Mekaanikon löpinät kisan jälkeen.
Homma meni yli odotusten! Semifinaalipaikkaa lähdettiin hakemaan, mutta finaaliinhan sitä päädyttiin.
Perjantai piti käyttää kuskin freesaukseen pitkän tauon jälkeen, mutta virkistys tuli sitten taivaalta... Alkuerät menivät muuten hyvin, mutta selittämättömät "radiohäiriöt" alkoivat vaivata kahdessa osassa rataa. Sen takia jäi ihan nappisuoritukset tekemättä (7 kierrokselle). Tulos kuitenkin mahtava 13 sija ja suora semipaikka.
Semi meni loistavasti. Tulos 4. ja yli kierros eroa ekaan putoajaan. Parempaankin jäi varaa varmuustankkauksen ja samojen radiohäiriöiden takia. Muutaman kerran piti auto ajaa takaisin radalle niiden takia.
Finaalissa sitten ongelmat realisoituivat. Ensin varikkostarttaus ilman kiinni olevaa kaasulinkkiä. No Mertsolan Aki sen ensin bongas kuntoon. Sitten kierroksella 8, jostain puolivälin sijoituksen paikkeilta, alumiininen T-luuetugardaani poikki?! Se vaihdettiin viiteen minuuttiin. Takaisin radalle, mutta auton ohjaus alko oikein kunnolla takkuamaan. Ei kääntänyt enää oikealle kunnolla+ semmoista katkoajoa ilmeisesti failsafen toimiessa. Ensin vaihdettiin akku. Ei auttanut. Sitten vaihdettiin ohjausservo. Se lopulta ratkaisi kaikki "radiohäiriöt" kuten siihen asti luultiin. Viimeisen tankin sai sitten Tuomas ajaa kunnossa olevalla autolla. Nopeampi paras kierrosaika kuin voittaneella (kuten lähes aina nopein ei voita) lämmittää, kuten lopputulos 11. sija. Nikolle kuitti finaalipaikasta!
Muita huomioita lähinnä lauantain eräajoista. Muutamaa erää seurasin ja mieleen jäi onnistujina Eklundin Jari, Jokisen Jiri ja Kyyrön Kalle. Heiltä nopeus ei kantanut sitten hyvään menestykseen sijoissa, mutta ....
Rata oli liian hyvä! Olis saanut vähän tulla röykkyjäkin hämmentämään soppaa.
Onnittelut Robbanille! Ja muille onnistujille. Hyvät kapinat - ensi vuonna sitten Ruotsissa. Otetaan takaisin tuo PM-titteli!