1/1 autoissa kyseistä keinoa käytetään juurikin noin. Tosin 1/1 puolella käytetään, maalaamon uunia ja renkaat itsessään ovat huomattavasti uudemmat, heitot pienemmät renkaissa ja renkaat ovat tubeless ja helpommin täytettävissä.
Itse moista projektia en kuitenkaan lähtisi totettuamaan kuvan renkaissa. Itse koittaisin (omalla riskillä) keittää renkaita HUOLELLISESTI valvottuna ja katsoisin miten se reagoi keittämiseen.
HUOM ! OMALLA RISKILLÄ ja ERITTÄIN huolellisesti valvottuna. Mulla oli kattila erikseen alatukien varsien keittämiseen. Keittämisen jälkeen koittaisin olla polttamatta itseäni ja pyörittelisin rengasta käsissä ja katsoisin, joko klommo oikenee.
Veikkaan, että mikäli meinaa ko. laitteella ajella niin uudet renkaat olisi hyvä sijoitus. Tosin jos tulee koristeeksi hyllyyn niin ehkä tuo oikaisu voisi olla riittävä. Mun kokemuksen mukaan kaikki renkaat muuttuu voimakkaasti ominaisuuksiltaa, kun aika kuluu.