Mä oon lueskellut et stampeden vakio akulla pääsee 60kmh. Mietin vaan että paljon kulkee 7.2v akulla? Entä kyosho ultima rb6? Ostan sen lipo setillä jos ostan koko autoa. Oikeassa olet miksi vetäytyisin? Järki kädessä aamulla😃
Ehkä se Stampede saattaa suoraan laatikosta mennä parilla ekalla kerralla, parilla ekalla kaasutuksella totakin vauhtia jollain tasaisella isolla asfalttikentällä mutta kun ne Nimh:t menettää tehonsa alta aika yksikön niin ei se sit ekan 5-10min ajon jälkeen enää niin kovaa mene. Saatika kun olet vaikka pari viikkoa ajellut paljon ja akkuja ladannut monia kertoja. Kyllä TRX lupaa 64km/h sen menevän sillä Nimh:llä kun hammastusta muuttaa. Siksi täällä porukka ehdottaa Lipo akkuja ettei tule heti pettymys auton suorituskykyyn. Vakio 4x4 VXL menee kyllä 3S akulla yli 70km/h. Se on GPS:llä mitattu. MUTTA tässä haluan tuoda pienen varoituksen sanan. Tossa vauhdissa tuollainen iso renkainen monsteri ei ihan hyvin hallussa enää ole. Tästä syystä jos sillä haluaa kovaa ajaa niin jollain kentällä ensin missä ei ole mitään muita ihmisiä eikä autoja jne.. parkissa. Se on sit ikävää kun jotain käy.
Se mitä kössiin tulee.. Kyosho.. mulla ei ole mitään kokemusta. TRX:n ostaisin ja sitä suosittelen itse jokaiselle alkavalle kaverille sen takia koska niitä osia saa todella monesta paikasta. Ja riippuu missä asut niin Arrma vois olla kans.. kokemusta siitä toki ei itselläni ole.
Ja meneekö tollanen Buggy edes nurmikolla tai pienessä metikössä missä kuitenkin ajelet, ehkä ?
Ja se vakio akku on Stampedessä se 8,4V. Se seiska kenno on vaan siinä niiden kuuden päällä.