Aika monellahan niitä WS7II koneita oli viime vuonna kisoissa. Suosittelisin sinulle tuota S7II konetta. Sellainen on käytössä hyvin kokemuksin. Kysymyksesi koneet ovat muuten ajo-ominaisuuksiltaan samoja koneita siis S7 ja WS7. Eipä taida muuta eroa olla kuin kampiakselin pinnoitus. Sen sijaan WS7II koneessa on erilainen kampiakseli, joka aiheuttaa alakierrosten jälkeen sellaisen tehopotkun. Monen mielestä siksi tuo S7 (tai S7II tai tuo vanha WS7) on mukavampi ajettava. Tietty tuosta teholisästä on jossain paikoin myös hyötyä, mutta siihen tarvii sitten enemmän rattimiestä. Suomeksi sanottuna "harrastaja" ajaa S7 koneella nopeammin kuin WS7II koneella, mutta osaavissa käsissä asia on toisin päin.
PS. Kylmiin kisoihin "sisään ajettiin" eilen kone, jossa on WS7 lohko ja päälaakeri, picon etulaakeri ja kiertokanki, sportin kaasutin ja vissiin kampiakseli sekä itse modaamani sylinteri ja mäntä koneesta joka räjähti kesällä. Ja hyvin pelitti. Elinaikaodote on yksi viikko.