Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Juho

Sivuja: 1 2 [3]
61
Polttisautot / Asso NTC3
« : 13.06.03 - klo: 17.36 »
En ole käynyt ajamassa Tattarisuolla, mutta käsittääkseni siellä ei ole mikään kauhean hyvä pito.
Jos sulla on 35 edessä ja 40 takana kannattaa ehkä koittaa 40/40 niin saa autosta rauhallisemman ajaa.
Autoonhan saa vaikka mitä viriosa kilkettä, mutta ihan paketista duunatulla autolla voi ajaa täysin kilpaa. Jos haluaa voi ostaa esim. graphite palikoita ym. titaani osia.

62
Sähköautot / Asso Talk
« : 13.06.03 - klo: 01.10 »
...Ja täällähän saa kysyä auton säädöistä ym. jos on kysyttävää. Koitan vastailla sen mukaan mitä ehdin foorumia selailemaan.
Kilpaileva topic Tepon Xray topicille ;)

63
Polttisautot / Asso NTC3
« : 13.06.03 - klo: 01.07 »
Mulla on myös kestänyt vakiokytkin ihan hyvin, vaikken sillä ole vielä hirveästi ajanutkaan. Olen vaihtanut siihen jäykemmät (kullanväriset) jouset.
Voin koittaa vastailla jos joku haluaa tietää jotain auton säädöistä tai muusta autoon liittyvästä. Sama pätee Asso Talkiin sähköautofoorumissa.
Hyvinkäällä olen ajanut vakiosetupilla, missä on lyhyet takalinkit ja kiinteä etuakseli. Renkaat edessä/takana 35/40 tai 40/42.

64
Sähköautot / Asso Talk
« : 06.06.03 - klo: 18.57 »
Sitä "Yokomon" Onewayta saa kyllä ihan Asson omassakin pussissa RC-Pisteestä. Itse oon käyttänyt niitä jo noin vuoden enkä oo saanut yhtään rikki, enpä kyllä montaa vanhaakaan onnistunut tuhoamaan.

65
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Mites te jotka olitte LRP mastersseissa, miltä ne renkaat tuntui?

Juho


Ainakin tuolla toimi hyvin. Ei oo mitään tietoa että miten ne toimii ulkona, Orionit menee joka säällä hyvin.

66
Lainaus käyttäjältä: "CAi"
Kannatan rengastyypin vaihtoa jo kesäksi !
Jälleenmyyjät ei siitä kärsi.

67
Kilpailijoiden kanava / Touring polttisautot
« : 11.03.03 - klo: 18.17 »
Uudet rattaat on jo olemassa, on ollut jo kauan.. en tiedä koska tulee Suomeen mutta ainakin uusissa autoissa on ne mukana. Ero on aika huomaamaton päällepäin, mutta pitäis olla kestävämmät.

68
Tulokset / FinTrac pisteyts?
« : 06.03.03 - klo: 22.21 »
toinen kotimainen = englanti ...
 :shock:

69
Tulokset / LRP Masters
« : 14.02.03 - klo: 21.50 »
Lainaus käyttäjältä: "feenovi"
Hetkinen! Ootko sä juho levänen?


Kyllä.

70
Tulokset / LRP Masters
« : 14.02.03 - klo: 20.08 »
RcZonessa on äänestys kisan mahdollista voittajista.

Ainakin Heidelbergin Hotel Ibiksessä oli vielä tilaa. Siellä on yleensä ollut melkein kaikki pikkuautoilijat.

71
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Juho nauttii penkinpainajaisista ja leikkii titanikkiä jäänmurtajan keulassa...


Kyllä :)

72
Tulokset / Rataprofiili
« : 16.01.03 - klo: 16.17 »
Teppo: Tänä vuonna DHI cupissa käytettiin maalarinteippiä, joka sekin heitti jonkin verran autoja katsomoon, muttei sentään ihan niin paljon kuin viime vuonna.

Suomessa käytetään monessa paikassa sellaisia valkoisia pyramidimollia, joista auto lentää riittävän pitkälle. Asiaa ei auta se että mollia on yleensä n. yksi per mutka :)
Isoissa kisoissa on usein mutkat tehty pitkästä mollarivistä ja mollat ovat usein metallia tms, joten ne pysyvät paikallaan teippaamatta. Kuusankosken esteet näyttää kuvissa ihan päteviltä.

73
Tulokset / Rataprofiili
« : 14.01.03 - klo: 16.24 »
CAi: Pidetään mielessä että DHI cup rata oli kaksi kertaa leveämpi ja kaksi kertaa pitävämpi kuin Mäntsälän rata ;)
Kuvat ehkä vääristää tota vähän.

PJEP: Mikä tahansa puukenkä toimii radalla, jossa ei ole vauhtia/pitoa lainkaan, erot syntyy nopeissa mutkissa.

74
Tulokset / Cleveland US indoor 2002 27.11- 1.12.2002
« : 02.12.02 - klo: 19.50 »
Lainaus käyttäjältä: "reittila"
Tason voi helposti päätellä osanottajalistasta.


Kyllä. Se ei ole kovin kova koska on noin vähän suomalaisia ajamassa ;)

75
Tulokset / Sääntömuutoksia
« : 06.11.02 - klo: 18.26 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Kaikista paras olisi jos saataisiin kokonaan uusi sallittu rengastyyppi joskus kun kerran 22 hajoaa pelkästä pidosta ja 27 joidenkin mielestä ei pidä tarpeeksi.


Kyllä, ainakin matolle. Ulkona 27 toimii oikein hyvin, itse en ajanut kuin yhdessä kisassa ulkona 22:lla, sekin oli Kuusankoskella lähes pakkasessa, jolloin 27 ei ollut paljoakaan hitaampi. Matolla 27:lla ei tarvitse ajaa, eivätkä 22:tkaan ole mitään kauhean laadukkaita renkaita.

76
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 29.08.02 - klo: 21.37 »
Ulkona pelkillä 27:lla ajaminen voisi vielä onnistua, mutta sisällä niillä ei tarvitse ajaa. Jos kisoissa suditetaan matolla 27:lla renkailla ei ole vaikea päättää lähteekö kisoihin vai meneekö esim. treenaamaan solukumirenkailla... Ellei sitten ajeta erikseen solukumiluokkaa..?

JesseT: Kaatopitoa ei Suomen kisoista löydy.. (valitettavasti)

77
Tulokset / Re: Kaikenlaista
« : 20.06.02 - klo: 16.20 »
Lainaus käyttäjältä: "Teppo"
Lainaus käyttäjältä: "Mr Cale"

Teppo: Turun kisat jäi valitettavasti väliin työesteiden takia. Köyhän opiskelijan kun on tehtävä kesällä töitä, että voi talvella harrastaa (ja syödä  :wink: ) Kuulin muuten jotain juttua, että joku keltasinivalkonen auto oli finaaleissa hakenu vähän omaa linjaa siinä takasuoran shikaanissa...  :mrgreen:


Mistäs moisia... oli parempi ajaa mollien väärältä puolelta ku radallakaan ei tuntunut olevan tilaa... Matka suoran alusta suoran loppuun kesti noin 20 sekunttia johtuen lievästä ahtaudesta radalla, olin lisäksi ainoa kisoissa ketä sai stopngo:n vielä samaisella kierroksella.. eli käden käänteessä pääsin 3 paikalta suoraan 10 ja kierroksen muita jälkeen... :cry:  
kun tämä ei vielä riittänyt pyörin radalla muitten edessä keilaten kärkikaksikon lähes radalta, joten jäi sinne varmaan 2 liikkuvaa autoa mihin en ottanut osumaa... "ei loisteliain finaali suoritus" :oops:


Onneksi keilasit kaikkia tasapuolisesti niin ei tullut kenellekään paha mieli  :mrgreen:  :mrgreen:

78
Tulokset / Tulokset - Fin Track III, 15.06.2002 Turku
« : 18.06.02 - klo: 14.07 »
Niin renkaiden optimilämpötila voi ollakin jotain 20-30 astetta, mutta jos rata on sen lämpöinen tulevat renkaat jo huomattavasti kuumemmaksi. Sitä en tiedä kumpaa Heuli tarkoitti, radan vai renkaiden optimilämpötilaa? Tietysti viileämmällä kelillä myös akut ja moottorit toimivat paremmin niinkuin Cruisaaja sanoi.

79
Tulokset / Tulokset - Fin Track III, 15.06.2002 Turku
« : 18.06.02 - klo: 11.22 »
Lainaus käyttäjältä: "Heuli"
Juho: Noilla lämpötiloilla tarkoitin tietenkin radan lämpötilaa, en ilmanlämpötilaa. Kuusankoskellahan paistoi aurinko: vaikka ilma oli viileä oli rata kuitenkin huomattavasti lämpimämpi.


Kuusankoskella satoi räntää...   :shock:

80
Tulokset / Tulokset - Fin Track III, 15.06.2002 Turku
« : 17.06.02 - klo: 20.39 »
Ainakin kuusankoskella nopein keli oli se fintrack kisan n. 5-10C. Niin kylmällä en ole vielä ajanut että se olisi alkanut hidastamaan kierrosaikoja.

81
Tulokset / Tulokset - Fin Track III, 15.06.2002 Turku
« : 16.06.02 - klo: 20.41 »
Kylmä sää ei huononna pitoa, päinvastoin. Kuskia se voi kyllä hidastaa  :shock:

82
Tulokset / pito
« : 16.06.02 - klo: 15.25 »
Sitä pelättyä kaatopitoa ei radassa aivan ollut... :mrgreen:

Muuten ihan hyvät kisat.

Sivuja: 1 2 [3]