Kirjoittaja Aihe: Auto Projektit  (Luettu 1808 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Auto Projektit
« : 01.03.09 - klo: 18.49 »
Terve!

Olen tehnyt kyöstin stadium forceen autoon 4- pyörä ohjauksen, onko teillä muita modauksia joita olette tehneet  autoille?

Itse laitoin siihen tuon 4- pyörä ohjauksen 2:lla futaban s3003 servoilla, y liittimellä ja 4:teen kanavaan kiinni, 1 on etupyörät, 2 on lumiaura, 3 on kaasu ja 4 on takapyörä ohjaus ! Laitan autosta kuvia kun kerkiän:smiley:!

Auton modaamiseksi tarvitaan:

Toisesta samanmallisesta stadium forcesta etu- palikat

2x samanlaista servoa

Y- Liitin

4 ch tai enemmän ch:n ohjain ja vastari

3mm:n työntötankoja (noin 20cm)

3mm:n pallolinkkejä (4kpl)

Servovarsia (2kpl) 

Epoxia tai vastaavaa liimaa (pikaliima ei käy)

Siinähän ne oli :smiley:, auton modaus maksaa noin:

2 kpl servoja 10x2= 20€

y- johto 5€

etuosat 40-60€

liimaa 9€

työntötankoa (1m) 6€

pallolinkkejä (du bro 2/pkt) 6€x2= 12€

jotain tuollaista :smiley:

kun itse kirjoitatte, niin laittakaa kuvaa ja kirjoittakaa samaan malliin :smiley:

KIITOS!

PS! tuo kestää siis TODELLA hyvin, jos vain liimaa servo, koska ne irtoavat helpolla =D

Montussa testasin, hyvin menee vaan että tuo seinämä on täyttä jäätä, eli ei kiivennyt kovin nopeasta. Moottori olis sellaista että olisiko teillä myydä/vaihtaa edullista .18 mottia pukilla? pitäisi olla sivupuhalteinen, merkillä ei väliä kunhan on ehjä ja pull- tai roto startilla!

Itse vaihadn tuon auton ja 2 raatoa samasta auto mallista ja paljon osia FG:seen!

Jos te kiinnostutte, siuntiossa (lohjan, inkoon ja kirkkonummen välissä) on koeajo, espoossakin käy, mutta siellä ei monttua vain noin 4m:n kukkula josta voi leikkiä :wink: jos auto ostetaan niin tarjoa, osia voin myydä erikseen ja paketissa, kaikki osat ruuveista ja muttereista koriclipseihin ja koreihin löytyy, mikä osa on kyoshon stadium forcesta rikkoutunut, sen saat minulta halvalla (useimmat ei käytettyjä mutta jotkut osat käytettyjä!)

YV:llä tai S:POSTI jonde . sorone @ gmail . com (poista välilyönnit)

Kuvia pyytämällä!
« Viimeksi muokattu: 05.03.09 - klo: 21.20 kirjoittanut jonde_sorone »
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Harza!!

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Auto Projektit
« Vastaus #1 : 29.03.09 - klo: 23.47 »
Näppärä.. itse sain villin idean ja ajattelin tehdä runko ohjattavan tela värkin. Eli pohjana 4wd auto ja eteen noin 10cm telat ja taakse vähän pidemmät. Ohjaus 2 voimakkaalla servolla. Muuta en tiedäkkään viel :D Kuvaa tulee kun saan sitä laitosta alulle :D

Poissa Koppa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Auto Projektit
« Vastaus #2 : 30.03.09 - klo: 08.54 »
siis onko tämä nyt sitten auton/projektin esittely vai joku myynti-ilmoitus...? :undecided:
koska HYVIN vahvasti vaikuttaa myynti-ilmoitukselta...

Poissa Jabe

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC Drifting Finland
Vs: Auto Projektit
« Vastaus #3 : 30.03.09 - klo: 23.29 »
Laitatko parempia kuvia, kun jäi pari kysymystä... Mihin tarvitaan tuota epoxia? Minkä takia ohjauksessa on kaksi servoa takana? Onkos edessä myös kaksi? Vai onko se toinen lumiaura?
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

Poissa Heuli

  • RIP
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Auto Projektit
« Vastaus #4 : 31.03.09 - klo: 08.14 »
Jonde on sen verran pitkällä bannilla ettei ole hetkeen tänne mitään kirjoittamassa.