Noniin! Nyt on tullut luettua paljon corri autoista. Ajattelin,että jos hankkisi seuraavaksi menopeliksi korrin.
Lähtökohtana tuo mitä nimimerkki
jhelen kertoi:
itse aloittelin halvalla,sitten ostin paremman... jne.Eli kerralla kunnollinen menopeli. Saas nyt nähä vielä paljonko joutuu tyhjentämääm sängyn alustaa...
No,on tullut katseltua,sekä neli- ,että takavetoa ja varmaan ensisijaisena mielessä on tuuppi ja KIT versio.
Pääasisassa olen katsellut TeamC TS2 ja Team Associatedin sc-autoja.Traxxas Slash:kään ei ole pois suljettu.
Hyvä juttu olisi,jos autossa olisi 12mm hexit , niin saisin nuo toistaiseksi hieman tyhjänpanttina seisovat sc renkaat ja korin käyttöön. Kiva juttu olisi myös,jos autoon löytyisi viri- ja bling bling palikkaa tms. ... Suomesta. Siksi muuten kysynkin,että käykö muut TeamC:n autojen osat TS kakkoseen.
Ulkomailta tilaaminen kun on vähän hankalaa minulla toistaiseksi...
Eli kaipaisin nyt viisaita vinkkejä ja neuvoja ja tietoa autojen kestävyydestä ja,että mitä osia kannattaisi pitää varalla,jos niitä hajoaa. Ja ajopaikkahan tosiaan on tuossa pihalla hyppyytystä,rata-ajoa ja hieman kaverin kanssa bashailua.
Kiitän!Noita TeamC TS2 autoja taitaa tuossa lähimmäisellä radalla jo kaksi pyöriäkkin...