Jonkun verran on näitä tullut pyöriteltyä, mutta en itse kuitenkaan ole tuollaista muutosta tehnyt. Toinen siis vakio G320, jossa on tuo DDM billet imusarja, toinen sitten OBR G340 reed, jossa sitten tuo +2mm kampura ja reed case alakerta.
Noita huuhtelukanavien levyjä olen katsellut, josko ottaisi kokeeksi toiseen koneeseen ja jos noilla saisi parannusta aikaiseksi, niin miksei hommaisi toiseenkin sitten. Pitää odotella, että tulee taas Davelle DOTD nuo levyt, ollut jokuaika sitten tarjouksessa, mutta ei vielä silloin tullut hankittua.
Jos helpommalla haluaa päästä, niin tuota ESP portattua konetta saa myös valmiina pakettina joko 320 tai 340 versiona. Losiin ja Bajaan omat versionsa.
http://www.davesmotors.com/ESP-Ported-Zenoah-G320RC-Engine-Complete-HPI-Baja-Losi-5ive-DBXL.html Tuossa ei vaan tule mukana tuota billet alakertaa.
Ihan hyvin riittää vakiossakin potkua, tosin onhan tuo reed kone sitten eri sarjassa tehojen suhteen.
Tuo ESP portattu sijoittuu sitten näiden kahden välimaastoon. Hyvä kone jokatapauksessa, oli sitten vakio tai viritetty.