Cut-offi on mainio keksintö, sillä kun se on toiminnassa ei voi ajaa akkuja "piippuun" eli alle 6,0V, jota yleisesti pidetään minimijännitteenä kaksikennoiselle lipolle. Itselläni ei tosin ole yhtäkään noparia josta tuo löytyy (paitsi sharkissa pulso, mutta siihen ei ole lipoja...) ja ihan hyvin on jännite pysynyt rajan yläpuolella kun lopettaa ajamisen heti kun auto tuntuu puutuvan. Mutta lipo saattaa kuolla kerrasta, jos sen vetäsee alle tuon 3V/kenno, pitää vaan tiedostaa....
Sain viimeinkin tuon omani punnittua, painot seuraavanlaiset:
-Shark Monster FT DY:n 20L motilla ja kaikilla roippeilla 845 g. josta
-Vakiorenkaat vanteineen 132 g. ja
-1400 mAh IB akku 138 g.
Vertailun vuoksi esim. Vtec sliksit proline vanteilla 90 g. tai
Hpi sorvaamattomat foamit vanteilla 82 g.