Mini on korkattu. Huomioista auton suhteen olen edellisten kanssa samaa mieltä, auto on helppo ajaa suoraan paketista otettuna ilman mitään härvellystä. Minun autossa tosin oli edessä 1-kovuuden renkaat, jotka vaihdoin kolmosiksi, eli samat jotka oli takana, ajo oli hieman helpompaa näin.
Bensatankin korkin tiiviste on susi, se vuotaminen ei johdu siitä huohotusletkusta, vaan korkin tiivisteestä, siihen pitää keksiä jotain.
Sisäänajo oli mallia Koheltaja; bensaa tankkiin ja sormi koukkuun.
Sellainen jänskä juttu oli, että oikean puolen takajousen esijännitysmutteri kiertyi ajon aikana ylös, ilmeisesti siinä muovimutskassa ei ole O-rengasta, mutta sellainen kai siihen pitää laittaa. Ihmettelin vaan, kun auto muuttui tankinloppua kohti ihan omituiseksi, luulin ensin sen johtuvan renkaista, mutta syy löytyikin tuosta mutterista.
Vauhdin puolesta "oikeille" vitosille pärjää, on aika paljon helpompi ajaa, varsinkin mutkista ulos. Etu diffi pitää jäykistää, helpottais sekin ajamista nyt tahtoo keula koukkia, esim. moottorijarrutuksissa ja vetopito on vähän kehno.
Huomasin myös, että mini on mini, kokoluokasta riippumatta, sitä ei oikein saa jäämään katolleen, vaan aina pyörähtää jaloillen.