Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 4x4  (Luettu 897674 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2010 : 17.09.11 - klo: 22.57 »
Äh, tilasin etupäähän kaikki ohjausosat uusiksi. C-palat ja Steering Blokit alumiinisina. Ihanan kallista..

Sitten pitäisi vissiin vielä tuo nopari vaihtaa ellei ole muita ajatuksia mistä tuo liikkellelähtöongelma aiheutuu..

Joskus lennokki puolella moottori ei lähtenyt "käyntiin" mutta käydessään toimi hyvin. Syynä oli aika usein huono kontakti eli tarkista juotokset/liitokset moottorin ja noparin välillä.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2011 : 18.09.11 - klo: 17.36 »
Hello,

Nyt kun autossa on Robinssonin metallinen spur ja pinion, mitkä todellakin kestää hienosti niin alkaa muut kohdat paukkumaan 3S:llä ja mun "kevyellä" ajotyylillä  :evil:

Vetarit menee tässä vaiheessa ja ajattelin kysyä, onko kokemuksia näistä:

http://www.teknorc.com/product_info.php?cPath=104&products_id=1062&osCsid=499ab3f2c71e26a0ccb6124370915198

Noiden jälkeen alkaa varmaan paukkumaan diffit kun kytkin on kireällä?

Poissa vms

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2012 : 18.09.11 - klo: 19.45 »
Ei tarvitse päivittää.
How-To: Maintain your Slash 4x4 / Stampede 4x4 half-shafts - CRITICAL!

Kokeilin teleskooppiakselien kunnostamiseen paperiveitseä, puukkoa, hiomapaperia ja sikliä. Lopulta tuskastuin ja hioin akselit Dremelillä kunnes liikkuvuus palautui. Vaihdoin samalla akselipuoliskojen paikkoja siten, että putkimainen puolisko on ylempänä. Jos vaikka likaa menisi näin vähemmän akseleiden sisälle.
Slash 4x4 Monster

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2013 : 18.09.11 - klo: 19.58 »
Ei tarvitse päivittää.
How-To: Maintain your Slash 4x4 / Stampede 4x4 half-shafts - CRITICAL!

Kokeilin teleskooppiakselien kunnostamiseen paperiveitseä, puukkoa, hiomapaperia ja sikliä. Lopulta tuskastuin ja hioin akselit Dremelillä kunnes liikkuvuus palautui. Vaihdoin samalla akselipuoliskojen paikkoja siten, että putkimainen puolisko on ylempänä. Jos vaikka likaa menisi näin vähemmän akseleiden sisälle.


Tein myös homman itse Dremeleillä. Helppoa ja nopeaa, nyt on edellä mainitut Teknon metalliset vetarit tulossa taakse.

Poissa Tekonurmi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2014 : 19.09.11 - klo: 09.46 »
Onko kenelläkään tietoa sopiiko kyseiset osat nelkku slässiin? Tai saako mistään teräs ohjauspaloja?

http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/533/

http://www.wheelspinmodels.co.uk/i/538/

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2015 : 19.09.11 - klo: 10.22 »
Hello!

Nyt tulee hieman ennakkohehkutusta jos vaikka ystävänne olisivat kiinnostuneita upgradetetusta Slashstä joka lähee kohta myyntiin palstalle. Uusi kori on tänään saatu maalattua ja tää ukko laittaa laitoksen myyntiin sillä. Toivottavasti TAAS joku ei vedä poroja sieraimiin, vaikka sen tänne kirjoitankin. Alla oleva liittyy kuitenkin suoraan 4x4 Slashiin, joten:

Kuten aiemmin todettu, niin tämä auto ei ole mielestäni edes ultimate-versiona out-of-the-box valmis ainakaan 3S-lipoille ajettavaksi. Mun lisäosalistaus/ modilistaus on tähän mennessä seuraava:

- Jäähdytin moottorille
- Jäähdytin noparille
- Kingheads moottoripukki
- Taakse tulossa RC Teknon metalliset vetarit
- Robinson Racingin metallinen spur-ratas + kolme pinionia
- Kardaanin suojaus
- Swingbarit vaihdettu vakiota ohuempiin (on myös jämäkämmät pakissa)

Varaosia on aikamoinen läjä, mm. KAIKKI laakerit.

Poissa vms

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2016 : 19.09.11 - klo: 19.30 »
Kokeilin Slashin peruskorin teippausta.

Korin kannatintolpat olivat hanganneet maalia reikien ympäriltä. Siispä aluslevyt (mukana tulleet valkeat) teipillä korin sisäpintaan kiinni. Laitoin teippiä myös tolppien vieresta löytyneisiin rengashankaumiin. Takaosasta löytyi pieni halkeama puskurin laidan viereisestä kaarevasta kohdasta. Teippasin sen ja vastaavan kohdan toiselta puolelta. Lopuksi teippasin hieman sivusuojakaarten aiheuttamia hankaumia.

Ilmastointi/teatteri/roudariteippi on ainakin toistaiseksi pysynyt hyvin kiinni, takana tosin vasta yksi akullinen teippauksen jälkeen.

Slash 4x4 Monster

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2017 : 22.09.11 - klo: 12.13 »
Mikä moottori+nopari yhdistelmä olisi edullisin tähän peliin. Kasaan autoa kaverille, joka vain silloin ja tällöin jos silloinkaan ajelee tällä takapihalla.

Mitään Castlea en siihen laita :) Halvin toimiva riittää
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa Hazard

  • PRCA
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2018 : 22.09.11 - klo: 15.52 »
Castlehan on varmasti halvimpia, mutta ei ehkä toimiva. Sitähän tarkoitit?

Poissa Bigbear

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2019 : 22.09.11 - klo: 20.39 »
Pidän Castlea laatutuotteena ja kalliina pihasuttailuun. Sitä tarkoitin. Tilasin HK:sta halpis kamat. n. 80A moottori ja nopari.
Sworkz Team Finland
Driven to perfection

Poissa -Tuoppi-

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2020 : 22.09.11 - klo: 20.52 »
Korin kannatintolpat olivat hanganneet maalia reikien ympäriltä. Siispä aluslevyt (mukana tulleet valkeat) teipillä korin sisäpintaan kiinni. Laitoin teippiä myös tolppien vieresta löytyneisiin rengashankaumiin. Takaosasta löytyi pieni halkeama puskurin laidan viereisestä kaarevasta kohdasta. Teippasin sen ja vastaavan kohdan toiselta puolelta. Lopuksi teippasin hieman sivusuojakaarten aiheuttamia hankaumia.
Ihan sama homma mulla, Renkaat, "nerf  tangot" ja koritolpat hankaavat maalit pois. Sekä samasta kohdasta halennut kori.
« Viimeksi muokattu: 22.09.11 - klo: 21.38 kirjoittanut -Tuoppi- »
Tamiya (T2M) Eagle truck 5000 series, Traxxas Slash 4x4 Ultimate, RC4WD Trail Finder 2

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2021 : 22.09.11 - klo: 21.31 »
Korin kannatintolpat olivat hanganneet maalia reikien ympäriltä. Siispä aluslevyt (mukana tulleet valkeat) teipillä korin sisäpintaan kiinni. Laitoin teippiä myös tolppien vieresta löytyneisiin rengashankaumiin. Takaosasta löytyi pieni halkeama puskurin laidan viereisestä kaarevasta kohdasta. Teippasin sen ja vastaavan kohdan toiselta puolelta. Lopuksi teippasin hieman sivusuojakaarten aiheuttamia hankaumia.
Ihan sama homma mulla, Renkaat, "nerf  tangot" ja korintolpat hankaavat maalit pois. Sekä samasta kohdasta halennut kori.

Te ajatte kiltisti ja nätisti kun maali ehtii kulua :smiley:
Mulla yleensä kuluu päällipuoli katotuksista ja kori halkeilee törmäyksistä.

Poissa vms

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2022 : 22.09.11 - klo: 21.53 »
Te ajatte kiltisti ja nätisti kun maali ehtii kulua :smiley:

Myönnetään. Kymmenen ensimmäisen akullisen aikana auto kellahtanut (katon kautta sivulle) kahdesti ja kärrynpyörää heitetty kerran. Suurin osa ajosta edelleen training modella, akuista useimmin käytössä vakio, seuraavana 2s lipo ja 3s lipoa käytetty kerran. Auto viettänyt aikaa tuunauspöydällä ehkä viisinkertaisesti sen mitä ulkona ajossa.
Slash 4x4 Monster

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2023 : 27.09.11 - klo: 11.55 »
Asensin eilen RC Teknon metalliset vetarit taakse. Eipä tule enää katkenneita vetareita kireällä kytkimellä (toivottavasti ainakaan) ja sisempi rengaslaakeri on nyt suurempi. Vetari myös liikkuu kauniisti lovessa, eli ei tarvii availla noita ja modata muoviosia kulumisten/ lian seurauksena.

Täytyy vielä laittaa eteen samanlaiset...

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2024 : 27.09.11 - klo: 12.38 »
Hassua lukea vetariongelmista, kun itellä toimii hyvin. Enkä sääli...
Tosin ajan vain 2S akuilla.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2025 : 27.09.11 - klo: 12.54 »
Jep.
3S:llä paukkuu niin muovinen spur kuin myös vetarit. Kytkin oli orginaalissa auki puolen kierroksen verran koko kierroksella se luisti älyttömästi ja tehot hukku siihen.

Robinsonilla on neljäsosan verran auki ja hyvin potkii 3S:llä, mutta antaa periksi esim. repäisevässä alastulossa hypystä.

Voimaa pitää olla ;-)

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2026 : 27.09.11 - klo: 13.16 »
"Pikkusen" järkeäkin saa käyttää :laugh:
Ei tämäkään kaikkea kestä. Jos tehoa on paljon, mistä minäkin tykkään varsinkin tuupissa, pitää sitä myös osata annostella.  Monsterit on erikseen, tämä on kevytversio. Vaikka nopari kestääkin 3S.

1:8 kokoisista löytyy sitten jo kestävämpiä. Painoakin on kilo enemmän.

Tarkoitus ei ole suututtaa tai ärsyttää. Mielipide on omani eikä sen takia kannata hermostua  :cool:

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2027 : 27.09.11 - klo: 13.20 »
Jep,
Mä oletin tän kestävän 3S:n -olin väärässä. Oikeasti kestää vasta sitten, kun kaikki on rakennettu uudelleen viriosilla ;-)

Ps. Muovi + voima ei voi olla hyvä yhdistelmä.

Poissa Hade

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2028 : 27.09.11 - klo: 15.54 »
Jep.
3S:llä paukkuu niin muovinen spur kuin myös vetarit. Kytkin oli orginaalissa auki puolen kierroksen verran koko kierroksella se luisti älyttömästi ja tehot hukku siihen.

Robinsonilla on neljäsosan verran auki ja hyvin potkii 3S:llä, mutta antaa periksi esim. repäisevässä alastulossa hypystä.

Voimaa pitää olla ;-)
Kyllä mulla muovispurri kestää hyvin 3S:llä. Sliperi on täysin kiinni koko ajan. Vetareihin toki tulee nopeasti väljää ja sitä kautta poikki. Mutta nyt on takana MIP X-Duty vetarit ne kyllä kestää. http://www.toadzrc.com/traxxas-slash-4x4-2wd-mip-x-duty-cvd-kit-rear-10130.html
Traxxas Slash 4x4
HPI Sprint 2 Flux

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2029 : 28.09.11 - klo: 11.00 »
Jep.
3S:llä paukkuu niin muovinen spur kuin myös vetarit. Kytkin oli orginaalissa auki puolen kierroksen verran koko kierroksella se luisti älyttömästi ja tehot hukku siihen.

Robinsonilla on neljäsosan verran auki ja hyvin potkii 3S:llä, mutta antaa periksi esim. repäisevässä alastulossa hypystä.

Voimaa pitää olla ;-)
Kyllä mulla muovispurri kestää hyvin 3S:llä. Sliperi on täysin kiinni koko ajan. Vetareihin toki tulee nopeasti väljää ja sitä kautta poikki. Mutta nyt on takana MIP X-Duty vetarit ne kyllä kestää. http://www.toadzrc.com/traxxas-slash-4x4-2wd-mip-x-duty-cvd-kit-rear-10130.html

Minkä kapasiteetin ja C-arvon omaavilla akuilla ajat? Entä moottoripukki: vakio vai Kingheadz?

Katsoin myös noita sun vetareita, mutta päödyin Teknoon niin saa isommat laakerit paikalle. Tilasin nyt vetarit myös eteen. Toivottavasti Diffit kestää.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2030 : 28.09.11 - klo: 17.43 »
Jep.
3S:llä paukkuu niin muovinen spur kuin myös vetarit. Kytkin oli orginaalissa auki puolen kierroksen verran koko kierroksella se luisti älyttömästi ja tehot hukku siihen.

Robinsonilla on neljäsosan verran auki ja hyvin potkii 3S:llä, mutta antaa periksi esim. repäisevässä alastulossa hypystä.

Voimaa pitää olla ;-)
Kyllä mulla muovispurri kestää hyvin 3S:llä. Sliperi on täysin kiinni koko ajan. Vetareihin toki tulee nopeasti väljää ja sitä kautta poikki. Mutta nyt on takana MIP X-Duty vetarit ne kyllä kestää. http://www.toadzrc.com/traxxas-slash-4x4-2wd-mip-x-duty-cvd-kit-rear-10130.html

Jos niin haluaa, niin 3S:n kanssa saa voimansiirrosta ihan kaiken rikki. Viripalikoilla voi jonkin verran kestävyyttä parantaa, mutta kyllä ihan vakionakin kestää 3S.n vallan mainiosti. Kysymys on pitkälti silmän ja etusormen yhteispelistä.
Jos nuo kivi kardaanin välissä jutut jätetään pois laskuista, ainakin minä voi syyttää itseäni kaikista voimansiirron porsimisista.

||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa Hade

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2031 : 28.09.11 - klo: 17.51 »
Jep.
3S:llä paukkuu niin muovinen spur kuin myös vetarit. Kytkin oli orginaalissa auki puolen kierroksen verran koko kierroksella se luisti älyttömästi ja tehot hukku siihen.

Robinsonilla on neljäsosan verran auki ja hyvin potkii 3S:llä, mutta antaa periksi esim. repäisevässä alastulossa hypystä.

Voimaa pitää olla ;-)
Kyllä mulla muovispurri kestää hyvin 3S:llä. Sliperi on täysin kiinni koko ajan. Vetareihin toki tulee nopeasti väljää ja sitä kautta poikki. Mutta nyt on takana MIP X-Duty vetarit ne kyllä kestää. http://www.toadzrc.com/traxxas-slash-4x4-2wd-mip-x-duty-cvd-kit-rear-10130.html

Minkä kapasiteetin ja C-arvon omaavilla akuilla ajat? Entä moottoripukki: vakio vai Kingheadz?

Katsoin myös noita sun vetareita, mutta päödyin Teknoon niin saa isommat laakerit paikalle. Tilasin nyt vetarit myös eteen. Toivottavasti Diffit kestää.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
3S akku on Nano-tech 4500mAh 25-50C. Moottori pukki vaihtui kesällä metalliseen mutta ei ole muistaakseeni Kingheadz. Olisko ollut Yeahracing 10x19x5 laakerilla.
Traxxas Slash 4x4
HPI Sprint 2 Flux

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Vs: Re: Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2032 : 29.09.11 - klo: 08.19 »
Jep.
3S:llä paukkuu niin muovinen spur kuin myös vetarit. Kytkin oli orginaalissa auki puolen kierroksen verran koko kierroksella se luisti älyttömästi ja tehot hukku siihen.

Robinsonilla on neljäsosan verran auki ja hyvin potkii 3S:llä, mutta antaa periksi esim. repäisevässä alastulossa hypystä.

Voimaa pitää olla ;-)
Kyllä mulla muovispurri kestää hyvin 3S:llä. Sliperi on täysin kiinni koko ajan. Vetareihin toki tulee nopeasti väljää ja sitä kautta poikki. Mutta nyt on takana MIP X-Duty vetarit ne kyllä kestää. http://www.toadzrc.com/traxxas-slash-4x4-2wd-mip-x-duty-cvd-kit-rear-10130.html

Minkä kapasiteetin ja C-arvon omaavilla akuilla ajat? Entä moottoripukki: vakio vai Kingheadz?

Katsoin myös noita sun vetareita, mutta päödyin Teknoon niin saa isommat laakerit paikalle. Tilasin nyt vetarit myös eteen. Toivottavasti Diffit kestää.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
3S akku on Nano-tech 4500mAh 25-50C. Moottori pukki vaihtui kesällä metalliseen mutta ei ole muistaakseeni Kingheadz. Olisko ollut Yeahracing 10x19x5 laakerilla.

Ok, eli sullakin on akuissa potkua. Mulla taitaa olla vielä aavistuksen enemmän, mutta ero ei ole merkittävä.

Vaihdetun pukin ja takavetareiden lisäksi sullakin taitaa olla tuuletin esc:lle ja myllylle? Onko muu auto vakiota?

Mulla on ollut spurrin säätö muovirattailla tehty ensin paperitekniikalla. Se on voinnut olla huono tapa, mutta pehmeillä renkailla ja kireällä kytkimellä asfalltilla hampaat lensi todella hätäisesti.

Ps. Ajan huonosti ja rankasti viitaten aiempaan vinkkiin "silmän ja kaasun yhdistelmästä". Haluan autosta panssarivaunun joka kestää ainakin silloin kun sitä ei mällää suoraan esteeseen, yms.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa vms

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2033 : 05.10.11 - klo: 20.22 »
Millaiseksi auton iskunvaimennus tulisi säätää jos ajo painottuu hyppyihin?

Havaitsin omasta Slashista että pohja koskettaa maahan jos auton tiputtaa noin metrin korkeudelta. Hyppyreistä auto nousee korkeammallekin. Iskunvaimentimissa on vakioöljyt ja asemointikin on vakio tai lähellä sitä. Tiukemmalla öljyllä saa voimakkaamman vaimennuksen, mutta miten tarkistetaan sopiva vaimennus? Voiko vaimennusta lisätä aina vain niin kauan ettei pohja kosketa (tasa)maahan hypyn jälkeen? Kestääkö auto ja iskarit tuollaista?
Slash 4x4 Monster

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2034 : 05.10.11 - klo: 20.29 »
Auton pitää pohjata isojen hyppyjen alastuloissa. Muuten impulssi tulee kokonaan iskaritorneihin. Pohjaaminen ei riko autoa, alastulo muussa asennosa kuin pohja tai keula edellä rasittaa autoa paljon enemmän.

Poissa mamyllyn

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Re: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2035 : 07.10.11 - klo: 12.52 »
Eilen on asennettu RC Teknon vetarit myös eteen. Nyt on mun "todellinen 3S" projekti valmis :-)

Lisäpalaa on siis kiinni jo ihan huolella ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Poissa hukka

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2036 : 07.10.11 - klo: 17.45 »
Onko tietoa tai kokemusta tuohon Traxxasin Diffiin sopivista Ring Gear ja/tai Diff Pinion Gear rattaista, muista kuin vakio 5379x.
Hakusessa olisi etupäähän pari kolme hammasta pienempi Ring Gear tai vaihtoehtoisesti hammasta suurempi Pinion.

Tarkoitus olisi kokeilla siis välityksiä, joilla eturenkaat pyörii aavistuksen takarenkaita nopeampaa. Josko saisi kääntymään pienillä nopeuksilla kunnolla vaikka perässä onkin täys lukko ja etu diffikin aika jäykkä. Kaasulla kääntyy kyllä nytkin näppärästi, mutta kun kaasun käyttö ei ihan aina ole mahdollista.

Edit. Kokeilin isojen eturenkaiden kanssa, tuntuisi toimivan. Mutta näytti kupla aika hirveeltä tällä setupilla :lipsrsealed:
« Viimeksi muokattu: 07.10.11 - klo: 18.12 kirjoittanut hukka »
||  2 kpl Traxxas Slash 4x4  ||  2 kpl Ansmann Racing C.O.R.E  ||   HL M41A3 Walker Bulldog Metal Upgade ||  HL Tiger I Metal Edition  ||  Axial SCX10 Dingo ||  Axial AX10 "Hirvi" ||

Poissa vms

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2037 : 12.10.11 - klo: 18.44 »
Vinkkinä että ehkä Hobbykingistä seuraavaksi, esim:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14471__Turnigy_5000mAh_3S_40C_Lipo_Pack_DE_Warehouse_.html
Slash 4x4:n akkupaikka on sekä liian kapea (johtojen kohdalta) että matala tälle akulle. Kun akku nyt kuitenkin jo ostettua, niin miten ongelma kannattaisi korjata, etenkin tuon korkeuden osalta?

Lopulta tuli asennettua Traxxas-laajennos akkupaikkaan, nyt mahtuu korkeammatkin virtalähteet.
http://search.eim.ebay.fi/?kw=%09+SLASH+4x4+Traxxas+5827X+Battery+Hold+Down+Expansion+Kit&ect=&elc=1&eb=Hae

Akkupaikan sivuseinämään veistelin puukolla paikan tuon mainitun akun johdoille.
Slash 4x4 Monster

Poissa vms

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2038 : 16.10.11 - klo: 06.12 »
Ja sitten havaintoja 3s-käytöstä. ESC kuumenee selvästi 2s:ää nopeammin - ei tietenkään mikään yllätys mutta vaikuttaa jo siltä että 3s training modella ja rauhallisella ajelulla ylikuumentaa ESC:n kun taas 2s normal modella ja vauhdikkaallakaan kurvailulla ei aiheuta lämpöongelmia. Kuulostaako tutulta?
Slash 4x4 Monster

Poissa JoniR

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 4x4
« Vastaus #2039 : 23.10.11 - klo: 14.33 »
Kokeilin Slashin peruskorin teippausta.

Korin kannatintolpat olivat hanganneet maalia reikien ympäriltä. Siispä aluslevyt (mukana tulleet valkeat) teipillä korin sisäpintaan kiinni. Laitoin teippiä myös tolppien vieresta löytyneisiin rengashankaumiin. Takaosasta löytyi pieni halkeama puskurin laidan viereisestä kaarevasta kohdasta. Teippasin sen ja vastaavan kohdan toiselta puolelta. Lopuksi teippasin hieman sivusuojakaarten aiheuttamia hankaumia.

Ilmastointi/teatteri/roudariteippi on ainakin toistaiseksi pysynyt hyvin kiinni, takana tosin vasta yksi akullinen teippauksen jälkeen.


Itse lakkasin moneen kertaan auton korin sisäpuolelta. Pinta kestää renkaan osumat ja soran ropinan hienosti, eikä kura pinty korin sisäpuolelle vaan irtoaa todella helposti.
Axial Honcho, LRP S10 SC