Sekin on hyvä ymmärtää että kunnes kuski pystyy ajamaan puhtaan 5minuttisen niin auton nopeudella ei juuri ole merkitystä, vaan paljon tärkeämpää on esim varaosien hinta tai niiden saatavuus. Samoin paljonko rahaa joutuu invenstoimaan autoon, että siitä saa helposti ajettavan ja semmoisen että se pysyy kasassa normaalilla harrastajalla.
Tämä on omalla kohdallani varmaan se tärkein pointti, kun en mikään huippukuski ole
Siksi tuota kyselin, että miten valmis auto on suoraan laatikosta koottuna ilman, että siihen joutuisi investoimaan kovasti "ylimääräisiä" palikoita tai vaihtelemaan helposti rikkoutuvia osia.
Tarkoitus ei ole mitään bashauksia tuupilla tehdä, vaan ihan rata-ajoa, mutta tuleehan sielläkin niitä pyörähdyksiä jos hypyt menevät pieleen. Ja varsinkin tuolla Ulvilan radalla on muutama sellainen hyppy, mitkä lennättävät kyllä autoa ja pitää myöntää, että niistä joskus tulee mieli ajaa vähän liiankin lujaa, milloin sitten päädytän ties mitä tietä sinne radalle tai radan viereen
Siitä syystä tuo kestävyyskin on hyvä ottaa omalla kohdallani huomioon.
Kun tuolla on ajellut nelkkuslässillä, mikä on omassa käytössä osoittautunut rajuista rankaisuista melko "pomminvarmaksi" niin mielellään sitä ottaisi tuupin, mikä ei ihan pienestä hätkähdä