Tiedä sitten olisko ton joku muu vanne ottanu paremmin, hyvä että vain pelkkä vanne meni niin nmeno jatkui, puu oli kovempaa. Että se siitä.
Ai hän oli Rcoss, kiitos tarkennuksesta :)
Arioinilta tuli viestiä että myös Tampereen/Länsisuomen suunnalla oli tänää ajettu parkkiksella ja kyyti oli ollut kovaa, pahemmilta vahingoilta kuitenkin oli selvitty vaikka rajuja mällejäkin oli kuulemma nähty. Lämpöjen kanssa oli ollut hieman ongelmaa, kuten minullakin alkuun ja siihen liittyen sekä myös muuhun muutama "vastaus":
- koria saa leikata takalasista ja sivulasista jos katsoo tarpeelliseksi, mutta itsellä lämmöt pysyvät kurissa seuraavin: 16% nitro, McCoy 59 tulppa (lämmin/medium, ei kylmä), säädöt(!). Minulla on vain sivulasissa reikä tankkausta varten etulasin tuuletus reiän lisäksi sekä katossa hehkulle pieni reikä. Luulen että 25% nitro on hieman "overkilliä" tuolle moottorille ja polttaa tulppia, tulppia voi myös mennä jos liian piikillä kone. Itsellä oli ajon jälkeen niin että kättä pystyi pitämään kannen päällä.
- taitaa olla niin ettei vakio kytkinkellon välityksiä voi muuttaa. Manuaalista (ja IGT säännöistä kilpailijoiden kanavalla) löytyvät osanumerot kytkinkellolle ja pinioneille (GTW-alkuiset osanumerot) joilla välityksiä voi muuttaa. 15/19 toimii tattarilla hyvin, aikaistin vaihdetta 5 minuttia (siis 5min auki päin). Kyseinen kytkinkello käyttää myös normi kytkinlakruja neulalaakereiden sijaan
Siinä mun ajatuksia.