Tulokset harjoittelupäivän jälkeen ovat piilossa. Ilmeisesti peli ei mennyt ihan isäntien toivomuksen mukaan, niin turha näyttää muunmaalaisten hyviä alkuerä- tai finaalituloksia.
Tälläkertaa täytyy hieman puollustella järjestävää organisaatiota. Kyllä ne jotka siellä hommissa olivat, yrittivät parhaansa. Porukkaa vaan ihan selkeästi oli liian vähän.
Toinen juttu oli sitten kokonaisuuden hallinta. Käyttivät nähtävästi katsastuksessa eräänlaista eräkierrosteemameininkiä, eli joka eräkierroksella oli joku asia mikä tarkastettiin kaikista autoista.
Näin esim Lassin auto hylättiin yhdellä kierroksella liian korkean siiven takia ja seuraavalla kierroksella se hylättiin siksi että siipi olisi pitänyt olla maalattu eikä kirkas. Katsastaja olisi toki voinut mielestäni huomauttaa asiasta samalla kun mittasi sitä korkeutta???
Samasta syystä sain finaalisssa kaksi kertaa stopparin huonosta tankkauksesta. Kuulutukset eivät kuuluneet alas ja tankkaaja ei voinut mitenkään tietää suorituksensa laittomuutta ja näin korjata toimintaansa, joten sama rangaistus tuli uudestaan seuraavasta tankkauksesta (tuomari olisi voinut käydä sanomassa asiasta tankkaajalle, koska itsekin oli alhaalla ja tiesi että tankkaaja ei kuulutuksia kuule). Tasapuolisuuden nimissä antoivat kärkipään kotimaiselle kuskille mustan lipun finaalissa, koska ei tullut stopparille kun ei kuullut sitä. Eli itse en ainakaan kokenut asiaa niin että meitä suomalaisia olisi mitenkään "jahdattu" tai kohdeltu erilailla kuin muita.
Myöskään omaan sijoitukseeni eivät nuo ylimääräiset varikollakäynnit vaikuttaneet puoleen tai toiseen.
-A-