RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Rasse185 - 13.06.05 - klo: 07.41
-
mulla on mad force ja se ej saa ilmaa ja ottaa kieroksia kun mikäkin hullu ja sitten sammuu mitä tehdä? tietääkö joku? :roll:
-
kokeile auttaako jos säädät alakierrosten neulaa rikkaammalle esim 1/4 kierroksen.
-
Kuulostaa kyllä täysin siltä että se saa aivan liikaa ilmaa.
Eli kuten edellinen jo ehti neuvoa niin käännä konetta rikkaammalle. Sekä ylä että alaneulaa.
Eli siis ruuveja auki.
-
EI siinä ole ku yksi neula!! Ostin eilen madin rtr. Yks neula vaan mikää avataan ja laitetaan kiini jollain esim: Ruuvi meisselillä...
-
Ja muuten en ole saanut omaa madia käyntiin vaa just näin.. Käynistän sen ja se käynistyy vain kun laittaa pari tippaa kaasari soppaa. Mut sitten käynistyy kierrokset tosi isoilla ja sit sammuu jos jarruu tai kaasuu niinku Klick sillee sammuu :(. Auttakaa minua ja rassea! :D
PS: Neula auki 2 kierrosta
-
Jaa yksi neula :?
Minu madissa on ainaki 2 neulaa
kit mad force moottori gs21r
-
Rtr yksi neula :). Lähetnpä kuvan...
Kyosho Mad Force Ready set GX-21
-
(http://img55.imageshack.us/img55/9183/madforce4gr.jpg) (http://www.imageshack.us)
Klikkaa isommaksi!!
-
mulla on kans mad force rtr ja kyllä siinä on 2 neulaa!!! (GX-21)
(http://www.elisanet.fi/kert.siret/mad.JPG)
-
Eli alakierrosneulahan on ilmeisesti siinä kaasun haitarikumin
päässä, näin ainakin mulla LST:ssä
-
Oho väärä paikka :mrgreen:(saa poistaa)
-
Jep niinkuin monet jo totesivatkin niin siellähän haitarikumin päässä näyttää neula olevan mistä alakierroksia säädetään :wink:
-
Jep niinkuin monet jo totesivatkin niin siellähän haitarikumin päässä näyttää neula olevan mistä alakierroksia säädetään :wink:
onko se muka siellä minun mielestä se on toisella puolella :|
-
Tossa kuvassa minkä mä sendasin. Kattokaa siitä Mun Mad force ready setissä ei ole 2 neulaa :lol: . Vai onko? Apua! :mrgreen:
-
lähetä kuva siten, että siinä näkyy moottori sivusta :wink:
-
on 2 neulaa :!: katso siitä kuvasta minkä mä lähetin
-
niin ja pieni vinkki.. laita ilmaputsari nippusiteillä kiinni
-
mumutta, Ei ohjeissa 2 neulasta puhuttu :? . Enkä mä siinä nää kun vain pelkän jutun minkä saa auki ruuvi meiselillä... Voisiko joku lähettää. Miten paljon pitää kummanki olla auki?
-
Missä sivussa lukee 2 neulasta. siis ohjeissa lähte ihmeessä :D Kiitos
-
Nyt löyty mutta siinä lukee näin: "Tyhjäkäyntiruuvi säätä ilman ja polttoaineen seossuhteen" Niin paljon se toisen ruuvin pitää olla auki siis tämä mikä nyt löyty :mrgreen:.
-
ota ilmaputsari irti ja käännä tyhjäkäyntiruuvi sen verran kiinni että kaasarin kurkku jää 1-1,5mm. auki
ja katso ohjeista sivu 9
-
Siis tuo toinen ruuvi, alaneula varmaa on siis myös tyhjäkäynti neula. Mutta ei se kurrku liiku jos siitä väntää..
-
Se tyhjäkäyntiruuvi "alaneula" oli 4 kierrosta auki. Paljon sen alaneulan pitäisi olla. Kyllä toi kurkko on hyvä siis 0.5mm auki..
-
no katso siitä kuvasta minkä lähetin. vasemalla on pääneula, öikeella on alaneula. ja sitten sielä jossakin on joku ruuvi missä on jousi. se on sitten tyhjäkäynnin säätöruuvi.
-
ok se tyhjäkäynti joka säätä kurkun on hyvä mutta sitten siinä sun kuvassa se alempi neula ei tyhjäkäynti neula.. niin se miten paljon se auki.
kiitos. Ei ikinä ollut 2 neulaa autossa :(
-
9. sivulla on kyllä ohjeet miten se säädetään
ruuvikanta pitäisi olla noin 0,5mm alempana siitä reunasta
-
Siis se oikea neula, Alaneula. Kui monta kiekkaa auki :?:
-
Kiitos, siis alaneula pitää olla 0.5mm siitä reunasta.. lueskelen ohjeita..
-
juu :)
-
Kiitos sulle Kert :D. Mun muute ei kannata pitää HelpDesk nimeä ku ei ite osaa :mrgreen:
-
eipä kestää :wink:
-
Tarkistaisitteko te kaikki että tämä on oikein :oops:
HUOM: KLIKKAA KUVA KIITOS, MUUTEN ET NÄE TEKSTIÄ JONKA KANSSA VAIVAUDUIN NOIN 6MIN!!!!
(http://img218.imageshack.us/img218/5569/neulat4wz.th.jpg) (http://img218.imageshack.us/my.php?image=neulat4wz.jpg)
Eli oikealla ylhäälä Pääneula/Yläneula auki noin 2 kiekkaa
Vasemalla alhaala Alaneula noin 0.5mm ruuvi reunasta
Keskellä alhaala Tyhjäkäyntiruuvi säädetty että kurkku on noin 0.3mm auki.
-
on oikein. :lol:
-
heheh, Piti tarkistaa :mrgreen:
-
Juuri tulin Madia ajamasta ensimmäistä kertaa.. Hienosti kulki. Kokeilen ekaks jollai alaneula asetuksilla käynisty ja keulii tosi helposti. Sitten se sammui :?. Ja ei suostunut käynistyy noh alaneulaa auki vähän siis aika paljon.. Noh lähtikäyntii mutta ei nyt suostu keulii nii helposti :roll: :mrgreen:. Mutta hieno peli 8)
-
Mahtavaa kytkin jäi jumiin. Siis jos vetää veto starttia niin auto liikkuu :( . Mutta öjlysin sen niin nyt menee paremmin.. Ei kai se kytkin rikki ole? :?: Ettei se ole palanut. .. Kun irrotin tulpan ainakin nousi savua paaljon moottorista :!:
-
ei sille silti tarvitse uutta aihetta tehdä...
-
Tulee enemmän vastauksia :D. Kun tota tämä ei oiken liity tähän.. Eikä tätä en niin paljon seurata :). Mutta anteeks jos tein väärin :x
-
Kyoshon RTR-mallien kytkimet ovat huonoja. Kaverin infernossakin hajosi kytkin melkein heti uutena. :wink:
-
Sain sen taas prörimään CRC:llä kannataiski ostaa usi kytkin ellei ala toimia? siis käynistyä
-
Avaa/pura kytkin ja kato mikä mättää. Mitään työntökäynnistyksiä ei kannata alkaa koittamaan. Saa vain enemmän damagee tuo kytkimes.
-
Kytkimen jousi voi olla poikki.
-
Kytkimen avasin ja siellä oli se yksi jousi joka kyllä oli kunnossa. Mutta katsokaa tämän jälkeen olevaa topicia siellä kuvailin ongelmani joka tuli avauksen jälkeen. Tätä topicia en saanut jatkaa enää (moderaatorin pyynöstä madin topiceja oli tarpeeksi).
-
anteeksi on ollu nii kova kiire että en ole kereny edes kiitää monta kertaa anteeksi mutta ainakin auto toimii