Dodii..
Taas on tullu tehtyy ja tapahduttuu :D.
Nyt sitten aattelin kokeilla virittää xl moottoria. Laskin kantta ja muuttelin vähän portteja.
Tässä vähän alotuskuvia alkuperäisestä:
"boost portti" ilman sylinteriä:
Vakio "boost portti":
Vakio sivuportit:
Boost portti oli jaettu kahteen kummasti ja keskelle pystyi kätevästi lisäämään vaon. Sivu porteille lisäsin yhdet vaot ja tulos oli tämä:
Boost portti muuttui aikalailla
ja uudet sivut: (vaot pitää olla suhteessa boost porttiin kohti kallellaan ja osoittaa kohti kantta.)
Eli näin :). Uskokaa ja älkää.. lähti käymään erittäin hyvin ja tuntui toimivan. Molempia neuloja avoin ½ kierrosta, jotta ei mene liian laihalle. Katsotaanpa vaikuttiko tämä kun saan auton säätöihin ja pitoa renkaisiin. Viimeistelyksi uudet silikoonitiivisteet pakoputkeen ja autosta on nyt tälläinen.
HUOM! En halua ketään yllyttää tekemään samaa! Eli omalla vastuulla teette, jos teette. Kisa koneita ei muutenkaan välttämättä kannata virittää, kun kaikki melkeen saatava on saavutettu. Toivottaan, että tehot eivät vähentyneet 10% enempää niin viritys onnistui. :lol:
Muokattu... Kuvat eivät oikeen meinanneet pelittää.