Kirjoittaja Aihe: talvirenkaat  (Luettu 1607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
talvirenkaat
« : 30.01.09 - klo: 18.50 »
mulla on 1/10 stadium truck (polttis) ja se uppoaa lumeen että mitä pitäis tehdä tollaselle mitä renkaitä siihen käytetään? leveitä? paddle? mitä?? olen aivan avuton jos en voi lumessa ajella :undecided:
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: talvirenkaat
« Vastaus #1 : 30.01.09 - klo: 18.59 »
No osta ne paddlet jos sopii. tai tee ketju tai nasta/piikki renkaat.
2 min ku ettisit nii oisit löytäny pariki topicia josta saisit vastauksen ja vielä nopeammin.

Poissa Shogunmarui

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: talvirenkaat
« Vastaus #2 : 30.01.09 - klo: 21.07 »
mulla on 1/10 stadium truck (polttis) ja se uppoaa lumeen että mitä pitäis tehdä tollaselle mitä renkaitä siihen käytetään? leveitä? paddle? mitä?? olen aivan avuton jos en voi lumessa ajella :undecided:
Voisit lopettaa näiden turhien ketjujen tekemisen ja myöskin porukan kusettamisen foorumilla. Tuntuu että sinulla tahtoo olla joka autoa mikä tulee vastaan! Ja jos tämä on aivan vakava kysymys niin älä ole niin tyhmä ja yritä ajaa upmpihangessa!  :roll:
~ TC4 ~ Hacker C40 12T,3500kv ~ MaxAmps LiPo ~ 6s, 22,2v ~ Kontronic Jazz 40 ~
Jato 3.3 ~ T.T UNO and others...

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: talvirenkaat
« Vastaus #3 : 30.01.09 - klo: 22.34 »
...aivan vakava kysymys niin älä ole niin tyhmä ja yritä ajaa upmpihangessa!  :roll:

Miksi pitää olla tyhmä ajaakseen umpihangessa? Siksi koska sinä et aja?

Oisit voinu vaikka yksityisviestillä avautua jos oli aivan pakko avautua.
Lukemani perusteella ne kuset osoittaa aika vahvasti sinuakin päin, joten miksi valitat täällä jollekin huijarille jos itse olet huijannut monta kertaa enemmän? Kiellätkö?

Jos tämä kaveri alkaa tekemään tyhmiä topiceja nii eiköhän modet siihen puutu. Vai oletkos sinä salainen moderaattori? Ei tartte leikki foorumin pikku poliisia.

Jonde varmaan sai jo vastauksen niin tämän topicin voisi vaikka laittaa lukkoon ettei mene tämäkin tyhjänpäiväiseksi löpinäksi.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: talvirenkaat
« Vastaus #4 : 01.02.09 - klo: 07.21 »
...aivan vakava kysymys niin älä ole niin tyhmä ja yritä ajaa upmpihangessa!  :roll:

Miksi pitää olla tyhmä ajaakseen umpihangessa? Siksi koska sinä et aja?

Oisit voinu vaikka yksityisviestillä avautua jos oli aivan pakko avautua.
Lukemani perusteella ne kuset osoittaa aika vahvasti sinuakin päin, joten miksi valitat täällä jollekin huijarille jos itse olet huijannut monta kertaa enemmän? Kiellätkö?

Jos tämä kaveri alkaa tekemään tyhmiä topiceja nii eiköhän modet siihen puutu. Vai oletkos sinä salainen moderaattori? Ei tartte leikki foorumin pikku poliisia.

Jonde varmaan sai jo vastauksen niin tämän topicin voisi vaikka laittaa lukkoon ettei mene tämäkin tyhjänpäiväiseksi löpinäksi.

ei mutta on kivaa ajaa lumessa olen onnistunut kovalla pakkasella mutta en nyt tänä talvena
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Sprite

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: talvirenkaat
« Vastaus #5 : 01.02.09 - klo: 20.07 »
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.