Sain nuo edelliset ongelmat ratkaistua.
Otin moottorin ja kaasarin irti, ruiskutin sylinteriin wd40, niin ihmeellisesti alkoi liikkumaan! Oli varmaan vanhat öljyt jämähtänyt sinne. Kaasariinkin laitoin kurkusta wd ja vitkuttelin vähän aikaa. Luisti alkoi liikkumaan.
Mutta mieltäni painaa jo uusi asia; Moottoristahan lähtee "tappi" johon kiinnittyy aluksi vauhtipyörä, ja sen jälkeen pienempi hammasratas. Tämä pieni hammasratas yhdistyy isompaan joka menee varmaan vaihteistoon. Eikös kytkin ole jossain vauhtipyörän ja pienen hammasrattaan välillä?
No, pienenpi hammasratas ei liiku vaikka yrittäisi vääntää. Muistelin että se olisi liikkunut ennen kuin irroitin koneen mutta en ole varma. Pyydän teitä sanomaan että tämä on normaalia
On muuten vaikeita koneita nämä nitromoottorit. Ei voi muuta sanoa. Allekirjoittanut saa autonmoottorin
korjattua, mutta näissä menee kyllä sormi suuhun. Olisin kiitollinen jos joku jaksaisi vastata... Säästyisi yöunet.
edit: Ongelma oli siinä, että toinen moottorinkorottajapala oli tipahtanut moottorin alla, joka sai aikaan sen että moottori oli väärässä asennossa ja hammasratas vastasi yhteen kohtaan.