Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno MP  (Luettu 641974 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3210 : 29.06.06 - klo: 00.46 »
Nyt on kaikki 108 sivua tätä topiccia luettu, melkonen urakka.

Ajattelin täällä nyt ilmoittautua infernon omistajaksi, jos vaikka ens kesänä rohkenis ihan kilpailemaan asti.

Hankin juuri 777 sp ykkösen ja siihen subaru imprezan rallikorin+renkaat+jouset, kiva kokeilla miten infernon saa säädettyä rata-ajoon.
- Tamiya solar car -

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3211 : 29.06.06 - klo: 10.05 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Minkä vauhtipyörä/kytkin tuossa nelarissa on kiinni? Tuollainen voisi olla hyvä tulevaan TT EB-4 S2 goes rallygame(lähinnä asfalttiauto)-projektiin. Sais komeemmat äänet ja ei olisi kovin hirvee homma rakentaa pilliä, jossa on kaksi uloslähtöä taaksepäin.


Kyoshon 4-cycle fitting kitin kytkin ja vauhtipyörä, kelloksi ajattelin 18 pikkistä kun LandMaxissa on 20 mutta pienemmät renkaat

Ongelma näissä on ettei osia enää valmisteta ja hankala löytää, eBaysta voi bongailla ajottain

edit:
Kokeile tätä linkkiä, osaluettelo
http://64.233.183.104/search?q=cache:I679dW5cl2gJ:www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p%3F%26I%3DLXZH15%26P%3D0+kyosho+4-cycle+fitting+kit&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=1

Flektin ajattelin vielä sovittaa mukaan. Autonelari toimii parhaiten 2T pillillä.

WRC206, hienoa, mutta krossiradalla auto viihtyy parhaiten.

Poissa WRC206

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3212 : 29.06.06 - klo: 12.08 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"


WRC206, hienoa, mutta krossiradalla auto viihtyy parhaiten.


Joo, toi nyt on vaan testiä ja rallia on kiva ajaa rallikorilla, tuli se landmaxkin myytyä pois :-(  

 22 piikkinen kytkinkello ja nopeusmittari,
katotaan paljonko kulkee räyskälän moottoriradan suoralla :-)
- Tamiya solar car -

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3213 : 29.06.06 - klo: 22.16 »
Johan nyt on markkinat saata** Äiti ajo mun Infernon yli autolla, kun se oli seinän vieressä eikä se nähny sitä. Siitä meni takaiskarituki pask*** ja iskari. Vanne meni nelis kulmaseks. Voi kerpele että siitä hajoaa kaikki kun on tämä MINUN HELVETIN HYVÄ TUURI!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  Ei muutakun rahan polttoa lisäää! :x  :x  :x  :evil:  :evil:

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3214 : 29.06.06 - klo: 22.19 »
Onko missään sellasta netti kauppaa mistä vois tilata Infernoon uudet iskarit? Mistään netti kaupasta en löydä Infernoon osia... (paitsi Kärkkäinen OY)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3215 : 29.06.06 - klo: 22.49 »
Lainaus käyttäjältä: "PoisonHeart"
Johan nyt on markkinat saata** Äiti ajo mun Infernon yli autolla, kun se oli seinän vieressä eikä se nähny sitä. Siitä meni takaiskarituki pask*** ja iskari. Vanne meni nelis kulmaseks. Voi kerpele että siitä hajoaa kaikki kun on tämä MINUN HELVETIN HYVÄ TUURI!  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  Ei muutakun rahan polttoa lisäää! :x  :x  :x  :evil:  :evil:


Voi harmin paikka. K jälleenmyyjiltä löytyy uudet iskarit, esim. Atala tai Kyosho Turku

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3216 : 29.06.06 - klo: 23.52 »
Pistä äiti maksamaan :D
| Academy | Axial |

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3217 : 29.06.06 - klo: 23.53 »
Äläkä säilytä autoas sellasessa paikassa että äitis voi ajaa sen päälle...

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3218 : 30.06.06 - klo: 00.34 »
Miten perskule onnistuinki lukemaan, että äitis olis ajanu Infernolla. Nojoo, tuosta et voi äitiäs syyttää, jos kerta jätä ajoväylälle auton.
| Academy | Axial |

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3219 : 30.06.06 - klo: 01.01 »
No olis se kyllä jos äiti ajais Infernolla :shock:

Se auto oli seinän vieressä ja kun naapurit ovat tehneet aidan siihen rajalle niin auto on pakko kääntää niin läheltä seinää.. ja Inferno sattu olemaan just siinä tiellä, että en ainakaan oo ajotielle jättäny. NAAPUREIDEN VIKA!! :P  :P  :mrgreen:  Tapan ne!  :P (vitsi) Heh heh
Äitee lupas maksaa ne osat mitä se rikkokin...Hyvä äiti! Mutta pitää ite maksaa 3 iskaria ja 3 vannetta....

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3220 : 30.06.06 - klo: 18.55 »
Paluu Racers Edgen runkojäykkäreihin. Jotenkin tunne että noi pallonivelletyt flexaa liikaa, vaikka taas niitä Xtreme Magissa kehuttiin ST-R arvostelussa. Ehkä kuitenkin tuo jäykkäalusta sopii paremmin omaan ajotapaan, katotaan. Tai sitten pitäs niiden kanssa iskareissa käyttää jäykempiä öljyjä ja jousia kuten ST-R:ssä 70/50..jaksais vaan testata. Nyt on sellanen flunssa-yskä päällä ettei radalle ole asiaa ennen Ulvilaa.

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3221 : 01.07.06 - klo: 14.05 »
Paljonkohan mahtaa maksaa uudet Inferno MP 777:n iskarit? (kaikki 4)
(Samanlaiset kuin 4Chassis:in kuvissa yläpuolella)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3222 : 01.07.06 - klo: 17.07 »
kierros taitaa olla jossain 150€ ja 200€ väliin

sen takia kitin ostaminen on järkevää koska erikseen näiden osien hankkiminen tulee aika kalliiksi

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3223 : 01.07.06 - klo: 21.45 »
Nyt on infernot puunattu taas puhtaaksi, ensiviikolla treenaaman  :)



Oranssit vanteet tekee aika häijyksi :D Muutti lookkia.



Edestä oranki! :D



Ja molemmat  :)


Eikai ne iskarit noin paljoa maksa! Jenkeissä pyörivät 100dollarin setti!

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3224 : 02.07.06 - klo: 10.30 »
Jäbät, paljos te käytätte vakaimissa offsettiä? Edessä ja takana. Mulla on tainnut olla aiva liian löysällä

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3225 : 02.07.06 - klo: 11.51 »
On muuten Jartsa hieno oranssi inferno!

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3226 : 02.07.06 - klo: 14.25 »
Lainaus
Jäbät, paljos te käytätte vakaimissa offsettiä? Edessä ja takana.


edessä nolla, takana silleen ettei rajota ulosjoustoa=ilman iskareita tukivarret menee ilman painamista(vakaajan "venyminen")alas asti. Eli sekin taitaa olla nolla. Jos täytyy kiristää niin täytyy ruuvata sitä* linkkiä pidemmäksi

*jonka toinen puoli menee tukivarteen ja toinen vakaimeen.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3227 : 02.07.06 - klo: 16.50 »
Ok, nyt latoin eteen 2mm ja taakse millin, paransi kaarreajoa kyllä.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3228 : 04.07.06 - klo: 18.21 »
Howdy Kyozho kuskit....

Jos sunnuntain visiitti radalla oli aikamoista hissuttelua,
niin tänään annoin Kyöstille kyytiä oikein isän kädestä ja kyllä rokkas!

Ai prkl, eipä ole tänä vuonna niin hyvin kulkenut kuin tänään.
Auto toimi irtonaisella alustalla kuin ajatus ja RB piti huolen vauhdista... Vasen takahyndäkin alkoi mennä yhdellä loikalla yli neljälle pyörälle.

Asennevamman korjauksen jälkeen - eli sääli pois - oma ajo muuttui 150% :sti...
Aivan tautisen hauskaa 8)

Tämä ei tietenkään tarkoita että Ulvilassa kulkee....

Poissa driver

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3229 : 04.07.06 - klo: 21.42 »
samoin itelläni tänään kulki ihan sairaan hienosti! 8)  ajoin kisa-autolla ja siihen ajoin uuden C6 sisään,ja kyllä rokitti todellakin!! :wink:  että on hienoo ku auto toimii kuin unelma ja kone toimii ja kulkee ihan sikana. ja laitoin kiinni uuden RB:n 2045 pillin ja 192p käyrän... tuntui toimivan paremmin ja hiljempi tuo 3 kammioinen pilli. toivottavasti kerrankin toimisi myös kisoissa auto.... kun epäonnea on ollut enemmän ku tarpeeksi :x
CEN | RB | FUTABA |

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3230 : 05.07.06 - klo: 10.04 »
8)  8)

Vau, hienot noi uudet RB pilli + käyrä, ja kestävämpää matskua.

Itsellä oli jumppaa eilen Sirion kanssa kun takalaakerin vaihto tuotti harmaita hiuksia ja runsaasti hikeä...

Uuninpellillä en saanut takalaakerin ulos kuin osittain ja jumitti puoliväliin vaikka kuinka kopsutteli. Siinä oli lohko jo kovilla...

Ostin oikein OFNAn laakerityökalunkin mutta se oli niin OFNA laatua ettei takalaakeri mahtunut sen ulosvetimen hahloon kokonaan. Siitä piti sitten käsiviilalla hioa reunaa millin verran pois toisesta laidasta jotta laakeri mahtui reunojen väliin.

Varmaan 50 yrityksen jälkeen sain ulosvetimen hiottua sopivaksi ja riittävän hyvin tiukattua kiinni että lopulta laakeri tuli ulos. HUH

Non ens kerralla pitäs olla nopeempi juttu nyt kun homma on työstetty valmiiksi.

Saapa nähdä miten uuden laakerin laitto onnistuu..

Lisäksi tossa on uus kiertokanki ja etulaakeri, ja ajattelin myös samalla kokeilla tuota turbokantta. Onpahan sitten iskussa tämäkin.

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3231 : 05.07.06 - klo: 10.18 »
Jeesp... Sain tilattua The Border:ilta osat Infernoon. Tilasin iskarin tukivarret eteen ja taakse, huoltoalustan, tankkauspullon, p.ainesuodattimen, korisokkia. Muuten eikös se p.ainesuodatin toimi vähän niinkuin tankkina sillon kun auto lentää katolleen? eli siis pysyy käynnissä katollaan? Mulla on se ongelma että sammuu jos lentää katolleen.. Auttaako jos laittaa pitkän letkutuksen??
Laitan sitten tietoa millasta palvelua/toimitusta oli The Border:illa.  :wink:

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3232 : 05.07.06 - klo: 10.30 »
Polttoainesuodatin toimii tankkina kun auto on katollaan.
Mulla on ihan lyhyet letkut eikä mitään ongelmia vaikka olis selällään pidempäänkin. Säädät vain kiukaan kunnolla. Jotkut käyttää tosi pitkiä letkuja.

Kyllä se Borderin palvelu on ihan hyväksi todettu. Osat voi joskus olla pakkaamattomia ja jopa olleet mallissa kiinni, näin väittäisin.

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3233 : 05.07.06 - klo: 10.35 »
En saa säädettyä sitä siihen huippu pisteeseen että toimisi todella hyvin.... Kyllä se toimii hyvin, mutta se aina silloin tällöin sammuu jos ajaa kaasu pohjassa vaikka se on jo niin rikkaalla että p.ainetta tulee vähäsen pakarista. Vai pitäskö laittaa laihemmalle? Polttoaineen vaihto auttoi siihen ongelmaan hyvin, mutta säädöt eivät ole ihan kohdillaan...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3234 : 05.07.06 - klo: 12.23 »
Tarkista myös että ilmansuodatin on puhdas

Itse kun ajoin eilen "vanhalla" suodattimella, kone ei ottanut huippuja ennenkuin vaihdoin sisä-ja ulkosuodattimen, sitten sai laittaa pääneulaa 15min kireemmälle

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3235 : 05.07.06 - klo: 12.41 »
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"

Ostin oikein OFNAn laakerityökalunkin mutta se oli niin OFNA laatua ettei takalaakeri mahtunut sen ulosvetimen hahloon kokonaan. Siitä piti sitten käsiviilalla hioa reunaa millin verran pois toisesta laidasta jotta laakeri mahtui reunojen väliin.

Minulla on ollut OFNAN laakeri työkalu jo hyvän aikaa. Ja sillä olen yli 50 kertaa vaihta laakereita koneeseen ja moni muukin on sitäkäyttänyt, ja hyvin on mennyt laakereiden sisälle kaikki osat ja laakerit irroneet ja paikaltaan lähtenee. Miksi sinulla ei toimi se  :shock:

PoisonHeart

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3236 : 05.07.06 - klo: 13.10 »
Ilman suodatin on pesty hyvin ja öljytty. Uusia suodattimia on tulossa...

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3237 : 05.07.06 - klo: 13.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"

Ostin oikein OFNAn laakerityökalunkin mutta se oli niin OFNA laatua ettei takalaakeri mahtunut sen ulosvetimen hahloon kokonaan. Siitä piti sitten käsiviilalla hioa reunaa millin verran pois toisesta laidasta jotta laakeri mahtui reunojen väliin.

Minulla on ollut OFNAN laakeri työkalu jo hyvän aikaa. Ja sillä olen yli 50 kertaa vaihta laakereita koneeseen ja moni muukin on sitäkäyttänyt, ja hyvin on mennyt laakereiden sisälle kaikki osat ja laakerit irroneet ja paikaltaan lähtenee. Miksi sinulla ei toimi se  :shock:


Ehkä näissä on toleranssit terveestä ja/tai takalaakereiden leveydessä eroa? ... ei toiminut ja ei olisi kyllä toiminut sullakaan Jartsa, tällä kertaa ei vika ole käyttäjässä. Mulla oli uusi laakeri kädessä ja ulosvetäjän reunat ei tullu laakerin ulkopuolelle --> ei puristunut laakeriin kiinni riittävästi

Tässä kuva viilauksen jälkeen:

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3238 : 05.07.06 - klo: 13.32 »
Mika, tuo ruuvi tuolla sisällä, otetaan ensinpois jonka jälkeen puristetaan holkkia kiinni ja sitten laitat ruuvin kireälle takaisin jolloin osa laajenee, minulla oli aluksi vähän samaa vikaa mutta tuolla se ratkaisu löytyi. Tai sitten sinulla on huonosti valmistettu

Mika R

  • Vieras
Kyosho Inferno MP
« Vastaus #3239 : 05.07.06 - klo: 13.34 »
Valitettavasti ei edelleenkään ajokuvia mutta muutama otos ajon jälkeen







Kansi alkaa pikkuhiljaa murtua lopullisesti:


Renkaista tulee päivässä sliksit: