31
Team C / Vs: Team C tc02
« : 07.11.10 - klo: 08.51 »Millä radalla meinasit ajella?
Myyrissä olisi tarkoitus hinaa.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Millä radalla meinasit ajella?
Briteissä on myös tullut ilmi ongelmaa että etupään tukivarsin kiinnikkeet (yksittäiset metalliset jotka tulevat runkoon kiinni), rikkovat rungon kovassa kolarissa ilman että muita osia ei välttämättä mene lainkaan rikki.
Tehdas tutkii asiaa ja kenties tulee joku korjaus.
Tietääkseni yhteenkään Suomen T3 autoon ei ole niin kovaa kolaria tullut että näin olisi käynyt.
Asiaan on väliaikainen ratkaisu minkä itsekin väsäsin ihan puhtaasti mielenkiinnosta:
http://forum.teamxray.com/viewtopic.php?p=87680#87680
Otetaan tukivarren tappi, lyhennetään sen 35mm pitkäksi. Hieman päistä myös dremelöin tappia ohuemmaksi sekä kiillotin dremelin metalliharjalla ne, jotta tappi liikkuu sopivasti susp. holderin reiässä. Sitä kohtaa mikä on lähellä hihnaa dremelöin matalammaksi ettei hihna ota kiinni.
Valitettavasti en omista niin hyvää kameraa että saisin asiasta tarpeeksi hyviä kuvia mutta Xray foorumin kuvat on aika hyvät.
Topikkiin löyhästi liittyen, örtsin Hyper ST ottaa ilmaa...
Tahtoo takaveto buggyn, kittinä. Suomessa taitaa ainoa mahdollisuus olla tämä b4.
Katselin ominaisuuksia tuolla asson omilla sivuilla ja Factory Team versiossa olisi "unobtainium":sta tehdyt iskarin varret.Lainaus käyttäjältä: 'asso sanoo'The Team's standard threaded, hard-anodized, PTFE-coated shocks with Unobtainium shaftsLainaus käyttäjältä: 'asso sanoo'# Gold or Unobtainium Shock Shafts, .71" and 1.02" strokeMitäköhän ne tollakin meinaa? Kyseistä termiä on käytetty erittäin vaikeasti saatavista tai olemattomista materiaaleista. Tarkottaako ne ettei siinä ole iskarin varsia ollenkaan tai ne saattaa ehkä saada jostain kenties tsägällä? Vai onko joku neropatti vain unohtanut miten titanium kirjoitetaan? Jos ne taas on kultaa, ne ei kyllä kestä taipumatta yhtään hyppyä.
Pitänee hankkia se Team Kit, koska siinä on ihan normaalit, olemassa olevasta materiaalista tehdyt, iskarin varret.
Kisat oli järjestelyiltään erittäin hyvät. Ainoan (pienen) moitteen antaisin radasta, se oli liian helppo SM-tason touring kuskeille. Siinä ei ollut yhtään kohtaa, jossa olisi saanut olla sydän syrjällään (vrt Kuusankoski). Tämä rakentavassa hengessä. Kiitoksia loistavasta kisasta. Seinäjoella 2009 ??
Suorastaan pskan maku jäi suuhun lauantai-illan treenien informoinnista, joka haiskahti vähän ruotsalaistyyliseltä sisäpiirin kotiinpäinvedolta. Kisakutsussa ei ollut treenimahdollisuudesta lainkaan mainintaa ja vasta 20. päivä oli editoitu lauantain aikataulun alimmalle riville treenimahdollisuudesta. Ei näin. Kyseessä Itselle oli täysi yllätys, että lauantaina saa harjoitella ja olin järjestänyt matka-asiat kilpailukutsusta saamien tietojen mukaan.
Käytännöksi on jo muodostunut treenit lauantai-iltana, jos aikataulu antaa myöden, joten varmaan tahaton lipsaus järjestäjältä. Meidän tiimi ainakin varautuu myös Oulussa ja Laukaassa treenaamaan lauantaina, vaikkei siitä mainittaisiin etukäteen.