Niin... ylatukivarret saa kolarissa poikki, jos oikein yrittää, etenkin jos käyttää inline-asentoa hubilla. Inline-asennolla kannattaa pitää sitä tukivarren säätöruuvia pikkasen enemmän tukivarren sisemmän puolen sisällä, koska se on heikompi kun ulompi (vinkki). BTW niistä ylätukivarsistakin tuli pari kuukautta sitten vahvistettu versio, joita en itse ole saanut rikki.
Takaaurauksen säätöpalat ei kyllä mistään pienestä tärskystä hajoaa, saa olla aika kova mälli. Silloinkin yleensä hajoaa se musta muovipala, johon aurauslinkit kiinnittyy, eikä pallokuppi. Itse tiedän vain yhden tapauksen, jossa pallokuppi on hajonnut.
Diffeissä mulla ei ole ollut mitään ongelmia, enkä ole moisesta koskaan kulluut. Diffeistäkin on tosin 2003 versiot, joissa on erilainen tukilaakeri. Omat on vielä vanhaa mallia, RW hihnapyorillä ja toimii, kunhan muistaa putsata ne välillä (RW-issä ei ole pölysuojuksia kuten vakioissa, joten niitä joutuu putsaamaan useammin).
"Kolarihuoltovinkkejä" vielä: kolarin jälkeen kannattaa katsoa, että alitukivarsien sisemmät tangot ovat suorat (pitää irrottaa autosta, muuten ei aina näe), samoin ulommat kuulapultit pitää katsoa. Hexien pinit jo mainitsin aiemmin. Muut osat sitten meneekin rikki, eikä kieroksi, joten ne ovat helpommin havaittavissa.