Kysymykset jne jatkuvat:
- Team Durangon kohdalla törmäsin tietoon, että ko. vehkeessä ei olisi pakkia. Ratakäytössä mä toki tuon ymmärrän, mutta ottaen huomioon, että autolla olisi myös ajatus pitää kivaa muuallakin, kyse on kyllä isosta miinuksesta.
- Ilmeisesti "Water-resistant" (tai "Water-proof") tarkoittavat vehkeissä, että nopari ja/tai servo ovat roiskesuojattuja - ei itse moottori?
- Perus-Blitzin ollessa melko huokea, onko harjattomaan moottoriin päivittäminen kustannuksena mitä tasoa? Vai onko parempi (jos päätyisin Blitziin) tilata ulkomailta, kun kotimaasta ei näytä löytyvän?
- Onko porukalla näkemystä Asson SC10 RS:n plussista tahi miinuksista? Joo, sori mulla on vähän tuota jenkkijuttua (pyöräilyharrastuksen peruja)...
- Slash saattaa jäädä pois, koska pitäisi ostaa VXL tai päivittää harjattomaan ja maksaa rahaa plus on muodostunut kuva, että ko. vehje olisi vähän "aikaansa jäljessä". Vai olenko vain propagandan uhri?
- TeamC:n suhteen mulla on valitettavasti ongelma Kiina-vehkeiden kanssa (ks. Asso ja jenkkipelit)...