Näyttäisi siltä, että varaosien suhteen melkein muiden kuin Traxxasin kohdalla on about yhden liikkeen varassa. Tosin tuskin sekään nyt suuren suuri ongelma on, koska sen muutaman päivän jaksaa aina odottaa.
Slash saa näemmä useammaltakin suunnalta noottia korkeammasta painopisteestään, mikä saattaa olla ongelma. Toisaalta montturälläyksessä se on etukin (paitsi, että täällä lähistöllä ei isommin monttuja ole...). Osa taas kehuu Blitziä jopa Slashiakin kestävämmäksi. Ikävä kyllä Fluxia ei näyttäisi kotimaasta löytyvän. Assolta löytyy näköjään about 300e RTR-paketti harjattomalla, mutta siihenkin pätee tuo varaosien saatavuus (mikä ei välttis ole issue).
Pääasiallinen kuski on tosiaan 7v täyttävä sälli ilman aiempaa kokemusta vehkeistä, joten kestävyys on melko korkealla prioriteetilla. Kisakelpoisuutta mä en tässä vaiheessa pitäisi niin tärkeänä, koska se tullee sitten, jos kiinnostusta on eikä tässä vaiheessa tiedä onko vai nou. Ajamisen jakautuminen olisi varmaan melko lailla fifty-sixty rata/muu kuin rata.
Jos mä olen oikein tulkinnut:
- Team Durango on selkeästi eniten kilpuri
- Slash on vähemmän rata-auto
- Blitz sijoittuu johonkin näiden kahden välille
Menee sen verran vatvomiseksi, että jos ei noissa olisi niin helposti vaihdettavat kopat, mä tekisin klassiset ja valitsisin parhaan värin ja katu-uskottavimman nimen mukaan. Vähän kuin maantiepyörää ostaessa.