Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno TR15 ST  (Luettu 2749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Kyosho Inferno TR15 ST
« : 22.05.09 - klo: 14.07 »
Moro!

Olisin tekemässä sellaista projektia. Onnistuuko pitää takavetoisena, jolloin vaihdan polttomoottorin tilalle REEDY FORCE- moottorin, lankaa en tiedä. Olisiko 17t pinioni 48t spurriin hyvä välitys?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa kynamies

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #1 : 22.05.09 - klo: 16.00 »
Nelivetoautot ovat aivan hirveitä ajaa takavetoisina, varsinkin jos on vähän tehokkaampi moottori.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #2 : 25.05.09 - klo: 10.05 »
Nelivetoautot ovat aivan hirveitä ajaa takavetoisina, varsinkin jos on vähän tehokkaampi moottori.

Ok, mutta jaksaako se motti jos laitan etukardaanin siihen??
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Qazu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #3 : 25.05.09 - klo: 10.21 »
Kyseessä taitaa olla 1:8 kokoinen auto jonka paino kipuaa 4-5 kg paikkeille ajovalmiina. Sellainen vaatii 540XL-kokoisen koneen ja 4S lipon liikkuakseen järkevästi. Toki jotkin ajaa 540L kokoisellakin, mutta silloin välitykset olisi syytä olla lyhyemmät tai koneen laadukkaampi. Koneen koko pitäisi olla paksuudeltaan 36mm ja pituudeltaan 70mm+. Sitten on erikseen 580L koneita myös, jotka ovat muistaakseni 44mm paksuja ja pituudet taitaa vaihdella. Konversioautoon ei mielestäni kannata harkita muuta kuin harjatonta konetta.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #4 : 25.05.09 - klo: 15.02 »
Kyseessä taitaa olla 1:8 kokoinen auto jonka paino kipuaa 4-5 kg paikkeille ajovalmiina. Sellainen vaatii 540XL-kokoisen koneen ja 4S lipon liikkuakseen järkevästi. Toki jotkin ajaa 540L kokoisellakin, mutta silloin välitykset olisi syytä olla lyhyemmät tai koneen laadukkaampi. Koneen koko pitäisi olla paksuudeltaan 36mm ja pituudeltaan 70mm+. Sitten on erikseen 580L koneita myös, jotka ovat muistaakseni 44mm paksuja ja pituudet taitaa vaihdella. Konversioautoon ei mielestäni kannata harkita muuta kuin harjatonta konetta.

Se on 1:10 ja painaa on 1,7 kg :roll:
Älä rupee rakentaa tr15 mitää sähköö, jos varsinkin haluat tehokkaan niin tämä auto sitä ei kestä...

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #5 : 25.05.09 - klo: 20.26 »
ok, mut entäs TLT akselistolla?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #6 : 25.05.09 - klo: 20.50 »
ok, mut entäs TLT akselistolla?

Siis kestää jos sähkö kone ei oo paljoo tehokkaampi mut joos tehoo laitat (niin ainakin kuvittelisin) nii diffit rupee paukkuu...
Mut voithan modata siit lukkoperän jos takavetosena aiot pitäää...
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Vesa-Ratti

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #7 : 26.05.09 - klo: 20.01 »
Mulla on toi polttiksena ja tuossa polttelin huvikseen parkkiksella vanhat renkaat riekaleiks, että jos sähkö tr:ässä samat diffit, ni anna mennä vaan.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #8 : 03.06.09 - klo: 17.05 »
Eli lukkodiffit ja TLT akselistolla?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno TR15 ST
« Vastaus #9 : 24.06.09 - klo: 18.24 »
Yrittäää saaa....
Ei kukaa kiellä, ja voihan se vaikka toimii...

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!