Kirjoittaja Aihe: Schumacher Mission keskustelua  (Luettu 10473 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« : 24.05.03 - klo: 15.09 »
Schumacher Missioniin liittyvää keskustelua, kuten säätöjä, viriosia...

Niin ja kaidet sun muut EI OT:ta.

Huomaatte varmaan mistä oon saanu idean tähän topikkiin :wink: .

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #1 : 26.05.03 - klo: 15.55 »
Kuinka monelta moinen laitos löytyy? Tarvitseeko joku opastusta jonkin asian kanssa? Ihmetyttääkö autossa jokin seikka? Kaipaisiko jokin osa-alue autossa kehitystä? Neuvoja tulee tuutin täydeltä täältä päin jos tarvetta on.

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #2 : 26.05.03 - klo: 18.10 »
Excellent!
Jollain muullakin on siis tämä mahtava auto!
Jesse, minkälaisilla säädöillä olet ajanut asvaltilla?
Itselläni on edessä ja takana siniset jouset, edessä 45öljy ja takana 30w öljy ja männissä on kolme reikää. Iskarit ovat ylhäältä kiinni kolmannessa reiässä edessä/takana, ja alhaalta sisemmässä reiässä. Mulla on edessä ja takana vakaajat ja sitten mulla on myös yks suuntanen etudiffi. Camber edessä on -1 ja takana -1.5, aurausta takana on 2.5 astetta.
Muuten onko sulla "blade" muovi vetarit vai ne teräs vetarit?

Poissa olev

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.modelcar.ee/
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #3 : 26.05.03 - klo: 18.20 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Kuinka monelta moinen laitos löytyy? Tarvitseeko joku opastusta jonkin asian kanssa? Ihmetyttääkö autossa jokin seikka? Kaipaisiko jokin osa-alue autossa kehitystä? Neuvoja tulee tuutin täydeltä täältä päin jos tarvetta on.
Sanoo mies, joka ei ole ajanut Missionilla metriäkään asfaltilla :D Just kidding...
Missionin suurin "ongelma" taitaa olla se, että siinä on paljon säätöjä ja se on erittäin helppoa säätää pieleen (joo, tiedän kokemuksesta). Omien lisaksi about 10 Missionia ja montaa tusinaa muuta asiakkaiden Schumacheria sivusta seuraanneena muutamia seikkoja:
Olen huomannut, että auton kasaamisessa aloittelijoille on usein vaikeata saada iskareita toimimaan kunnolla. Itse öljyän kompensaattorit aina ennen iskarin rakennusta iskariöljyllä ja rakennan uudet iskarit kahdesti, ekalla kerralla niihin jää yleensä ilmaa. Kannattaa myös katsoa, ettei niihin jää liikaa öljyä. Oikein rakennettuna iskari menee pienellä voimalla pohjaan ja "venyy" itse taas pitkäksi. Parempi vähän ylitäyttää aluksi ja sitten päästellä korkin tiivisteen välistä ylimääräistä öljyä pois, kunnes tulos on hyvä. Sotkuista touhua, mutta kannattaa tehdä huolella ja varmistaa, että kaikki iskarit on 100% samanlaiset.
Eräs seikka josta en ole varma mainitaanko manuaalissa on se, että käyttääkseen ylatukivarsien ulompaa asentoa pitää vähän muokata tukivarsien pallokuppeja ja hubeja, muuten jää jousitukset jumiin. Tässä tarvittaisin kuvaa asiasta...
Laakerit on Schumachereissa ollut kautta aikojen tehtaalta täynnä paksua rasvaa, joka on OK huoltoväliä ajatelleen, mutta kisakäyttöön kannattaa laakerit putsata ja voidella ohuella laakeriöljyllä. Nythän ne on just vaihtanut laakeritoimittajaa, uusista ei itsellä vielä paljon kokemusta ole.
"Kolariturvallisuudesta": heikko paikka autossa on pyöränhexien pin'it, jotka menee helposti kieroksi tai rikki. Ne kannattaa aina tarkistaa, jos tuntuu että pyörä on kiero. Jos taas ne pin'it on kieroja ei tule auton säätämisestä mitään.
Muuta ihmeellista auton kasausta ja huoltoa koskevaa ei muistu nyt mieleen. Säätäminen on sitten eri touhua ja siihen mun ö-finaalitason ajo- ja säätötaidoilla ei ole paljon sanomista.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #4 : 26.05.03 - klo: 18.42 »
itse olen huomannut/sivusta seurannut mitä huonoja kohtia missionissa on.

etupään ylätukivarret ovat heikkoa kamaa, jotka menevät pienestä renkaan yläreunaan kohdistuneesta iskusta sököksi.

toinen minkä olen huomannut on takaaurauksen säätöpalat, ne kun saavat pienen tärskyn menee se muovinen pallokuppi tohjoks, jonka seuraksena takarengas menee minne sattuu eikä autolla ajamisesta tule mitään.

Diffi: missionin diffi on aika huono keksintö. Siinä oleva prikka joutuu aika koville pienestä tärskystä joka menee murusiks, ajossa se tuntuu siltä kuin diffi olisi välillä spool taikka oneway. elis e muuttuu puolelta toiselle jos siitä menee se prikka sököks.

tossahan noita juttuja on mitä siinä on mennyt eniten rikki! itselläni ei ole missionia mutta kavereillani on missionit, joitten käyttäytymistä olen seuraillut.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #5 : 26.05.03 - klo: 21.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
itse olen huomannut/sivusta seurannut mitä huonoja kohtia missionissa on.

etupään ylätukivarret ovat heikkoa kamaa, jotka menevät pienestä renkaan yläreunaan kohdistuneesta iskusta sököksi.

toinen minkä olen huomannut on takaaurauksen säätöpalat, ne kun saavat pienen tärskyn menee se muovinen pallokuppi tohjoks, jonka seuraksena takarengas menee minne sattuu eikä autolla ajamisesta tule mitään.

Diffi: missionin diffi on aika huono keksintö. Siinä oleva prikka joutuu aika koville pienestä tärskystä joka menee murusiks, ajossa se tuntuu siltä kuin diffi olisi välillä spool taikka oneway. elis e muuttuu puolelta toiselle jos siitä menee se prikka sököks.

tossahan noita juttuja on mitä siinä on mennyt eniten rikki! itselläni ei ole missionia mutta kavereillani on missionit, joitten käyttäytymistä olen seuraillut.


Jaahas...
Ja kenellekköhän nuo on tapahtunut :oops: .
Diffi on kyllä minusta ihan hyvä sen prikan hajoaminen on mysteeri :? . Etenkin hyvä asia diffissä on se kiristys ruuvi että diffi ei löysty. Noissa iskareissa pitääkin katsoa ettei tule liikaa öljyä muuten niihin tulee painetta ja ne menevät aivan kivikoviksi.
Mulla ainakin noi takapään säätöpalat on niin kestävän tuntuset että huhhuh :mrgreen: .
Se ylätukivarsi meni puolen metrin ilmalennon jälkeen vähän halki, jolloin caster vaan vähän kasvoi :wink: . Mutta mistä autossa ei olisi mennyt siinä lennossa tukivarsi rikki?
Syynä lentoon oli tattarisuon pahamaineiset vihreät kanttarit...

Omasta mielestäni mission on hyvä auto kunhan sen saa säätöihin (ihme vaan että mulla ei ole ollut ongelmia säätöjen kanssa, kun ajattelee minkälaista mulla oli mun Xray T1 kanssa :mrgreen: ).

Poissa olev

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.modelcar.ee/
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #6 : 27.05.03 - klo: 10.12 »
Niin... ylatukivarret saa kolarissa poikki, jos oikein yrittää, etenkin jos käyttää inline-asentoa hubilla. Inline-asennolla kannattaa pitää sitä tukivarren säätöruuvia pikkasen enemmän tukivarren sisemmän puolen sisällä, koska se on heikompi kun ulompi (vinkki). BTW niistä ylätukivarsistakin tuli pari kuukautta sitten vahvistettu versio, joita en itse ole saanut rikki.
Takaaurauksen säätöpalat ei kyllä mistään pienestä tärskystä hajoaa, saa olla aika kova mälli. Silloinkin yleensä hajoaa se musta muovipala, johon aurauslinkit kiinnittyy, eikä pallokuppi. Itse tiedän vain yhden tapauksen, jossa pallokuppi on hajonnut.
Diffeissä mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enkä ole moisesta koskaan kulluut. Diffeistäkin on tosin 2003 versiot, joissa on erilainen tukilaakeri. Omat on vielä vanhaa mallia, RW hihnapyorillä ja toimii, kunhan muistaa putsata ne välillä (RW-issä ei ole pölysuojuksia kuten vakioissa, joten niitä joutuu putsaamaan useammin).
"Kolarihuoltovinkkejä" vielä: kolarin jälkeen kannattaa katsoa, että alitukivarsien sisemmät tangot ovat suorat (pitää irrottaa autosta, muuten ei aina näe), samoin ulommat kuulapultit pitää katsoa. Hexien pinit jo mainitsin aiemmin. Muut osat sitten meneekin rikki, eikä kieroksi, joten ne ovat helpommin havaittavissa.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #7 : 27.05.03 - klo: 10.53 »
Eturipustus:
Tuossa Olevin kaipaama kuva:

http://www.hut.fi/~jttuomi2/missioneturipustus.jpg
Tuosta kuvasta kannattaa siis huomata, että kun sitä ulommoista kiinnitysreikää (in-line) käyttää, niin kannattaa leikata tuo sisempi kokonaan pois. Mitä tulee noihin ylätukivarsiin, niin yhtään muoviosaa en ole ikinä nähnyt menevän rikki, mutta vanttiruuveja olen kyllä saanut monta kieroon. Noh, niistä ei ainakaan tule erässä keskeytystä. Tuossa näkyy myös, että olen vaihtanut ylätukivarsiin RPM:n linkinpäät. Nämä eivät ole tehty M4 kierteelle, mutta niissä on paljon tavaraa ja ne kestävät porauksen ylikokoon varsin hyvin. Syy niiden asentamiseen on ollut pienempi klappi ja ne ovat myös hieman pidemmät. Itsellä ainakin nuo kaikki Shumacherin pallolinkit ovat lähteneet vaihtoon, koska niissä on jo uutena aivan käsittämätön klappi. Schumacherin vanhemmat (mustat) linkit ja Rose-joint nimikkeellä myytävät linkit ovat varsin loistavia. Jos tuonne taka-auraus linkkeihin on joskus vaihtamassa uusia pallokuppeja, niin suosittelen lämpimästi rose-jointteja. Voin laittaa niistä kuvaa joskus.
Diffeistä:
Vakiodiffeissä en ole havainnut mitään vikaa painoa lukuun ottamatta. Hihnaratas voi huonolla tuurilla olla hieman epäkesko, jolloin kannattaa hankkia RW ratas tilalle. Tämä on kevyempi sorvattu yksilö, joka vaikuttaa hieman myös herkkyyteen. RW-hihnapyörässä on myös kuulat järjestetty samalle säteelle, mikään tekee diffin toiminnasta hieman herkemmän.
Vetareista:
Käytän itse metallivetareita, koska ne ovat varsin huolettomat. Muoviset ovat kevyemmät, mutta joskus olen huomannut niiden taipuisuuden aiheuttavan lievää etupään pomputusta asvaltilla (Axis kokemuksia). Vetarien laakerointi on joskus aiheuttanut päänvaivaa, joten tässä pari vinkkiä. Poista ulompien laakereiden ja suurien kuperien prikkojen välistä pienet prikat. Laakerien elinikä pitenee ja voimansiirto herkistyy. Kun laakerit ovat vaihtokunnossa, kannattaa harkita parempien hankkimista. Itse käytän uloimpina laakereina kumisuojattuja laakereita, koska nämä sietävät matoista lähtevä karvaa paljon paremmin. Maatolla ajaessa kannattaa muutenkin välillä irroittaa vanteet ja hexit ja poistaa kerääntynyt karva.
Huomenna sitten lisää...

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #8 : 27.05.03 - klo: 16.40 »
Mun auto on Leinon vanha niin siinä on kaikki noi jutut jo valmiiski viilattuna, eli ei ole tarvinnut itse ruveta. Laakeritkin ovat ihan laadukkaan oloiset. Mulla ne tummanharmaat pallolinkit ei sloppa pahemmin ollenkaan, miksiköhän?
Avautuispa titanium-racing uudestaa niin voisi hankkia titaani vetarit.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #9 : 27.05.03 - klo: 17.21 »
Ei käsittääkseni ole kaikkein parhaat vetarit.

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #10 : 27.05.03 - klo: 19.40 »
Lainaus käyttäjältä: "JesseT"
Ei käsittääkseni ole kaikkein parhaat vetarit.


Mikä niissä on vialla?
Ainakin luulisi että titaaniset vetarit kestäisi, mutta ton firman maine on vähän huono kun toimitukset ei tule perillä.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #11 : 28.05.03 - klo: 12.57 »
Niillä paloi tehdas tässä jokin hetki takaperin, joten se varmastikin on vaikuttanut moneen asiaan. Olen kuullut brittein maalta, että kyseiset vetarit eivät salli yhtä suurta kääntökulmaa kuin alkuperäiset ja niiden elinikä on hyvin lyhyt. Täytyy myös muistaa, että titaani ei ole maailman kestävimpiä metalleja, vaikka sen kovuus/paino suhde onkin huima. Kyllä esim. Schumacherin omat karkaistut teräsvetarit ovat paljon kovempaa tavaraa.
Missä kaikki muut Missionin omistajat? Kaikki hiljaiset lukijat voisivat huutaa "hep" tässä vaiheessa, niin tiedetään että onko täällä ketään lukijoita...

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #12 : 28.05.03 - klo: 15.38 »
Jaahas, ei sitten tommosia vetareita kannata hankkia, mutta ruuvisarjan voisi... :)
Yhden TiR:rän pinjonin omistan ja se on erittäin kovaa tekoa.

Poissa late

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #13 : 28.05.03 - klo: 19.30 »
Onko Schumacher SST Mission S1:ssä käytettävä Schumin oma kuitumateriaali paljonkin hiilikuitua heikompaa / veltompaa?
Hintaeroa on ainakin huomattavat 90e.
Onko hiilikuidusta käytännössä hyötyä tuohon Schumin kuitumateriaaliin nähden?
LRP - Ei tulta ilman savua

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #14 : 28.05.03 - klo: 22.24 »
Lainaus käyttäjältä: "late"
Onko Schumacher SST Mission S1:ssä käytettävä Schumin oma kuitumateriaali paljonkin hiilikuitua heikompaa / veltompaa?
Hintaeroa on ainakin huomattavat 90e.
Onko hiilikuidusta käytännössä hyötyä tuohon Schumin kuitumateriaaliin nähden?


Hiilikuitu on hiukan jäykempää, mutta ero on lähes huomaamaton. Suurin ero on painossa. Itselläni on Pro versio, eli se hiilikuituinen, ja niin varmaan suurimmalla osalla.
Itse suosittelisin tietenkin pro versiota, vaikka se onkin kalliimpi.

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #15 : 30.05.03 - klo: 11.45 »
Tuo S1 on lujuudeltaan ja jäykkyydeltään lasikuiden tapaista. Ainoastaan jollakin painoa on saatu hieman podotettua lasikuituun nähden. Eiköhän kummallakin pääse aivan täysiä, ja ellen erehdy, niin eikö S1 versiossa on tukevampi ylärunko kompensoimaan.
Muutenkaan aina jäykempi ei ole parempi. Kovella pidolla jäykkä runko on hieman ketterämmän tuntuinen, mutta muuten löysempi runko antaa enemmän anteeksi ja antaa enemmän pitoa.

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #16 : 30.05.03 - klo: 14.45 »
Niin Jesse oletko ajanut asvaltilla paljonkin Missionilla? Minkälaisilla säädöilla olet ajanut matolla, ja minkälaisilla säädöillä olet ajanut asvaltilla?

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #17 : 31.05.03 - klo: 20.35 »
S1 runko väsyy huomattavasti nopeammin ku hiilikuituinen ja sen jälkeen auto on banaanilla ja kuski äänestää :D  

Kesällä kannatta aloittaa Teemun setupilla.Takaa voi ottaa roll-center "modin" pois ja laittaa in-linen jos takanakki tuntuu lämpenevän liikaa.Stratus 2.0 tuntuis olevan kotiradalla (Laukaa) tällä hetkellä paras..

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #18 : 31.05.03 - klo: 20.41 »
Mistäs ne Teemun säädöt sais?
Mitkä säädöt ne on kun mulla on Eurojen säädöt ja kaikki muutkin jotka RCzonesta saa.

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #19 : 31.05.03 - klo: 20.50 »
Tässä on mun setuppi..

Etupää:
-35 öljy,1 reikä auki,sininen jousi
-iskarit toiseks uloimpaan reikään,tukivarresta sisempään
-ylätukivarret bulkheadin alempaan reikään,hubista sisempään
-sisäharitus 0
-ohjauksen keskilinkki 37mm
-roll center mod (1.5mm)
-droop 10mm
-caster 4 astetta,tukivarret takana

Takapää:
30 öljy,1 reikä auki,sininen jousi
-iskarit toiseks uloimpaan reikään,tukivarresta sisempään
-ylätukivarret bulkheadin alempaan reikään,hubista in-line
-sisäauraus 2,kokonaisauraus 2 astetta
-droop 14mm
-tukivarret takana

Välitys ~6.8,Stratus 2.0 kori..

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #20 : 31.05.03 - klo: 20.58 »
No laitetaan oma setuppikin, joka on toiminut erittäin hyvin, kääntyy juuri sen verran kun haluaa ja kurveissa voi ajaa lujaa.

Etu:
Öljy 45
3 reikää auki
Sininen jousi
In-line eli ulompi reikä hubissa
Bulkissa ylempi reikä
keskimmäinen ylä reikä/sisempi ala reikä
Yks suuntanen diffi
Perus vakaaja

Taka:
Öljy 30
3 reikää
Sininen jousi
In-lin reikä hubissa
Bulkissa ylempi reikä
Keskimmäinen ylä reikä/sisempi ala reikä
Aika jäykkä diffi
Perus vakaaja

Välitys on: 5,7

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #21 : 02.06.03 - klo: 10.52 »
Kesäisin en ole paljoakaan ajellut kun on tuota muutakin tekemistä. Säätöjä ja vinkkejä multa kannattaa kysyä enemmän vasta sitten talvella.

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #22 : 02.06.03 - klo: 11.08 »
Minkälaiset nuo "micro" iskarot ovat?
Näyttävät ainakin Schumacherin sivujen kuvien mukaan erittäin kapeilta :? .
Olev, miten olet kiinnittänyt sen kennon joka on vastarin paikalla?

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #23 : 02.06.03 - klo: 11.56 »
Iskarit ovat ihan kelpo iskarit ja tosiaankin huomattavasti kapeammat. Jouset ovat huomattavasti lyhyemmät, jonka takia ajotuntuma muuttuu melkoisesti. Olen näitä useastikin Axiksen kanssa käyttänyt matolla edessä, mutta ei nyt sellaisia kannata hommaamaan ruveta. Ulkona varmaankin aivan turhat.

Poissa jval

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #24 : 02.06.03 - klo: 12.21 »
HEP

Vuosi pari sitten olisi ollut paljonkin kysyttävää Schumista kun setuppeja ei ollut liiemmin saatavilla.

Tämän hetkistä kiesiä ei kyllä voi sanoa Missioniksi vaikka samoja osia löytyykin, lähinnä voimansiirrosta ja siinäkin komponenttien sijoittelu vaihdettu. Alustan säätöjä vertailen assokuskien kanssa...  

Schumin teräsvetarit ei ole mielestäni kovinkaan laadukkaat. Kuluvat aika nopeasti väljäksi, varsinkin jos ei laiskuuttaan jaksa puhdistaa ja voidella tarpeeksi tiheään. Kyllä muovisten nivel kuluu samasta syystä mutta ei niin nopeasti.

Voimansiirron saa herkemmäksi jos käyttää xrayn takahihnaa koska se on kapeampi ja "notkeampi".
Janne Valtanen OSPA Ry
|  Roche P12V GT-12  |  Associated B6.2DC & B6DC |  Tamiya M05 Ver.II Pro & M03  | Hobbyfactory

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #25 : 02.06.03 - klo: 20.05 »
Jaahas, just kun luulin että voisin jättää Kalvesit rauhaan, kun Xray poistu valikoimasta, mutta nyt voiski hankkia sen Xrayn kevlar vahvisteisen takahihnan :) .
Yks kiva asia tossa missionissa on se että siihen saa niin paljon muutoksia, jolloin siitä saa semmosen kun itse haluaa.
Onko kukaan kokeillu tota roll-center modia?

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #26 : 02.06.03 - klo: 20.50 »
Roll center mod:

Etupäässä kyseinen muutos parantaa kääntyvyyttä mutkan sisällä ja mutkasta ulos lähdettäessä.Takapäässä sama muutos vähentää takapitoa.Takapää on todella helppo korottaa ohuilla prikoilla.Takapitoa on helppo säädellä lisäämällä/vähentämällä prikkoja.Etupään korottaminen on erittäin suositeltavaa!!

Poissa JesseT

  • Veteraani
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #27 : 03.06.03 - klo: 10.32 »
Tuossa oma näkemys asiasta:
http://www.hut.fi/~jttuomi2/roll_center_mod.jpg

Itse pidän Schumacherin takahihnasta, mutta liian kireällä se kyllä on. Olenkin tiputtanut layshaftia 1.5 mm alaspäin, jonka jälkeen hihna tuntui sopivalta. Sitä ennen kokeilin myös 19 hampaista hihnapyörää, mutta hihnasta tuli hieman liian löysä. Hyvä stanuun ehkä, mutta virillä ei kestänyt kuin kaksi kisaa.

jval: Kuvia kehiin autosta!

edit: kuva muutettu linkiksi

Otsomaani

  • Vieras
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #28 : 03.06.03 - klo: 11.05 »
Jaahas että tommonen...
No mulla on jo toi roll center modi siinä tapauksessa.
Luulin vaan että se olis jotenkin samanlainen kun Xrayn Roll Center bridge.

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Schumacher Mission keskustelua
« Vastaus #29 : 04.06.03 - klo: 21.21 »
Diffiin kannattaa vaihtaa esim. Asson jousi niin se toimii herkemmin...

Pari kuvaa:
www.kolumbus.fi/tuure.auranen/mission.html
(kyseinen auto on myynnissä)