Voin laittaa kunhan saan vaan setupin jonnekin talteen, kun nyt on säädetty sieltä sun täältä. Keulasta hajosi viime ajoreissulla jotain kun töräytin ls5 auton perään (sori siitä) ja pitää parsii auto taas kasaan ja samalla vaihtaa etu diffiboxin kuoret kun pohjan puolelta löytyy ikuiset kierteet.. se mitä muistan niin etu
Diffi 500000=sais olla tiukempikin, takadiffi muistaakseni 60000, ohjaus vantit muovista muoviin 23mm, camper eteen 0 ja taakse 3, iskareissa jostain 2000-3000 edessä ja 1000-1500 takana, akseliväli lyhyt, edessä iskarit ylhäältä ulkona ja alhaalta ulkona, maavara edessä 8 ja takana 10mm, igw008 säätöruuvit 2.5 kierrosta pohjasta auki. Servosaver niin kiinni kun saa, tunge sinne jousen ja kiritysmutterin väliin 13mm sisä ja 16mm ulkohalkaisijaltaan olevia kuparitiivisteitä niin saat servosaverin pitämään, kannattaa huolehtia, että on kunnon servo ohjauksessa kun saver on ihan kiinni, itsellä savox 1257. Tossa nyt jotain ainakin alkuun.
Suurin apu auton käyttäytymiseen on ollut harituksen lisäys, jolloin auto alkoi kääntymään huomattavasti tiukemmin.
Mielenkiintoista lisäpalikkaa GT sarjan kyösteihin
https://www.amainhobbies.com/kyosho-aluminum-front-hub-carrier-set-gt3-kyoigw061/p763169 pitäis kuulemma sopii myös vanhempiin GT malleihin. Jenkki foorumin kommenttien mukaan.