Samalla lailla niitä viriosia tuntuu ostavan nekin, joilla on jo tehdas osat valmiina.
Miksi eivät ostaisi, jos jonkin osan vaihdolla voi säädöt saada paremmiksi toiselle radalle. Esimerkiksi alustan säädöllä voi vaikuttaa ominaisuuksiin paljon ja onko helpompaa keinoa muuttaa alustan säätöjä, kuin testata eri jousi- vaimenninöljy-yhdistelmiä? Noh tietnkin camperit, casterit yms pitää olla kunnossa, mutta testithän kannattaa ajaa sillä tavalla, että vain yhtä juttua muutetaan kerrallaan. Edellyttäen tietenkin, että kuskilla pysyy auto "hanskassa"... Ja moottorihan vaikuttaa myös, joten jos ajotaitoa riittää ja ei ole vielä käämirajoituksen rajalla oleva kone, niin miks ei sitä vois vaihtaa? Jos diffit voi vaihtaa laadukkaampiin ja tämän haluaa tehdä, niin siitä vaan... Kyllä pikkumuutoksilla aina kokeneet kuskit saa pikkaisen kierroaikoja tiputettua, tosin tämä toimii toisinkin päin, eli kierrosajat voivat huonontuakkin, jos on säädöissä menty väärään suuntaan. Ja toiselle hyvin sopivat säädöt ei välttämättä sovi toiselle. Esim. suurin osa formula 1-kuskeita ajaa hiukan puskevalla autolla mielluummin, kuin yliohjautuvalla, mutta Michael Schumaher tykkää yliohjautuvasta autosta enemmän. Sama pätee radio-ohjattaviin, joku tykkää pikkuisen puskevasta autosta ja saa paremmat kierrosajat sillä, toinen voi sopivasti yliohjaavalla saada parempia kierrosaikoja, kuin aliohjaavalla... Eli kyllä itsekkin ostaisin erillisiä viriosia, jos kilpailisin, autosta riippumatta, koska niillä saadaan niitä pieniä, mutta usein ratkaisevia eroja kierrosaikoihin...