Kirjoittaja Aihe: Tamiya Clod Buster akseleilla toimiva RC crawleri?  (Luettu 1523 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jonde_sorone

  • Veteraani
    • Profiili
    • Miniveneilijät - Pääkaupunkiseudun hallitseva RC veneseura
Terve!

Olen pljon katsellut rccrawler.com:ia ja siellä Clod Buster akseleilla olevia crawlereita. Onko kellään Clod Buster akseleilla olevaa crawleria? Jos on niin olisin kuvista kiitollinen että tiiän miten saan omani valmistettua.

Niin, en voi juurikaan jenkkivoorumia kunnolla lukea koska lontoon kieli ei taitu...
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Poissa 4wdkanootti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Tamiya Clod Buster akseleilla toimiva RC crawleri?
« Vastaus #1 : 30.11.09 - klo: 21.38 »
Ei ole enää, meni maailmalle.
Aika hyvin muistan hyvät ja huonoiksi kokemani kokeilut.
Kuvia ideoiden eri vaiheilta on jäljellä, 3 sivullista.
Tuolla:
http://www.gfoto.com/UserAlbum.asp?uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443&alid=199001
MambaMonster2 wp *2, mambamax, HK 100A noparit/ , Leopard- 4282 mosa, halpiskonepino/  4*3s 5200-40c  + 2*2s akut/ Futaba3pm 2,4HGz radio/ autot axial 6x6, Hobbyk sabertooth *2

Poissa MarkoL

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Tamiya Clod Buster akseleilla toimiva RC crawleri?
« Vastaus #2 : 01.12.09 - klo: 12.48 »
Mulla on aloitettuna tällainen mutta superi-kokoisena http://www.jpcustomrcs.com/PimpCane.html . Akseleina mulla on siinä blingblingiä eli metallikuoriset, paremmilla vetareilla ym. palikoilla että kestää ja kääntyy. En tiedä koska valmistuu mutta epäilen pimpin kestävyyttä. Akselit ovat painavat ja renkaat tuo vielä lisää painoa niin veikkaan että runko muuttaa muotoaan banaaninmaliseksi melko nopeasti. Hustleri olis varmaan paras vaihtoehto noille mun akseleille.

Marko
Kyosho: ST-R(R) brushless, XL Mad Force RB TM728, Rock Force, Blizzard EP, Tamiya: Wild Willy 2, Clod Buster/Bullhead. Vintage: Tamiyat Clod Buster, Blackfoot sekä Marui Big Bear