Aloittelija tarvitsisi neuvoja viisaammilta Rustler XL5 kanssa.
Eka vähän tietoja mitä olen jo muuttanut. Nopparina toimii TSKY 120a sensored/sensorless(eli kiinalaisten versio Hobbywing Xerun 120A) ja moottorina nyt tällähetkellä Kiinanihme Hobbypower 9T 4400KV Brushless/sensorless. Akkuna 2s Lipot
Ongelmat:
Nro1. alkuperäiset muoviset vetoakselit eivät kestä ajoa, vaan murtuvat jatkuvasti nivelien kohdalta. Olen nyt ruvennut katselemaan kestävämpiä joten kumpi olisi parempi malli (tai onko kumpikaan edes oikeanlainen)
http://www.rcm.fi/varaosat/traxxas-varaosat/traxxas-rustler-varaosat/integy-dual-joint-telescopic-universal-shaft-for-1-10-stampede-2wd-rustler-xl5-vxl-t8140.htmlvai
http://www.rcm.fi/varaosat/traxxas-varaosat/traxxas-rustler-varaosat/integy-universal-drive-shaft-set-for-traxxas-1-10-2wd-stampede-2wd-rustler-xl5-vxl-t7988.htmlNro2.: ostin käytettynä ton ja diffi öljyt pitäs varmaan uusia joten minkä jäykkyysasteen öljyt pitäs laittaa? Ajan sekalaisesti maastossa sekä tiellä.
Nro3: minkälaisilla rattailla kannattaisi ajaa, kun tuntuu moottori käyvän lämpimänä jäähdyttimestä huolimatta (sormi paloi koskettaessa). tällähetkellä rattaat 19/86, Pinioneja löytyy myös 16 piikkinen mutta lämpöongelmaa oli myös 16/86 kokoonpanolla
Nro4: Mistähän johtuu että joskus auto jää lähdössä miettimään, mitä pitäs tehdä. Edellisellä moottorilla LRP Vector K7 13.5T (sensorillinen moottori ja sensori johto paikallaan) moottori rupesi "rutisemaan" ennenkun lähti liikkeelle. Onko tämä jostain nopparin asetuksista johtuva (nopparin päivityksen mukana tuli uusia ominaisuuksi, esim hirveästi erillaisia turbo asetuksia joista en ymmärrä)