai renkaan camber-kulma alkaa olla rankasti negatiivinen, nyt on iskareissa välipaloja niin että camber-kulma on 0 eikä muuksi muutu. Taka-akselitkaan (nivelletyt) ei nyt syö tehoa sitä vähääkään nivelten osalta kun ovat suorassa.
Edessä on joustoa ~3-4mm ja takana ~4-5mm.
Kuulostaa hullulta, mutta huh miten tuo tuossa tasaisella hiekkapihalla kulkee, on kuin liimattu siihen hiekkaan, käännökset sujuu isolla kaasulla kun ennen spinnas heti kun anto kaasua melkein. Kulkee tossa asfaltillakin tosi näppärästi, kääntyy pirun vikkelästi.
Harmi ettei ole digikameraa. :)