Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Tuhnu

Sivuja: [1] 2
1
Vapaa keskustelu / keskiarvonne koulussa?
« : 25.04.06 - klo: 22.24 »
Y-A:n keskiarvo oli 5,9 (1996) ja amiksen 1,9(1998)..
Komiaa tua..  :lol:

2
Polttisautot / O.S:ltä revised 4-tahtimoottori autoihin
« : 14.03.06 - klo: 06.43 »
Millai muute noissa nelarinitro koneissä on toteutettu venttiilien ja nokka-akselin ym. voitelu??

Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen..

3
Polttisautot / Thunder tiger EK-4
« : 21.02.06 - klo: 17.12 »
Heh.. maksaa yli 250€ joten ei innosta..

4
Polttisautot / Thunder tiger EK-4
« : 20.02.06 - klo: 22.30 »
On ollu itseasiassa jo 2kk tilauksessa ja vieläkää ei ole tullu joten kyllästyttää odottaminen jo.. 8)

5
Polttisautot / Thunder tiger EK-4
« : 20.02.06 - klo: 06.35 »
Kysytään nyt täälläki koska naapurissa ei tullu ku yksi vinkki.


Eli ku edellinen omistaja oli vääntäny tulpan kierteet solmuun ja siihen olen yrittäny saalistaa Saben kautta kantta mutta niiden tavaratoimittajat ei 2kk sisään ole pystyny toimittamaan kantta.

Mistä voi kokeilla mielummi suomesta ostaa kansi..
Ulkomailta tilaisisin muuten mutta en omista luottokorttii enkä tule koskaa omistamaankaan.

Onko vanhan kanteen mahdollista saada vielä normaali tulppaa kiinni vai vienkö sen jonnekkin jossa reikä täytetään histaamalla ja siihen porataan uusi reikä ja väännetään uudet kierteet?

Olis vaan mukavaa että pääsis tuon kanssa joskus pörrää ettei nurkassa ole turhan panttina.

6
Vapaa keskustelu / Oman tiiminne nimi?
« : 01.02.06 - klo: 06.32 »

7
Yleinen keskustelu / Kuusiokoloavaimet
« : 26.01.06 - klo: 16.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Korpse"
Kokemuksesta voin kompata noita Würthin kuusiokolosarjoja. Töissä niitä käytetään ja sitä kautta kotiinkin setti raahautunut...Kestäviä ja toisen pään pyöreä "nuppi" plussaa.

Ja offtopikkina; askarteluveitset jotka ostin hongkongista (taisi olla 2eur setti) bongasin sabesta täysin samanlaisen setin ~10eur hintaan eli kannattaa ne hongkongitkin kiertää läpi  :D


sellanen mullakin on toisina avaimina jo on paha paikka vääntää.

Siis mun mielestä vaikka kuinka kehutaan noita RC-kaupoista ostettuja ns. työkaluja niin ne on ihan KIINA tavaraa.
Ammattityökaluihin (Bahco, Würth, Kamasan jnejne) on sen verra luotettu että ne on pakko ja onkin hyviä.
Se on ihan sama onko se suunniteltu nimenomaa RC-autoihin vai ammattikäyttöön niin STANDARDIT pätee niissäkin pulteissa/ruuvveissa.

8
Yleinen keskustelu / Kuusiokoloavaimet
« : 25.01.06 - klo: 15.55 »
Mulla on Gorilla merkkinen linkkari mallinen kuusiokoloavain nippu ja on ihan Würthiltä ostettu ja voi enemmän kuin suositella.

Siinä oli koot johonki 1,5mm-8mm saakka joten ihan näppärä vekotin.
Kuvaa en nyt saa ku se on työpakissa autossa mutta katellaan ehtoommalla jos laittaisin kuvaa.
Hinnasta ei ole hajua mutta ei kallis mutta ei halpakaan (ammatti käytössä).

Se vielä kulkee aika kivasti mukanakin.

Edit. osta halpa ja hyvä osta kaksi pätee myös tähän.
On sen verra tullu kirosanoja noitte perskeleen hongkong halpahalli tavaroitten kanssa ettei mistää hinnasta palaa niihin vaikka ilmaseksi sais.

9
Polttisautot / kannattaako ostaa polttis autoo
« : 09.01.06 - klo: 21.56 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Jos osaat säätää kaasarin neuloja ja ymmärät kytkimen päälle niin siitä vaan. Jos et ymmärrä näitten päälle älä osta polttis autoa.
Jerzi


Mä ostin polttisauton vaikka en ymmärtäny nitrokoneista hölkkäsenpöläystä ja nyt niitä remppaan jo aikalailla hätäseen jos tarttee ja annan vinkkejä kokemattomille kavereille jos ne pyytää.

Mutta edelleenkin vanhanakin oppii aina uutta.

Ei olis esim. meikäläisestä alkamaan väsäämään lennokia puuläjästä tuosta vaan eikä osista helikopterii.

Mutta tuokin tulee kyllä vastaa eli pian osaan.

10
Polttisautot / Polttoaineen valmistus
« : 08.01.06 - klo: 17.06 »
Minkähän moista polttoainetta mahtais tulla ku laittais pirtua, nitroo (25%) ja voiteluainetta sellanen 15%??

Vois tulla kohtullisen maittavaa?  :mrgreen:

Turhan kallista kokeiltavaa jos vaikka narahtaa pirtusta..  8)

11
Vapaa keskustelu / Rajoituksia foorumin toiminnassa
« : 31.12.05 - klo: 00.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Noita kutsuja löytää kyllä googlettamalla... ja atk-foorumeilta kannattaa kysellä...


Miksi hakea vaivalla ku pyytääkin voi ja se on helpompaa.

12
Vapaa keskustelu / Rajoituksia foorumin toiminnassa
« : 30.12.05 - klo: 23.07 »
Lainaus käyttäjältä: "kamikazair"
kannattaa yrittää löytää ilmanen jota ei oo bännitty tai hommaa jostain cjb.net yms yms palvelun tarjoajalta ilmasen kotisivun käännön voi samalla tehdä ilmaisia sähköpostin kääntöjä. mailinator(+muut) ja dodgeit tarjoo hätävara vastaanotto laatikoita en tiedä onko bännitty, onkos muuten gmail bännitty? noita ilmasia on ainakin miljoona.
hyvä systeemi jos saadaan toimimaan kunnolla.


Juu ja mullaki on vielä pitkälti yli toista sataa kutsua käyttämäti Gmailin puolella joka on "ilmainen" mutta ei niin ilmainen että sen saa jokainen koska siihen KUTSUTAAN ja kutsu on luottamuksen arvoinen.

13
Polttisautot / Onko olemassakaan??
« : 28.12.05 - klo: 02.42 »
Lainaus käyttäjältä: "waltt"
Rc-saben sivuilta löytyy Team associatedin t-bird kori... ei ole kuvaa, eikä muitakaan tietoja.. (paitsi hinta 20€)
Sitten, Selaileppa tuolta-----> http://www.parmapse.com/rccatalog.asp?one=TOURING


Jees..
Tartteepa soittaa Mikolle ja kysästä.
Tuossa linkissä ei ollut kuin yksi ja sekin oli 2003 vuosimalli joka on aivan kamalan näköne.

14
Polttisautot / Onko olemassakaan??
« : 28.12.05 - klo: 02.05 »
Tässä ole useemman päivän yrittäny hakea sellasta polttista jossa olis koppana Ford Thunderbird 1973 tai 1989-1991.

Onko tuollassilla kopilla olemassakaan ja jos on niin saako Suomesta?

Olis kauhee hinku saada tuollanen koska itekki olen omistanu joskus 1989 T-birdin ja tulen myös omistamaan ehkä ensi vuoden puolella taas.
Sitä oli nii mainio ajaa että tarttis testata että onko RC muotosenakin yhtä hyvä ajettava.


Piika ei ole ihminen ja fordi auto mutta silti ne antaa hyvät kyydit.  8)

15
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Noilla höpinöilläs ei oo mitään tekemistä koko tämän aiheen kanssa.

Ja sen luultavasti jokainen itseään vähänkään kunnioittava harrastaja varmaan jo huomaakin.

Koko tämän harrastuksen perustietoutta ollut siitä lähtien kun ensinmäiset tällä rakenteella olevat koneet on valmistettu.

Mutta jankkaa sinä vain ihan vapaasti.

Tule kilpailuihin ajamaan ja itse toteamaan/muiden asioista tietävien kanssa keskustelemaan.

Saatat jopa vastaanottavaisella asenteella jotain oppiakkin.


Voin suoraa sanoa ettei taidot piisaa kisoihin.

16
Sä *HOKE* jankkaat siitä kartiosta nyt kokoajan pelkästään johon olen mäkin sanonu että sen voi kokeilla jollei muuten usko.

Mä puhuin tuossa TOIMINTAPERIAATTEESTA enkä rakenne erosta muutako tulpasta.

Ja edelleenkin mulla on tämä Thunder Tiger .70 helipannu jossa on MÄNNÄNRENGAS ja sylinteri on SUORA.

Mitä muuta rakeenteellisia eroja huomaat näissä koneissa muutako sen kartiosylinterin, joissaki männärenkaan puuttuminen, tulppa ja koko??

Mulla ei ainakaa pistä mitää muuta eroa ku nuo.

ai perhana.. se oli erona vielä että polttoaine/ilman seos menee kampikammioon kampuran läpi.

Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Eli tällainen rakenne ei ole moottorin lämmöille yhtä kriittisesti riippuvainen kuin pienoismoottori joka tekee tiiveyden vain ja ainoastaan tuolla kartiosylinterillä ja on myös tarkka oikeasta lämpötilasta että lämpölaajentuminen saa aikaiseksi sen oikean tiiveyden. Männänrenkaisessa moottorissahan jos sylinteri on kylmänä supistunut niin silti mäntä ei hinkkaa yhtään sen enempää sylinteriin kuin kuumanakaan.



Tähän väliin vois kysyä että mikä on messingin (kupari/sinkki) ja silumiinin (n.80% kierrätettyä alumiinia) lämpölaajenemiskerroin?

Elikkä tuo kertoo sen että pitääkö tuo fysikaalisesti paikkas.

17
Perskeles sentää..

Kommee rata.. Voi ku täälläki päi olis tollanen..  :cry:

18
Vapaa keskustelu / Mitä Joululahjaksi
« : 24.12.05 - klo: 18.05 »
Mulle ei tullu mitää RC-tavaraa koska mulla on sitä kyllä mutta 17" Samsungin flätskriini tuli ja muutamat bokserit mutta jouluruoka oli kyllä maailman parasta..

Hyvät joulun jatkot kaikille. 8)

19
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"
Autonelareissa on männärenkaat mut se on eri juttu se



Puhuin toimintaperiaatteesta enkä rakenteesta vaikka nekin on aikalailla samanlaisia pois lukien pienoisista eroista ja myös KOKOEROISTA.

20
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
AARGH...

Tähän kun ei mielipiteitä kaivata...

Mielipiteet ei vaikuta moottorin toimintaperiaatteeseen pätkääkään.


Ja ennenkun nyt taas joku asiasta tietämätön jotain kommentoi niin tutkikaa nyt herranjumala näiden moottoreiden toimintaperiaatteet läpi...

Ja EI... siihen ei auta moottoreista tietävien kavereiden neuvot, koska edelleen nämä moottorit ovat erilaisia kuin suoralla sylinteriputkella ja männänrenkailla varustetut.

Nämä ovat kaks eerilaista moottoria.
Tämän takia pitää nyt vihdoin käsittää että näitä on täysin turha verrata muihin polttomoottoreihi.

Monikohan edes tietää mistä materiaaleista koneen osat on tehty ja miten niihin vaikuttaa lämpö?
Aika harvalla näyttää olevan minkäänlaista hajuakaan asiasta, mutta silti van vängätään.



Mä en ainakaa turhasta vänkää se on selvä.
Olen vaan sattunu olemaan ja olen vieläkin metallihommissa jotenka tässä on metalleja jo aikalailla käsitelty.
AISI-316:sta aina Fe37:n saakka joten siihen mahtuu messinki(sylinteriputki), alumiini (kansi ja mäntä silumiini), karkaistu teräs (lohko, kampura, kiertokanki ja laakerit), kumeja olen käsitellyt aina teflonista pilipali leikkiautojen p*skamuoviin (tiivisteet).
Samalla ku olen käsitellyt niitä niin samalla olen tutkinut ja kyselly insseiltä ihan mielenkiinnosta vähä kaikkien materiaalien ominaisuuksia jotenka en ihan ummikkona tässä kirjottele.

Juu se on ihan tosi että sylinteri on kartio ja sen voi kokeilla.

Elikkä jos otat uuden männän ja sylinterin ja yrität työntää mäntää läpi ala kautta niin eipä tule mitää vaikka kuinka änkeisit siitä tulee puristukset mutta kuiteski esim Thunder Tiger .70 helipannussa on männänrengas ja suora sylinteri mutta se on jo sen verra iso ettei siinä ole mahdollista käyttää kartiota niin että kestää.

Sen takia näihin isompiin polttomoottoreihin on laitettu suora sylinteri ja männänrenkaita että ne saa kestämään enemmän mitä polttiksen moottori.

Tulisi vaan aikalailla kalliiksi jos joka tuhannella tankilla joutuis vaihtamaan sylinteriputket ja männät.

Tässä ollaanki jo ajauduttu aikalailla OT:ski mutta minkäs mahtaa ku jotkut Gurut yrittää kokoajan päteä niin että muut ei tiedä mitään vaan Guru itte tietää kaiken.

Tällässeen pikku polttiksen moottori toimii TÄYSIN samalla periaatteella kuin esim. mopon 2T pannu ja ainoana erona on se että mopossa on SÄHKÖINEN tulppa ja RC-pannussa tulppa hehkuu kokoajan koska räjähtävä aine pitää langan hehkuvana.

Ja nelaripannut myös toimii TÄYSIN samalla periaatteella ku esim auton moottori mutta erona vaan on että sylinterejä yleensä vähemmän ja siell' käytetään SÄHKÖISTÄ tulppaa.

Kaikki samat fysiikan voimat vaikuttaa moottoriin kuin moottoriin jos vaan on se että kampi-akselilla muutetaan edestakainen liike pyöriväksi.

Elikkä tällä hain sitä että yhtälailla KYLMÄ keli rasittaa niin auton tai mopon kuin RC-polttiksen moottoria.

RASITTAA tietty enemmän ja yhtälailla lämmittämisellä pyritään siihen ettei rasittais niin paljon sen takia esim autoissa on LOHKOLÄMMITIN mutta RC-autoihin sellasta on aika paha vääntää elikkä hyvä keino on just tuo kuumailmapuhallin jos on jossai 230V pistorasia.

Ja toinen hyvä keino on että starttaa auton lmäpimässä esim.tallissa tai vastaavassa ja sitte ku lopettelee niin auto saman tien sinne lämpimään ettei jäähdy liian nopsaa ja samalla siitäkin voi tulla vaurioita esim. halkeaa lohko.

Eiköhän tuossa nyt olis niinku talvea vasten ohjeita jotenka tehkää mitä teette mutta mä teen omalla tyylillä joka on väärä mutta eipä ole mahdollistakaan startata lämpimässä tai kuumailmapuhaltimen kanssa ku kotoa joutuu lähtee pois ku piha on nii pirun pieni ja siinä ei mahdu pörrää.

Jees mutta en ole sitte sanonu että passatkaa talviajoa koska mäkin ajelen yhtä lailla talvella kuin kesälläki jotenka ajoiloa kaikille ja HYVÄÄ JOULUA ja älkää tänää häiritkö joululahjoilla naapureita..  8)

21
Yleinen keskustelu / Missä lähin kauppa Poria?
« : 23.12.05 - klo: 15.48 »
Ei muutako sitte kesällä Ulvilaan runnomaan sitä..

Kuten kaikki terve järkiset RC-harrastajat

22
Vapaa keskustelu / Joululahjapaniikki!
« : 23.12.05 - klo: 13.26 »
lahjat ja muut sälät on hommattu jo kuukausi sitte elikkä meillä ei tuu paniikkii missää vaihees. :lol:

23
Yleinen keskustelu / Missä lähin kauppa Poria?
« : 23.12.05 - klo: 13.23 »
Euromarketin liike on mun muistaakseni auki ke-pe johonki 17 ja la johonki 14 ja kyösti liike on avoinna ma 10-18 ti-ke 10-17 to on suljettu, pe 10-17 ja la 10-15,

Europutiikin numeroo mulla ei olekkaa mutta kyösti liikkeen numero on: 02-6332055

24
Vapaa keskustelu / Idols
« : 18.12.05 - klo: 23.40 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Ilikkapossuko sen voitti? enpä kattellu,ajelin lumia traktorilla pihalla..


Etpä menettäny mitään..  8)

25
Vapaa keskustelu / Idols
« : 18.12.05 - klo: 22.32 »
Lainaus käyttäjältä: "kallek"
Katri voittaa!


Jess.. On täällä sentää sellasta porukkaa jotka suosii laulajaa eikä pelleilijää..  8)
Ilkka on saanu sitä suosiotaan vain sillä ärsyttävällä pelleilyllään.
Katri vie "toivottavasti"

26
Lainaus käyttäjältä: "Sami L"
Revitään sitä huumoria sitten keväällä kun on tyhmyyksissä se uus kisakiree 400e kone tullu talvella ajettua kolmessa gallonassa loppuun.

Voidaan täs puhua faktoista tai sit jokainen 5 tankkia kotipihassa rupsuttanu voi kertoa: "Ei mul ainakaa mitää oo käyny." Joo ei varmaan, mut katotaan asiaa sit uudelleen esim. 50 tankin kuluttua, tai 150 tankin kuluttua.

Tämä toistaminen saa jo todella naurettavia muotoja, mutta onko kukaan kuullut koneesta joka talviajossa rasittuisi vähemmän kuin kesällä? Onko kukaan kuullut koneesta joka kestäisi kovemmassa rasituksessa pidempään kuin pienemmässä rasituksessa? Meikäläisen logiikalla tämä ei ainakaan mätsää.

Toi tupakkineuvo oli aika huvittava, mutta mitä jos ei poltakkaan tupakkia? Onko merkillä väliä?

Moniko kertomistasi koneista on ollut alle 10cc metanolimoottori, jotka kestää max 10 gallonaa ajoa hyvässä käytössä.

Koneen kestosta talviajossa ei pysty yksittäisten tapausten pohjalta tekemään mitään, mutta laajemmalla otoksella näkisi hieman paljonko se talvi oikeasti lyhentää koneen elinikää. Onhan myös koneita jotka kesälläkin voi paukahtaa ensimmäisellä tankillisella. Paha sanoa kun yksilöitä ovat.

Missä kohdassa HOKE:n viestissä sitten oli epäkohtia?
Ei ole sitä talviajoa kukaan edelleenkään kieltänyt, mutta on hyvä olla faktoista tietoinen. Ajamaan ajamaan! Päätös on teidän!


Mä puhuin paukahtaneista 1:1 autojen koneista elikkä päälle litrasia koneita en metanolista.

Mähän olen sanonu että jos rutkuttaa noin 5 min tyhjäkäynnillä ja merkillä ei ole väliä vaikka söis tikkarin 5 minuutissa.

Tuo siis jollei ole mitää lämmitintä matkassa joka tietty rasittaa pikkasen vähemmän ku kylmänä kenkiminen mutta rasittaa kumminkin enemmä ku lämmitetty kone tai helleilmalla.

Epäkohdista en ole puhunukkaan vaan siitä että Hoke tuntuu sekoavan jakkaralla välillä niin että putoo siltä.

Ja kukas tässä ny on 5 tankillisesta puhunu??

Pari gallonaa on menny tässä syksyn aikana ja ei ole mitää hälyttävää vielä ollut mutta eipä tässä olekkaa ollu mitää hirveitä pakkasiakaan.

Kyllähän sitä voi kenkii vaikka 1000€:n koneen huumorilla p*skaksi jos vaan haluaa ja on sitä huumoria.

Sen tiedän että jos joku halvempikin kone menee ja poksahtaa ni siinä tulee aina kiroomista mutta kyllä siitä sitte selviää. Ei se tapa ainakaa vielä.

Eipä ole isommissakaan tappanu jollei kappaleita ala viskomaan.

Eipä ole mullakaa tullu sellasta tapausta vielä eteen jossa pannu rasittuu vähemmän talvella ku kesällä mutta kyllä kesälläki olis syytä pikkune lämmittely tehdä ettei suoraa lähe polkemaan loso pohjassa haaleana mutta kesällä se lämmittely vois olla vaikka 1 min koska sillo on lämmintä valmiiksi niin pannukin lämpee aikalailla nopeemmin.

Tämä aihe on mun puolestani käsitelty jotenka sanon että kukin taaplaa tyylillään elikkä olkoo ajamati tai sitten ajelee talvella.
Tuohon päätökseen kunnen voi vaikuttaa enkä halua vaikuttaan.
Toisten päätöstä on kunnioitettava sanoo vanha sananlasku.

Ite ajelen sen minkä kerkeen niin kesällä kuin talvella ja se on mun asia jos kengin koneita p*skaksi kylmällä.
Siihen olen aina pyrkinyt että lämmittely on suotavaa ja ajon jälkeinen lämpöjen tasaaminenki on aika tärkeää.
Elikkä kun olet lopettelemassa niin minuutti pari antaa käydä tyhjää ja sitte sammuttaminen.

Tuo pätee ihan oikeisiin 1:1 autoihin ja varsinki Turbo koneisiin.
Lämpöjen tasaaminenkin säästää konetta aikalailla ja samalla lämmittelykin säästää konetta.

Kokemusta on aikalailla kuorma-auto ajelusta ja siihen sain ekana työpäivänäni tarkat ohjeet elikkä lämmittely ja lämpöjen tasaaminen.

Kyllä nuokin varmasti pätee näihi metanoli pannuihin mutta jollei päde niin eipä sitte päde teen tyylilläni olkoot hyvä tai paha.

27
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
Onko se nyt vaikea ymmärtää että kylmällä kone kuluu enemmän...

Eli jos ajatellaan että kesällä kone kestää reilun 5 gallonaa (tai enemmän, riippuen mikä kone on) jonka jälkeen se alkaa olla väljä.
Kylmällä kone kuluu enenmmän, jolloin sen ikä lyhenee.

Ettekö te millään tajua tätä?

Se kone ei siis ole entinen jos sillä kylmässä ajaa, mutta se KULUU NOPEAMMIN.

Tämä on silkka fakta eikä tästä tartte olla kokoajan vänkäämässä vastaan.
Mikäli teitä ei kiinnosta pitää konetta mahdollisimman pitkään hyvänä niin ajakaa ihan vapaasti, mutta älkää nyt jumankauta olko jokapaikassa selittämässä ettei kylmästä ole mitään haittaa.
Jos joku kysyy onko siitä haittaa niin vastaus kuuluu että ON.
Siihen ei tarvita kommentteja että "ei mulla oo ainakaan mitään käyny".

Seuraavaksko tarvii siirtyä rautalangan taivutuksesta rautakankeen??? VAi riittääkö sekään siihen että saa teidät tajuamaan??

Luultavasti ei.  :?



Just elikkä Hoke tais vetästä oikee kunnolla wokit kärsään??

Minähän en väittäny ettei kuluisi pannu enemmän talvella kuten sanoinki että AIKA NÄYTTÄÄ jollet huomannu.
Kyllä mä luulisin tietäväni mitä moottorille kuin moottorille tapahtuu jos kylmällä kengitään.
Onhan mulla jo tullut 25 ikävuoden aikana aikalailla kokemusta erillaisista polttomoottoreista alkaen 15 pannusta 16 litraseen kuorma-auton diesel moottoriin.

Sanotaanko että mulla on suorastaa tussahtanu pitkälti ylitte toista kymmentä pannua 1:1 autoista koska olen pakkasella kenkiny heti ku olen saanu käymää.
Jotenka voin sanoa että jos surutta vetäsee lämän tiskiin kylmiltään niin se pannu ei kestä edes gallonaa mutta jos annetaan tyhjäkäynnillä rauhallisesti esim. tupakin verra lämmetä ni eiköhän ole paljon pitkä-ikäisempi pannu.

Tuo on aika hyvä nyrkkisääntö että jos polttaa tupakkia niin kone käymää ja tupakki palamaan ja polttaa sen rauhallisesti ja sitte ku on tumppausvaihe edessä niin antaa palaa (urku auki).

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Screed, *HOKE* ei tosiaankaan egoile tai muutenkaan valita turhista asioista ja se puhuu mun mielestä eritäin asiallisesti. Sori OT.


No on varmaan asiallisia vastauksia mutta tässä topikissa ku luin noita hoken juttuja niin välillä tuntu että jätkä sekos nii paljo että putos penkiltä.

Anteeksi vaan mutta vaan tuntu siltä ja suosittelen pikkusen rauhottumaan ja ottaa HUUMORILLA eikä tosissaa aina kaikkee.

Huumori on joka pelastaa maailman mutta jotkut (Bush, Hussein jnejne pölkyt) sitä ei tunnu ottavan tosissaa.

28
Polttisautot / harjoitusmetodina ylitehokas auto?
« : 17.12.05 - klo: 23.27 »
Nyt voi kokeilla ku tuli TT EK-4 V2..

Se jos joku on ylitehokas..  :lol:

29
Yleinen keskustelu / Unelmiesi RC-auto
« : 17.12.05 - klo: 23.26 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"
Kuin näet tuon -80luvun  1/12 kyosho fantom 4wd rata auton niin senkin olet heti ostamassa pois, niin hieno laite se on.
Jerzi
¨

Ei mitään tiedä..  8)

30
Polttisautot / Thunder Tiger EK-4
« : 17.12.05 - klo: 22.24 »
Ai siis tuossa pannussa ei ole irroitettavaa palotilaa erikseen??
No, eipä sen puolee ku näytti olevan sabella aika halvalla se ku hinta oli jossai 25€ pintaan.

Mutta se käynnistys hommeli on vielä avoin..

Sivuja: [1] 2